New York Yankees Steak House מסעדת בשרים היישר ממנהטן לראשון לציון

New York Yankees Steak House מסעדת בשרים היישר ממנהטן לראשון לציון

מסעדת ניו יורק סטייק האוס נפתחה לא מזמן בראשון לציון במתחם יס פלנט. זהו הסניף הראשון של מסעדות הבשר "ניו יורק סטייק האוס" הפופולרית מארה"ב בישראל. מסעדת בשר מצליחה בקנדה ובניו יורק ולה למעלה מ20 שנה של וותק בתחום. המסעדה מתמחה בסטייקים מנתחים גדולים שמיובאים מניו יורק. מנת הדגל במקום היא מנת פרימיום סטייק אנטריקוט במשקל 1 ק"ג ו-600 גרם צלעות טלה,הסטייק יוגש בפעם אחת עם מגש חימום על מנת שלא יתקרר במהלך הארוחה. זהו נתח שמותאם לארוחת שירייניג של 4-5 סועדים. לא לדאוג יש גם מנות קטנות יותר בתפריט כמובשרים עם נתחים במשקלים משתנים כמו אנטריקוט,סינטה ופילה בקר, ונתחים מובחרים על העצם: פריים ריב אמריקאי ואסאדו במרינדת BBQ פיקנטית. בנוסף בתפריט צלעות טלה ניו יורק סטייל, מבחר המבורגרים מבשר אנטריקוט ודגים לצדיינות ישראלים. ללא ספק, ניו יורק סטייק האוס תהפוך לשם דבר בעולם המסעדנות. 

המסעדה רחבת ידיים ומכילה כ120 מקומות ישיבה בתוך החלל הגדול ובו מטבח פתוח. עיצוב מאד אלגנטי המשדר יוקרה בעיצוב ניו יורקי קלאסי. בנוסף ישנם מקומות ישיבה בחצר קסומה עם נוף על האגם. 

בתפריט מבחר יינות איכותיים ישראלים ומנות פתיחה מרשימות. 

במנות הראשונות תמצאו לחם מחמצת עם איולי פלפלים, קרפציו' בקר 

קלאסי,סלט עגבניות,שמן זית ובלסמי, סלט קיסר עם איולי צלפים, סשימי סלמון,שיפוד פילה בקר עם ריזוטו כרישה ולימון,כבד אווז על טוסט בריושובצלי שאלוט ברוטב יין ו-steak & eggs וביצת עין באיולי 

פיקנטי. אחרי שהתרשמנו מעיצוב המסעדה המוקפד התיישבנו ועיינו בתפריט היינות. בן זוגי לארוחה בחר ביין אדום, קברנה סובניון לוריא ואני בחרתי ביין לבן יבש פינו גריג'ו לוריא. קיבלנו פינוק און דה האוס,שתי קציצות מבשר אנטריקוט עסיסיות ומלאות טעם שהוגשו על קרם טחינה שחורה,חצילים שרופיםואיולי צ'יפוטלה. הקציצות נזללו חיש קל ולא יכולנו לחכות למנות הבאות.

הזמנו מנות ראשונות,האחת, נקניקייה צלויה, פירה חרדל,כרוב צרוב וציר בקר. מנה די גדולה ומרשימה למנה ראשונה. נקניקייה איכותית שהוכנה במקום הונחה מעלפירה רך עם גרגירי חרדל ובתיבול טוב שהתפלאתי איך הוא נעשה באופןכזה טעים הרי שהפירה פרווה וללא חמאה. השניה,מנת ספיישל ניו יורק,טאקוס אנטריקוט מוקפץ,מוגש עם סלסת עגבניות ומטבל אבוקדו. הטאקוס קריספיים במילוי בשר רך וטעים בליווי רוטב ברביקיו מתקתק בשילוב טבעותצ'ילי חריף מעל וכוסברה רעננה.

לעיקריות הזמנו אנטריקוט פריים במשקל 350 גרם. הסטייק הוגש 

במידת עשייה מושלמת-מדיום לבקשתנו. בשר איכותי,אדום מבפנים,רך 

ועסיסי,די שומני כפי שאני אוהבת,מקווה ומצפה מאנטריקוט. הסטייקתובל היטב במלח ופלפל שחור מעל והוא קיבל טעמי חריכה מהגריל, כל ביס ממנו חלום! עוד לגימה מהיין עוד ביס מהסטייק ולפתע נגמר הכל מבלי משים לב. כמו כן נהננו מצלעות טלה NY STYLE צלעות מדהימות, בשר רך ושומני עם קראסט קראנצ'י מטורף מעל שאכלתי אותן בידיים ומלמלתי כמה זה טעים ויצאו ממני קולות בלתי רצוניים וגרגורי הנאה. גם עכשיו בכתיבת פוסט זה אני נזכרת בערגה בצלעות ומריירת קשות !!!

לסיכום, ניו יורק סטייק האוס הינה מסעדת בשרים מצוינת ששמה את ראשון לציון על המפה הקולינרית, מסעדה איכותית ואלגנטית ,בשרים ברמה מאד גבוהה והוצאת מנות בשריות שעשוית לעילא ולעילא. השירות במסעדה מוקפד ואיכותי.  

תפריט הבשרים: 




ניו יורק סטייק האוס 

המאה ועשרים 6 , יס פלנט 

ראשון לציון

03-931419

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *