תאוות בשרים באנגוס ת"א

תאוות בשרים באנגוס ת"א

אנגוס ת"א,סניף נוסף למסעדת הבשרים הצפונית בבעלות משפחת דבח מדיר אל אסד,בין מגדלי הבשר המקצועיים והמובילים בארץ. אחרי לא מעט שנים בצפון עם סניפים בדיר אל אסד ובצומת מגדל פתחו בתל אביב ברחוב הארבעה בלב מתחם הבילויים סמוך לשרונה. דבח הפך לשם נרדף לבשר טרי ומשובח. העגלים והטלאים גדלים בתנאי מרעה טבעי בהרי הגליל בסביבת גידול מהמשובחים ביותר. אנגוס, מקום נהדר לחובבי הבשר. כל הבשרים שמוגשים במסעדה מגיעים בשיטת ה- FARM 2 TABLE, מהשדה לצלחת. הנתחים מגיעים שלמים למסעדה, נחתכים ונצלים במקום. כמו כן ישנו בשר טרי לרכישה באטליז הסמוך. 

הבקר שמגישים במסעדה שעל שמו נקראת המסעדה הוא מזן אנגוס הסקוטי ומפורסם באיכותו הגבוהה,הבשר מגיע בנתחים שלמים לאחר שיושן בתנאים אופטימליים ע"י הקצב הראשי של הרשת.

צמוד למסעדה, מתחם אנגוסרי, אנגוס בגרסה הקלילה,STREET FOOD. מעדניה שפתוחה לרחוב שם תמצאו מנות בשר איכותיות בפיתה,אופציה מהירה וזולה כריכים,המבורגר מבשר אנגוס,שווארמה, קבבונים וסלטים מהנתחים המובחרים והרטבים הייחודים של אנגוס.

עיצוב המסעדה קלאסי ונעים,מקומות הישיבה על כסאות בר גבוהים לצד שולחנות וכסאות שפזורים וספות יוקרה מפנקות. 

התפריט עשיר ומגוון,כל המנות הראשונות,ביניים ועיקריות על טהרת הבשר תוך שימוש בחומרי גלם מעולים,נתחי בקר וטלה מהמובחרים של רשת המסעדות. אז מה בתפריט? המבורגרים מבשר אנגוס ואף המבורגר פורטבולו צמחוני,קבבוני אנגוס ונתחי פילה בקר סטורגונוף.סטייקים,סטייק שייטל, סינטה, אנטריקוט משוייש ופילה.  נתחים על העצם,פורטר האוס סטייק T BONE,סינטה ופילה על העצם, נתח נא 650-1200 ג',אנגוס טומוהוק,פריים ריב בחיתוך הבית,נתח נא 650-1400 ג' לחלוקה. כמו כן בתפריט יין הבית אוסטרלי, אדום שמתאים במיוחד לבשרים, משקאות חריפים ומבחר קוקטיילים.

אנחנו בחרנו בבירהסטלה ארטואה מהחבית שנמזגה היישר לתוך כוס קפואה.

בחרנו את המנות הראשונות, סלט אסאדו, נתחי אסאדו פריכים על קוביות תפוחי אדמה ורוטב איולי, נתחי בשר חמים שהונחו על סלט תפוחי אדמה קרים, הבשר והסלט היו מתובלים טוב, טייק אוף לגרסה של סלט האולבייה הרוסי.

כמו כן נהננו מצ'וריסו טלה על חצילים ועגבניות,נקניקיות עגל עסיסות חריפות ומלאות טעם שהונחו על מצע של חציל קלוי וסלט עגבניות ברוטב פשוט,טעים ומדוייק.

פונקנו ע"י המלצרית בצ'ייסרים של וודקה עם תערובת של תבלינים ליד, צ'ילי גרוס,הל, ציפורן,סוכר חום וקינמון.

התייעצנו עם המלצרית שהיתה די חביבה ובקיאה בתפריט,פירטה על כל סוגי הנתחים,אלכוהול וכ'. בהמלצתה החלטנו להזמין את האנטריקוט טלה,נתח שמעולם לא טעמתי כי אני ע"פ רב אוכלת ונהנת מצלעות טלה שומניות אבל מעולם לא הכרתי אנטריקוט טלה. לאחר חידוד קל על מידת העשייה הרצויה של הבשר הונחו כלאחר כבוד מנות הבשר שלנו. אנטריקוט טלה במידת עשייה מדיום,הבשר אדום ורך כ"כ,עסיסי אך לא שומני כמו בדרך כלל למה שמצפים ורגילים לקבל,סטייק מדיום,בשר כמו שצריך להיות,בשר בצורה הכי קדומה שלו. בשר זה סמל סטטוס,בשר זה כח, מתפרש כמשהו מאד גברי,מאד קדמוני ויצרי. מנת הבשר הוגשה עם מלח גס,פלפל שחור גרוס ופתיתי צ'ילי ועגבניה ובצל מדורה. עושר של טעמים בבשר,שמחה שבחרתי בנתח בשר שהוא חדש לי. 

לא מן הנמנע שיש אסאדו בתפריט ולא אזמין (: אנגוס שורט ריבס אסאדו,נתחי קשתית על העצם בבישול איטי וצלייהאסאדו על העצם קלאסי,הבשר נכנע בקלות לנעיצת הסכין ונושר מהעצם,בשר כ"כ רך ושומני, שחיתות כהלכתה. גם פה המנה הוגשה עם מלח גס, פלפל שחור גרוס, פתיתי צ'ילי יבש ושום קונפי. 

התוספות שמוגשות לצד העיקריות הן: צ'יפס, סלט ירוק, הום פרייז, סלט קולסלאו אסייתי, סלסת עגבניות פיקו דה גאיו ואורז. אנחנו בחרנו בהום פרייז,תפוחי אדמה כתוספת פחמימתית למנה הבשרית שהיו פריכים אך היה חסר בהם מעט תיבול והוספנו מלח ופתיתי צ'ילי גרוס. זה לא ההום פרייז הרגילים שאנחנו מכירים אבל עדיין טעימים. כמו כן בחרנו בסלסת פיקו דה גאיו,סוג של סלטון עגבניות עם בצל וכוסברה שתובל טוב, אך מבחינתי היה חסר בו חריפות. 

קינחנו עם בודיין,קרם קרמל עם שמנת חמוצה מלמעלה שהיה מתוק אך לא מדי והכנאפה שקיבלנו הייתה מצוינת,מנה די גדולה ומכובדת כיאה ליד ולמטבח הערבי. 

לא יודעת איך הצלחתי לקום בכלל מהשולחן אחרי כל בליסת הבשר הנהנתנית הזו. 

לסיכום,אנגוס ממוקמת בלוקיישן מצוין, חוויה קולינרית וקרניבורית כהלכתה,ניכרת השקעה בכל פרט ופרט. המנות נדיבות, מגוונות ועשויות היטב,התפריט עשיר והבשר טרי ואיכותי והשירות נהדר עם צוות שבקיא. בכלל מסעדה בבעלות קצבייה אין יותר טרי ומשובח מזה.

אנגוס מסעדה,אנגוסרי וקצבייה 

הארבעה 20 תל אביב 

03-7715733 

סניפי הרשת: תל אביב, דיר אל אסד, צומת מגדל, אנגוסרי בעין המפרץ וחנות המפעל בכרמיאל. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *