דולפין ים, מסעדת דגים ופירות ים ותיקה בירושלים

דולפין ים, מסעדת דגים ופירות ים ותיקה בירושלים

דולפין
ים אחת מהמסעדות הוותיקות והמוכרות בירושלים עם לקוחות קבועים שחוזרים לסעוד בה ותיירים מרחבי העולם שפוקדים אותה על בסיס יום יומי. המסעדה ממוקמת
במרכז ירושלים בלב התיירותי במרחק נגיעה משדרות ממילא בתוך
מבנה ירושלמי משומר על רקע הפסטורלי והמרהיב של ירושלים. 

המסעדה מעוצבת באווירה אלגנטית,ירושלמית ואותנטית, היא די מרווחת ונעימה. מוזיקה נעימה ברקע לא כזו שמחרישת אזניים,אפשר לנהל שיחה בכייף ולשמוע את הבן זוג שלך כראוי.

תפריט ברור וקלאסי על טהרת הים,דגים ופירות ים לצד בשרים בכדי להנגיש את המסעדה לציבור הסועדים שלא אוכל דגים ופירות ים וגם פסטות,מנות צמחוניות ומנות ילדים. תפריט שמשתנה לפי הדגה ופירות הים והיצירתיות של השף. במנות הראשונות תמצאו: שרימפס ברוטב לבחירה,סרטנים קטנים רכים מטוגנים,קרפצ'יו לוקוס,חציל בלאדי
קלוי עם טחינה וצנוברים
,סלט ירוקמרק היום ומרק פירות ים. המקום שוקק חיים,מסביב בשולחנות ליד אנשים שאוכלים ונהנים ממנות דג  ענקיות מטוגנות וזה ישר פותח את צ'אקרת הרעב לכאן ועכשיו. פתחנו את הארוחה עם קוקטייל מרענן על בסיס ג'ין לימוני. 

נשנשנו לחם
הבית,סוג של פראנה עם נגיעות מלח מעל. היה מאד קשה להפסיק לאכול אותו מהרגע שמתחילים לבצוע אותו כי הוא טרי וחם ורצינו לשמור גם מקום בבטן למנות הבאות. 

אחרי לגימה מהקוקטייל הגיעו שאר מנות הראשונות שהגיעו די מהר עלי לציין לטובה. מנה מהספשייל,ביסק סרטנים במרקם שמנתי. 

שיפוד שרימפס וחזה אווז מעושן. שרימפס עשויים טוב בגריל ששודכו לחזה אווז שתובל טוב והיה לו טעם דומיננטי וחזק מהעישון, מנה טעיצמה ומיוחדת,שילוב טעמים ומרקמים נהדר.



















חצאי מולים מוקפצים ומוקרמים בשום,טרגון,יין ופרמז'ן. מנה שהזכירה בטעמים שלה מהמנות שהוגשו ב-80'S נשמע מיושן אך  מדובר בקלאסיקה טובה וטעימה בביצוע פשוט וטעים. 

בתפריט העיקריות תמצאו פירות ים לצד בשרים: אנטריקוט ,פילה בקר,שניצל וינאי מפילה עגל, צלעות טלה,קבבוני טלה ועוד. בסיוע המלצרית נבחרו שתי
מנות עיקריות. תחילה קיבלנו את הסקאלופ,קוקי סאן ז'אק ברוטב בשר סרטנים ושמנת. הסקאלופס הגיעו במידת עשייה טובה הם שחו ברוטב שמנתי 

פשוט ולא מתחכםקצת מזכיר את ה80'S רוטב כבד שקצת האפיל על הסקאלופס העדינים. הייתי שמחה לאכול את הסקאלופס צלויים וברוטב עדכני יותר ומעודן.

כמו כן תמצאו בתפריט מבחר דגים עשיר: מושט,סלמון, בס, לברק,ברבוניות,בורי,פורל ודניס. הדגים מטוגנים או עשויים על הגריל עם או בלי עצם מרכזית ויכולים להגיע ברטבים משתנים. אנחנו בחרנו בסטייק לוקוס ספיישל שטוגן תחילה ולאחר מכן השתדך לרוטב לימוני טעים שמאד החמיא לדג. 

עם העיקרית קיבלנו תפוחי אדמה קטנים חמימים ורכים. 

התלבטנו בגזרת הקינוחים במה נבחר אז בחרנו ב-2 קינוחים מתוקים שסגרו לנו את הארוחה כי חייבים משהו מתוק אחרי. 

היה נעים בדוליפין ים בזכות השירות האדיב והמקצועי,האווירה במקום אלגנטית ובתחושה של חו"ל והדגים טובים.


* במקום ישנה עסקית צהרים הכוללת פוקאצ'ה,פלטת סלטים, שתיה קרה וחמה במחיר העיקרית. 


דוליפין ים 


בן שטח שמעון 9 

ירושלים 


053-9443529
02-6232272


שעות פעילות: 

יום א' – ש' 12:00 – 23:00

seadolphinrest@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *