קפה עלמה, בית קפה מסעדה חדש בנווה צדק

קפה עלמה, בית קפה מסעדה חדש בנווה צדק

קפה עלמה הוא בית קפה ומסעדה בלב השכונה הכי אירופאית בתל אביב של פעם בשכונת נווה צדק. שכונה יפה וציורית בעלת סמטאות כמו בצרפת,שבילים צפופים ובתי אבן עתיקים ומשומרים. 

המסעדה ממוקמת במיקום ראשי ברחוב שבזי רחובה הראשי של השכונה ובו חנויות,גלריות ומסעדות רבות. עיצוב המקום בקפה עלמה מקסים,סולידי ודי נעים לעין,עיצוב חם,נעים ואלגנטי. מומלץ לשבת בחוץ ממש על הרחוב בשולחנות הקטנים,לסעוד לאור נרות הדולקים באווירה רומנטית ולהשקיף על העוברים והשבים ברחוב.

מקום לשתות בו קפה,לאכול ארוחת בוקר ולהנות מהשקט סביב באווירה כפרית,מנות ראשונות או עיקריות ויין במחיר שווה לכל נפש ובתחושה ביתית ונינוחה. במהלך היום מגיעים לקפה עלמה תושבי השכונה,אלו עם הלפטופ או העיתון ותיירים בחופשה.

מה בתפריט? ארוחות בוקר המוגשות על מגש יחיד או זוגי, קרוק מאדם-לחם בריוש,גאודה,סלמון מעושן ורוטב הולנדז ,שקשוקה חצילים ופטה,פרנץ' טוסט ומוזלי לצד סלטים מרעננים, מבחר כריכים ומנות עיקריות כמו קובה במרק סלק ועגבניות ,המבורגר,שווארמת עוף על פיתה סופלקי ותבשיל סינייה טבעוני,לביבת ירק בתבשיל ירקות קלויים.

פתחנו את הערב עם יין, הוא בחר ביין אדום מלבק ארגנטינאי ואני ביין לבן איטלקי יבש פינו גרז'יו. 

בחרנו לחלוק מספר מנות פתיחה שמוגשות במקום מהשעה 18:00 בערב ואילך. סלק מקורמל,פרוסות סלק צלויות,עלים ירוקים,גבינת פטה סילאן ורוטב סריראצ'ה, קרנצ'י כרובית, כרובית אפויה לצד מטבל סלסת עגבניות ואיולי,31 ש"ח.

נישנושי בקר,קרוטני בריוש איולי חרדל רוקט ונתחי בקר,37 ש"ח. הסלט שהוגש עם פרוסות הבשר הדקות תובל טוב והמרכיבים היו טריים. פוטטוס ספייסי, תפוחי אדמה אפויים בחרדל בתנור,בולגרית ורוטב סריריצ'ה,29 ש"ח. תפוחי אדמה קריספיים,נשנוש כייפי וטעים. 

לעיקריותהזמנו שניצל פריז'אן,חזה עוף בציפוי פריך עם ירוקים מוקפצים,49 ש"ח. מנה פשוטה וטובה, שניצל פריך ועסיסי שהוגש עם תוספת של ירוקים מוקפצים שביקשתי להוסיף אקסטרה שום ונעניתי בחיוב וזה היה טעים ומתובל טוב. בנוסף הזמנו סלמון צרוב,נתח פילה דג על מצע פסטה בתיבול אסייתי ועשבי תיבול,69 ש"ח. הדג היה יבש והפסטה היתה כמעט ונטולת רוטב, ביקשנו להחזיר את המנה.

קינחנו עםפרנץ' טוסט,לחם בריוש מושרה בחלב וקינמון בתוספת קצפת, בננות ורוטב קרמל,41 ש"ח. קינוח מתוק אך לא מדי לשמחתי,פרנץ' טוסט עם בננות מקורמלות וקצפת אווירירית וטעימה.

לסיכום,קפה עלמה מקום חדש בלב השכונה הכי אירופאית בתל אביב של פעם,קרוב לים ולסוזן דלל והתחנה. 

האוכל טרי,אסטטי ובמחיר שפוי. השירות לבבי ומקסים,אחד הטובים שנתקלתי בו לאחרונה,לא תמצאו פה מלצרים היפסטרים סנובים.

קפה עלמה 

שבזי 55 תל אביב

03-5168193

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *