White Villa Tel Aviv ארוחת בוקר מפנקת במלון בוטיק יוקרתי בלב תל אביב

White Villa Tel Aviv ארוחת בוקר מפנקת במלון בוטיק יוקרתי בלב תל אביב

אני מודה שאני לא טיפוס של ארוחת בוקר קונבנציונלית אם אין ערך מוסף לארוחת בוקר אין מצב שתמצאו אותי בארוחת בוקר פשוטה של חביתה סלטים וכ'. לא מזמן נחשפתי לעמוד של 

White Villa Tel Aviv בפייסבוק וראיתי עמוד של מלון בוטיק אלגנטי בתל אביב שלאחרונה הם פתחו את הארוחות בוקר שלהם לקהל מבחוץ מעבר לאורחי המלון שנהנים מהא.בוקר הנ"ל.


בבוקר יום רביעי הייתי ביום חופש אז תיכננתי לי יום מפנק שהתחיל בארוחת בוקר במלון שענה על הצרכים והחשקים שלי לארוחת בוקר מפתיעה,מושקעת ומגוונת. לקחתי הפסקה מהשגרה ונהנתי בארוחת בוקר במלון בוטיק אורבני בוילה קסומה במיקום מיוחד בלב העיר באווירה אירופאית בלב תל אביב. מהרגע שנכנסתי לווילה במעלה המדרגות שמתי לב לעיצוב האלגנט והירוק סביב שהשרה עלי רוגע ותחושה של חופשה והרפתקאה תל אביבית אורבנית.

White Villa Tel Aviv הוא מלון בוטיק נעים ומפנק עם כל הנוחיות במרכז תל אביב סמוך לשד' רוטשילד קרוב לתאטרון ,האופרה,מוזיאון תל אביב ובמרחק הליכה של מספר דקות מחוף הים. המלון בתוך וילה מקסימה שנבנתה ב1948 במבנה משומר ומשוחזר. המלון משלב תחכום עירוני יוקרתי עם קסם עתיק, ,אלגנטי תוך דיוק בפרטים הקטנים,מאד אסטטי,יפה ונקי. 



בארוחת הבוקר תמצאו ביצים לבחירה שהן מנות השף לצד לחמים ומאפים טריים,מבחר גבינות וממרחים,שתיה חמה ומיצים סחוטים. מה בתפריט הביצים? בריוש עם ביצים עלומות ותרד, שקשוקה עם פלפל צ'ומה, פרנץ' טוסט,תפוחים ברוטב טופי,פלטת גבינות וביצים לבחיר אישית עם אפשרות לתוספת עשבי תיבול.

תחילה קיבלנו מיץ תפוזים סחוט שהוגש עם כוסות יוקרתיות עם יוגורט ומוזלי לצד קערית עם תותים טריים,לחם וקראוסונים טריים וחמימים שנאפים במקום. פנכה עם חמאה שרופה בטעם מתקתק שנמרחה על הלחם הטרי והקראנצ'י לצד קוביות מוצרלה בחמאת עגבניות,לאבנה וזיתים. 

בחרנו שתי מנות ביצים שהן מנות השף.תחילה הגיע 

Vermouth Brioche, תרד,חסה עגבניות מיובשות,ביצה עלומה וקרם שמנת על על בריוש פתוח. מנת ביצים עלומות בביצוע טוב שנחו על תרד,חסה ועגבניות מיובשות שנעטפו ברוטב במרקם קרמי חלק מעט מלוח אך מאד טעים. ניגבנו את שאריות הרוטב עם הלחם שקיבלנו. 

המשכנו עם TwoEyes Wide Open,בצל אדום,תרד,שום קונפי וגבינת תום. שתי ביצי עין הונחו על מן תבשיל של בצל אדום,תרד חלוט ושום קונפי. מנה מצוינת ומאוזנת בטעמה, שילוב טעמים של בצל מתקתק לגבינה שהיתה מעט מלוחה.

כנו כן נהננו מסלט חסה עם וינגרט תפוחים וגבינת קשקבל מגוררת של מחלבת עברי, סלט טרי ומרענן שהיה טעים ודאגו לפנק עם הרבה רוטב. 

התפנקנו עם שוקולטה חמה בסיום הארוחה. 

לסיכום,נהנו מארוחת בוקר מיוחדת וטעימה במלון בוטיק מקסים ואלגנטי באווירה אירופאית ונעימה והשירות פה נהדר.אחלה דרך לפתוח את הבוקר בצורה כזו,מאד מומלץ! 

White Villa Tel Aviv



שד' בן ציון 25 תל אביב 



03-6028868

* ארוחת הבוקר מוגשת בימים א' – ו' בין השעות 07:30 – 11:30 בהזמנה מראש בטלפון 03-6028868.

http://whitevillahotel.com

2 תגובות

comments user
גל

המתואר פה רחוק מאוד מן המציאות כיום וסתם יקר ללא כל הצדקה )110 שח לאדם(.

    comments user
    עדי עזרא

    הייתי שם לפני 3 שנים. אני מניחה שהכל יכול להשתנות בכזו תקופה של זמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *