המוסד לסנדויצ'ים מיוחדים, אוכל רחוב מצוין שעושה את זה כמו שצריך מז'אנר הטראש המבוצע כהלכה

המוסד לסנדויצ'ים מיוחדים, אוכל רחוב מצוין שעושה את זה כמו שצריך מז'אנר הטראש המבוצע כהלכה

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים,מזללת סנדוויצ'ים מושחתים ויוצאי דופן מז'אנר הטראש ומבוצע כהלכה. הם ממוקמים על אבן גבירול במרחק קצר מככר רבין בתל אביב. הגעתי למוסד במיוחד בכדי לטעום את ההמבורגר של דן יושע – שף שהשתתף במשחקי השף אם כי עברו מספר חודשים והמנה כבר לא כ"כ חדשה. אבל היי אני פה עכשיו! המקום קטן ונקי עם מספר שולחנות מעץ בחוץ,הבחור מאחורי הקופה שלוקח את ההזמנות די שירותי ולבבי, האוכל מגיע מהר,בסה"כ רושם חיובי למדי. אכלתי פה בעבר ואף כתבתי עליהם אצלי בבלוג רק כשפתחו. 

המוסד בשותפות ערן פינגיבוים וניר סיויק. לניראיטליז בשרים והוא בהחלט יודע איך להתנהג עם הבשר. ניר סיויק בן למשפחה ארגנטינאית והבעלים של "הבשר של ניר"-קצביית בוטיק בכפר חיים המתמחה בנתחים איכותיים המיובאים בעיקר מארגנטינה,אוסטרליה,ברזיל ואירלנד. 

סנדוויץ' זהו אוכל מנחם ללא ספק ופה במוסד התמחור מאד סביר לסנדוויץ' איכותי וטעים במחיר של ארוחת מקדונדלס (שכ"כ שנואה עלי) וב10 רמות יותר,חייבים להפיץ את השמועה!

במוסד,נתחי הבשר פרמיום שנטחנים במקום באיכות וטריות אינסופית ,הבשר מתובל בעדינות,מלח ופלפל בלבד,הרי שבשר לא צריך יותר מזה בתכלס. סנדוויץ' אונטריב בלחמנית המבורגר רכה הוא מנת הדגל ולו בכדי,סנדוויץ' מופתי שאכלתי אותו ונהנתי ממנו בסיקור הקודם. בשר אונטריב ארגטינאי בבישול ארוך,הבשר מפורק לחוטים ומוכנס לרוטב ברביקיו חם שנרקח במיוחד במקום בעל טעם מעושן ומתוק,סלט קולסלאו מעל ורוטב סרירצ'ה חריף ע"פ דרישה. הלחמנייה רכה ואוורירית ולא מתפרקת שזה חשוב מאד כי היא סופגת בגאון את תבשיל הבשר. 

ישנם מספר ברזי בירה למזיגה מהחבית, אנחנו בחרנו בבירה מכבי 7.9% חזקה מבחינת אלכוהול אבל מאד טעימה וקלילה, באה בול לצד ההמבורגרים שלקחנו.

התפריט לא רחב מדי אבל כל מנה קולעת בול בטעם. בחרנו ב"ההמבורגר של יושע",תוספת ושתייה 59 ש"ח. בתוך לחמניה אוורירית וקלילה שספגה את כל הטעמים הוכנסה קציצת המבורגר, כ200 גרם בשר בקר שהשורה מספר שעות בציר חמאה והתוצאה – בשר מאד רך. מעל הקציצה הונחה לביבת כרישה מיוחדת בשמנת ויין מצומצם וגבינת קממבר שנמסה מעל הנתח וגרמה לאושר וסיפוק גדול. לביבתהכרישה מתקתקה ומאד טעימה השתלבה נהדר עם גבינת עם הקממבר. מנה בטעמים מאד עדינים, מזכירים לי את הקיש שאני מכינה בקביעות עם רוטב רויאל. 


בנוסף בחרנו בספיישל טראמפ,קציצת בקר, 200 גרם,חסה, עגבניה, זיגוג איולי ויסקי,ביצת עין,אווז קריספי וטבעת בצל בטפורה,תוספת ושתייה,64 ש"ח. המבורגר מושחת כמו שזה נשמע ! גם פה הלחמניה טרייה ואוורירית,בשר ההמבורגר מעולה ועסיסי,עשוי במידה,מדיום כפי שביקשתי עם טבעת בצל גדולה מעל בטמפורה שמוסיפה קראנצ'יות מתפרצת, אווז קראנצ'י וביצת עין שעשויה טוב,לא נוזלת מדי אלא רכה ונעימה,סנדוויץ' מושחת ומדהים. 

שני ההמבורגרים הוגשו במגש ועליו נייר עם טבעות בצל קראנצ'ים במרקם מושלם ותפוחי אדמה,פוטייטוס הבית,תשמעו – אחד הטובים שאכלתי. תפוחי אדמה קטנים ומעוכים,קראנצ'ים מבחוץ,רכים ומושיים מבפנים,שזופים למראה וסופר טעימים. הם לא ממולחים מדי,מגרים וממכרים בטעמם. תפוחי האדמה בושלו במים ואז טוגנו בשמן עמוק כל זה הוגש לצדמלפפונים חמוצים ומריחה של רטבים. 


אז אם אתם אוהבים סנדוויצ'ים מושחתים זה המקום בשבילכם 

הם יפתיעו אתכם באיכות הבשר, הטעם המשובח ובמחיר שווה לכל נפש.

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים

אבן גבירול 67

תל אביב

03-5629896

ראשון – רביעי 12:00 – 02:00  

חמישי 12:00 – 05:00
שישי 12:00 -06:00 

* המקום אינו כשר. 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *