Triger & Bar מעדניית בשרים משובחים

Triger & Bar מעדניית בשרים משובחים

איטליז חדש בבעלותו של שגיא טריגר ושמעון בר הבעלים קייטרינג " צה גריל" שעד עכשיו הפיקו ארועי קייטרינג בשר לארועים יוקרתיים ולאחרונה הגשימו חלום ופתחו את הקצבייה/ מעדניה Triger & Bar,  

איטליז בשרים טריים ,בשר משובח ומקומי מצפון הארץ מרמת הגולן. בשרים כמו אנטריקוט, טי בון עגל, פריים ריב,ניו יורק סטייק,סינטה, פילה בקר, קבב, המבורגרים,נקניקים משובחים, עוף,כרעיים,שוקיים (עם עור ובלי) חזה עוף, שניצל פרוס, עוף שלם, פרגיות ונקניקיות באיכות מעולה. רמה גבוהה של בשר, יישון וטיפול בו סופר מקצועי מחבר'ה מקצוענים ולהם נסיון רב בקייטרינג, מומחיות וידע של הבעלים בבשר ובצלייה.

להלן הויטרינה, הכי  PORNO קרניבורי , הפינה לשיפוטכם.

כאמוראפשר לבחור מהויטרינה נתחים הביתה לקנייה במקום או פשוט להתקשר ולהזמין את כללללללל טוב הבשרים והנקניקים הביתה כולל רטבים,פסטות יינות, גחלים למנגל ועוד.

לבשר במעדניה תעודת "חי בריא" המהווה אישור לעמידה בדרישות "נהלי חי בריא", אות הצטיינות עבור המגדל המקדם חקלאות ישראלית אחראית המחויבת לבעלי החיים, לסביבה ובריאות הציבור. תו איכות חי בריא מאפשר להנות מצריכה בריאה ומוסרית של המזון מן החי, שקיפות ובטחון לגבי מקור המזון ואופן הפקתו, פיקוח ומעקב אחר המוצר בזמן גידולו במשק ועד שמוגש בצלחת.

ניתן להנות במעדנייה ממספר מנות שמוגשות במקום כמו לחמניות באן מאודות עם תבשיל אסאדו, רצועות בשר לפי בחירה אישית והעדפה אישית  בצלייה על הפלנצ'ה וסנדוויצ'ים עם נקניקים מובחרים. כמו כן צולים במקום עופות על מתקן מסתובב, הכי פריז סטייל שאפשר לאכול ממנו במקום בישיבה עם תוספת של תפו"א  ליד.

למעדנייה מס' מקומות ישיבה, הגענו אחרי העבודה ונהננו תחילה מאלכוהול קליל, הוא מבירת גולדסטאר פילטר מסוננת ואני בסיידר תפוחים אלכוהולי צונן עם מעט אחוזי אלכוהול אבל עדיין עושה את העבודה אחרי יום עבודה בהחלט פותח את התאבון. הזמנו תחילה שלושה באנים, לחמניות מאודות עם תבשיל אסאדו מפורק. הבשר היה כ"כ שומני, עסיסי ונימוח, הרגיש כמו חמאה בפה ואליו חבר רוטב צ'יפוטלה חריף נהדר. זללתי תוך שניות מספר 2 מתוכם ולא הפסקתי להתלהב ולהחמיא כמה שטעים.

המשכנו עם אנטריקוט על הפלנצ'ה לפי בחירתי כי אני אוהבת בשר שומני ופחות הולכת לכיוון הפילה שאמנם רזה יותר אך סיבי לי מדי. הבשר נחתך לרצועות גסות בתיבול מינימלי של מלח גס ופלפל שחור גרוס, כמה מופלא. בשר שומני ועז טעם, תכ'לס – לא צריך יותר מזה. שהבשר טעים לא צריך להאפיל עליו וכך יצא שלא טעמתי בכלל מרוטב הצ'ימצ'ורי (שהוכן במעדניה) והוגש ליד במגש העץ כי פשוט "עפתי" על איכות וטריות הבשר ולא הזדקקתי לשום טעם נלווה נוסף, הבשר היה סופר טעים ועסיסי AS IS.

ויטרינת הנקניקים, אפשר לקנות במשקל או להנות במקום מסנדוויץ' איכותי במקום, קז'ואל על הדרך.

במעדנייה ניתן לקנות פסטות,שמני זית ורטבים מיובאים מאירופה. רטבים לבשר כגון צ'ימיצ'ורי, פברה וצ'אטני, מעשה ידיהם של שמעון ושגיא. מבחר ממרחים, רטבים וגחלים לגריל,הכל במקום אחד, רק להדליק את המנגל ולצלות את הבשר הנהדר! 

בתמונה – בחור אחד מאושר מכל השפע שנגלה בפניו בויטרינה …

לפני שעזבתי את המקום הזמנתי טעימה מהאנטריקוט בT.A הביתה, כפי שנראה בתמונה האריזה מאד מרגשת ומפתיעה. אריזת בוטיק שעושה נעים בעין ומגרה את הדמיון. 

מחירון: 

 גנטי 

אז אם מתחשק לכם להנות מבשר משובח לארוחת שישי/שבת בצהרים Triger & Bar זה המקום בשבילכם, יחס מקצועי וחם, המקום נקי מסודר ואיכות בשרים טריה ומצויינת. 

אפשר להזמין את כל הבשרים ישירות הביתה (איזור המרכז).
מקבלים הזמנות לסופ"ש בטלפון 03-915114

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *