בראנץ' ב-Café 65 בופה מושקע בלוקיישן מטריף על השדרה הכי תוססת בתל אביב

בראנץ' ב-Café 65 בופה מושקע בלוקיישן מטריף על השדרה הכי תוססת בתל אביב

 

אני תמיד בחיפוש אחר הבראנץ' המפנק לסופ"ש היום הקבוע בו אני נפגשת עם חברה טובה לזמן איכות ושיחות נפש ורצוי במקום עם אוכל טוב ואלכוהול אז נפל הפור על Café 65. כמעט בלתי אפשרי להגיע ללא הזמנה מראש. אנחנו הזמנו 3 שבועות לפני לבופה ביום שישי בשעת הצהריים. כבר הרבה זמן שרציתי להגיע,לטעום ולרוץ לספר לחב'רה 😜 כי בראנץ' טוב זה אחד הפינוקים האהובים עלינו. כי אין כמו לפתוח את הסופ"ש כהלכה עם חברה טובה,שתינו פודיז שנהנות ומעריכות אוכל טוב ואנחנו תמיד בחיפוש בלתי פוסק אחר ארוחת בוקר מיוחדת ומפנקת לשישי בצהריים. אנחנו לא מסתפקות בעוד ביצת עין,סלט קצוץ וגבינה בולגרית,את זה אני אכין ואוכל בבית לבד (ובחושך נו זה התבקש.) 

מלון 65 שוכן על שדרות רוטשילד,איזור מרכזי ושוקק חיים עם נוף לשדרה הירוקה בלוקיישן מצויין. תמצאו בין הסועדיםבנוסף לאורחי המלון,אנשי עסקים,תושבי ועובדי האיזור.

בשעות הבוקר מציע Café 65 בראנץ' לאורחי המלון ולקהל הרחב הכולל בופה חופשי ומגוון. ארוחת בוקר מוקפדת שמרכזה בופה בוקר עשיר שהוא הרבה יותר מהסטנדרט של בתי הקפה בסביבה. התפריט נבנה ע"י השף אוריאל קמחי מפופינה היוקרתית. במזנון סלטים טריים, סלט טאבולה,קרפצ'יוקולברי, קרפצ'יו סלק, סלט ירקות קצוץ וקרפצ'יו אננס עם בלסמי ופלפל חריף. * מגש גבינות איכותיות קשותמסוגים שונים,אהבתי במיוחד את העזים בפחם,צ'דר טובה ועוד 2 שלא  זיהיתי לצד גבינות רכות כמו גבינה לבנה,קוטג' וכדורי לאבנה.
מיצים סחוטים,תפוזים,סלק תפוח, גזר,מים מוגזים ושמפניה ללא הגבלה.*
שולחן מאפיםבריח משכר הכל טרי,פריך וטעים.לחמי שאור טריים,מבחר לחמים, לחמניות,מקלוני פרמז'ן,מאפי בוקר מתוקים,עוגות שמרים שוקולד,קראוסנים,חמאה ושוקולד,מאפי גבינה ושוקולד קטנים,מדלני פיסטוק ועוד. אני בחרתי בלחם עם עגבניות מיובשות בעל קראסט קשה ונהדר,זה וחמאה פשוט כייף. 

עוד בבופה: דגים טריים וכבושים,צנצנות זכוכית חמודות עם איקרה,הרינג כבוש ובצל סגול מוחמץ על גבינת שמנת-אהבתי את מנעד הטעמים בין מליחות הדג למתיקות הגבינה.
עמדת בריאות שכללה
פירות טריים ומיובשים,יוגורט וגרנולה להכנת מוזלי. * עמדת סביחלהרכבה עצמית,תפוחי אדמה,ביצים קשות,חצילים מטוגנים מצויינים,פטרוזילה,טחינה ועמבה.
חייבת לשבח את החצילים המטוגנים שהיו נהדרים,רכים , מלאי טעם ולא היו מפוצצים בשמן כפי שהיה אפשר לצפות שיהיו. 

מה שמייחד את הבראנץ' שמעבר לכל השפע בבופהישנה אופצייה למנה אישית לבחירה מהתפריט בנפרד והיא מוגשת לשולחן יחד עם הקפה שתחפצו,אנחנו בחרנו בקפה קר מצוין.

Café 65 ממוקם בקומת הכניסה של מלון הבוטיק 65. לובי המלון המשמש כחלל הפנימי של Café 65 בעיצוב המבקש לנתק את האורחים מהמולת השדרה בכדי ליצור בועה של שקט בעיר סואנת. הישיבה בתוך החלל הפנימי בספות צבעוניות ומפנקות לצד שולחנות עם כסאות. בנוסף ישנם מקומות ישיבה בחוץ במרפסת הרחבה הצופה על שדרת רוטשילד בליבה הפועם של תל אביב.ניתן לבחור בהזמנה לשולחן מנה חמה אישית מהמטבחמנות כמו שקשוקת עגבניות,שקשוקה ירוקה,טוסט קראוסון,,גאודה ותרד, פרנץ' טוסט ומנת היום שזהו ספיישל מתחלף. 

אנחנו בחרנו בטוסט קראוסון גאודה עם חמאת שקדים,תרד וביצת עין. הקרואסון היה טרי ופריך שנמרח בנדיבות עם חמאה שנמסה, התרד היה רענן ולא סמרטוטי למזלינו. ביקשנו את חלמון הביצה עשוי מאחר ואנחנו פחות אוהבות את הצהוב שנוזל ומתפרץ וקיבלנו את זה כך כפי שביקשנו שביצת העין הייתה וול דאן בנוסף גבינת הגאודה נמסה, תענוג אמיתי ! 

כמו כן נהננו משקשוקה ירוקה,מנגולד,תרד ויוגורט עזים שהייתה מאד מוצלחת,פרשית וטעימה במיוחד. 

לסיכום,היה כייף לשבת במרפסת הפתוחה ב-Café 65  ולספוג את כל השמש ואת האווירה בשדרה הכי תוססת בתל אביב. הבראנץ' בהחלט מוצלח ומוקפד ולראיה ישבנו שם שעתיים וחצי ואפילו יותר. האוכל היה טוב, הבופה היה אלגנט ומושקע והשירות היה נעים וקשוב.
המחיר? 105 ש"ח,תכלס מאד משתלם כי זה בסה"כ מעט יותר ממה שמשלמים על ארוחת בוקר הכי סתמית שיש. הערך המוסף פה שמקבלים גישה חופשית להנות בבופה, מיצים טבעיים, קפה ושמפניה חופשי. 

Café 65
שד' רוטשילד 65 תל אביב
03-76677675
ארוחת הבוקר מוגשת בימי חול בין השעות 06:30-11:00
ובשישי שבת עד השעה 14:00 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *