פיתה פנדה -פופ אפ מטריף בימי שישי בשוק הכרמל

פיתה פנדה -פופ אפ מטריף בימי שישי בשוק הכרמל

שוק הכרמל תמיד בהתרחשות ובתנועה וכל הזמן מצטרפים אליו דוכני אוכל רבים,מסעדות טרנדיות לצד בתי אוכל קטנים שחלקם אפילו נטולי שלט. שחקן נוסף הצטרף להמולת הרחוב האותנטי ושוקק החיים. בנוסף לבסטות שקיימות כבר שנים המוכרות בגדים,פירות וירקות תמצאו בסמטאות השוק מסעדותקטנות וותיקות,חומוס,שיפודים ותבשילי עדות אותנטיים במקביל לברים,מסעדות ודוכני אוכל חדשים,ערבוביה של ריחות וטעמים בשוק ובכרם התימנים שסביבו.

פיתה פנדה עשו לעצמם שם דבר בתל אביב עם מיזם שנודד ממקום למקום. יש להם בכרמל דוכן קסום שפועל ברחוב יום מל"ן 47 מדי יום שישי. כן יש לא מעט המתנה והמולה ואחרי שטעמתי אני בהחלט יכולה להבין למה,אחת הפיתות הטעימות
והמפתיעות בענק. פיתת גורמה,פצצה של טעמים בכל ביס,
משהו בהחלט נדיר.

בדלפק חב'רה צעירים עם כובעי מצחיה של פנדה כמובן,בר סלטים עשיר בירקות ועשבים טריים,רטבים צבעוניים,כלי אידוי מבמבוק ששמים בהם את הפיתות ושני סוגי תבשילים: פילה חצילים מקורמלים ותבשיל של נתח פלדה טלה מפורק. הדוכן רק נראה כמו מקום היפסטרי ושאנטי אבל אל תתבלבלו הוא מתפקד בצורה מאד יעילה ומהירה. התפריט מורכב מ-3 סוגים של פיתות: סביח,סביצ'ה ובשר מפורק. כבר מבינים בביס הראשון שזה שונה מכל מה שהכרתם. מנת הדגל היא פיתה עם חצילים בסגנון סביח רק שבמקום חציל מטוגן יש חציל אורגני מאודה ומקורמל,טחינה,צ'טני סלק וסלט ביצים. 

בנוסף לאוהבי
הדגים סביצ'ה דג ים מטוניס,סביצ'ה בסגנון טוניסאי עם אריסה,לימון כבוש,טחינה
ותערובת עלים משובחת.כור היתוך
של של טעמים ותרבויות,אחלה פיוז'ן.

תחילה מאדים את הפיתה אחרי האפייה בסיר אידוי מבמבוק-דבר שהופך את הפיתה לרכה במרקם אוורירי דומה למרקם של לחמניית באן "ענן" אסייתית מאודה. בקערת נירוסטה מערבבים את העלים הירוקים,נענע ופטרוזילה,קוביות עגבניה ופרוסות דקות של פלפלים חריפים טבולים בשמן וכל זה נכנס לתוך הפיתה. 

בחרנו בשתי פיתות,האחת-סלופי בשר, סלופי של פלדה טלה עם רטבים בצבעים וסלט של ירקות ועלים 35 ש"ח. סוג של סלופי ג'ו בגרסה ים תיכונית של עידן  פיינברג. ניכרת הרבה מחשבה על מה לשים בפנדה על כל מרכיב ומרכיב ליצירת הביס המושלם והמדויק. לתוך הפיתה נכנס סלט,פטרוזילה,
עגבניות,בצל ופלפל חריף. 

ובנוסף השחקן המרכזי בפיתה הלא הוא תבשיל הטלה. חתיכות בשרניות,שומניות,רכות ועסיסיות בתיבול טוב. שילוב תבשיל הבשר עם הסלט הרענן הופך כל ביס מלא בטעמים ובמרקמים שונים.

הפיתה השניה-סביצ'ה דג ים מטוניס, סביצ'ה בסגנון טוניסאי עם אריסה,לימון כבוש,טחינה ותערובת עלים משובחת,35 ש"ח. גם פה הוכנס סלט מרענן תחילה,פטרוזילה,עגבניות,בצל ופלפל חריף.

הפיתות מושקעות בטירוף,פיתות רעננות וטעימות. הפיתה
עצמה מאד עדינה מאחר ועברה אידוי קודם לכן,הסלט רענן בתיבוץ חמצמץ וחריף,הטחינה
והצ'טני סלק מעניקים סמיכות וג'וסיות מתקתקה למנה שיצרו ביס מושלם.

בתל אביב יש הרבה אוכל רחוב ומנות גורמה בפיתה אבל יש משהו שבפיתה פנדה שגרם לי לגלגל עיניים ולהתרגש כמה שזה טעים. הפיתה אווירירית וכל ביס ממנה מענג-חגיגה בפה ללא ספק! המקום בווייב צעיר,החב'רה מאד שירותים וחמודים 

ויש גם מנה טבעונית.   

פיתה פנדה 

מל"ן 47, שוק הכרמל תל אביב.
* פתוח בכרמל רק בשישי מ-10:00 בבוקר ועד שנגמר.

בימי רביעי עד שבת בחצר של מועדון הבוקסא-בשדרות רוטישלד 31 תל אביב.
* פיתות פנדה מוגשות גם באירועים משתנים,שווה לעקוב אחר
פיתה פנדה באינסטגרם ולדעת היכן.

https://www.instagram.com/explore/locations/149796422384946/47/

052-2991880

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *