הגברת הזקנה, פיצריה חדשה עם השילובים המעניינים ביותר בשכונה

הגברת הזקנה, פיצריה חדשה עם השילובים המעניינים ביותר בשכונה

כבר לא זוכרת מה היה לנו השנה יותר פתיחות של המבורגריות חדשות או פיצריות,ממש דו קרב צפוף. שיקום מי שלא אוהב פיצה הרי שזה אחד המאכלים היותר פופלריים והמנחמים שיש.
לחטוף פיצה על הדרך,בעמידה או בישיבה זהו הג'אנק פוד המועדף. הוא לא בהכרח גם כזה "ג'אנק" כמו שזה נשמע כי פה בפיצרייה החדשה מדובר על אוכל רחוב ממרכיבים מאד איכותיים. כשהחשק לפיצה גאה שמנו את פעמינו ליפו לשוק הפשפשים אחרי שקראתי כתבה מפרגנת על פתיחתה של פיצריה שכונתית חדשה בשם "הגברת הזקנה" ברחוב עמיעד בשוק.

שמות הפיצות ושם הפיצריה "הגברת הזקנה" קרויים על שמות השחקנים של קבוצת הכדורגל האיטלקית "יובנטוס". את המתכון והסודות לפיצה חילצו מאיזו גברת זקנה איטלקייה ובנו תפריט פיצות יצירתי ומעניין עם מחשבה והשקעה רבה. מה שמייחד את המקום זה אלכוהול,בירה וקוקטיילים במחירים סבירים ונגישים לקהל הבליינים בקז'ואל. 1/3 מכבי,גולדסטאר ב-20 שקלים עוד מוגש פה יין הבית של הרי גליל, למברוסקו, פרוסקו וקוקטיילים מאפרול וקמפרי במחירים שווים לצדמגוון פיצות איכותיות עם תוספות שונות.

כאמור שמות הפיצות בתפריט כשמם של שחקני הכדורגל:  מרגריטה קלאסית,דל פיירו-חציל,פטה, צ'ילי,קונפי שום וקלמטה,דיבאלה-פפרוני,צ'ילי ואננס,נדבד-מיטבולס,בצל קלוי ופרמז'ן,פירלו-גבינת עזים,פלפלים קלויים, פסטו וקלמטה, קנבארו-רוטב שמנת,בטטה,תרד וערמונים,זידאן-פונדו כמהין, פטריות פורטובלו,שימאגי ושמפניון וריקוטה. בנוסף אפשר להרכיב את הפיצה כראות עינכם מרשימת תוספת רחבה ושופעת מרכיבים וטופיניג מעניינים ויש אף גרסה מתוקה ומושחתת של קלצונה שוקולד ובוטנים ממולחים.

תחילה בחרנו בדרינקים,חברתי בחרה בבירת ליפמנס פירותית ומתוקה,32 ש"ח ואני באפרול שפריץ ב38 ש"ח.

בצק הפיצה מתערובת קמחים איטלקית,בצק קריספי שמחזיק בגאון את הרטבים והתוספות ולא קורס. רוטב העגבניות מתערובת זני עגבניות מעודן ובתיבול סודי. לפי המלצהבחרנו בפיצה הלבנה שהיא הכי פופולרית במקום ואחרי שטעמתי אפשר לציין שלו בכדי. בחרנו בזידאן,פונדו כמהין,פטריות פורטובלו,שימאגי ושמפניון,ריקוטה,62 ש"ח. ראשית,הפיצה מיוחדת ומעניינת-ממש מעולה! זו פיצה ללא רוטב עגבניות ואת הפטריות הסטדנרטיות החליפו פה בפטריות פורטבולו,שימאגי ושמפניון עשירות בטעם ובמרקמים שונים. אני באופן אישי "משוגעת" על השימאגי הן קטנות וחלקות "ממזריות" כאלו שהשתדכו נהדר לפונדו הכמהין שהיה עשיר בטעמו ובתיבול נהדר וטעים. הפיצה בטעמים מעודנים,בצק הפיצה פריך ואוורירי בקצוות.הפיצה מתאימה לחלוקה זוגית. מעולה כבר אמרתי?

בנוסף לקחנו אתדל פיירו,חציל,פטה,צ'ילי,קונפי שום וקלמטה55 ש"ח. בצק פיצה נהדר וקריספי בצדדים עם רוטב עגבניות עדין בטעמו עם חתיכות חציל עסיסיות וקונפי שום נפלא. החלפנו את מליחות זיתי הקלמטה באנשובי והיה טעים. עם הפיצות קיבלנו מספר רטבים בצד של רוטב עגבניות טרי, פלפלים ופסטו שלא השתמשנו בהם כלל כי הפיצות היו עשירות וטעימות כ"כ שלא הזדקננו לשום רוטב שיוסיף או ירים את הפיצה, הפיצה נהדרת AS IS 

המליצו לנו בחום על המאפה האיטלקי קלצונה מבצק פיצה  במילוי שוקולד ובוטנים ממולחים,קינוח מתוק מלוח שנשמע מושחת ביותר אך היינו כ"כ שבעות מהפיצות שאכלנו שלא יכולנו לקחת קינוח בדמות בצק אז בחרנו במוס אוריאו ומסקרפונה עם קראמבל שוקולד,28 ש"ח. המוס לטעמינו היה מתוק מדי.

בקיצור – רוצו לגברת הזקנה ביפו כי מדובר באחת הפיצות הטובות שאכלתי בשנה האחרונה. לא עוד רוטב וגבינה תעשייתים כי פה הפיצה איכותית,הרוטב טעים ויש ממנו בשפע והתוספות מעניינות ומעל הכל טעים והאלכוהול במחיר סביר!

הגברת הזקנה 
עמיעד 14 פינת רבי חנינא
שוק הפשפשים -יפו ת"א
שעות פעילות:
ימים א' – שבת החל מ12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *