El Burgery המבורגר מושחת בחיפה שכדאי להכיר!

El Burgery המבורגר מושחת בחיפה שכדאי להכיר!

לאחרונה ישנה מגמת התעוררות של מסעדות מצוינות,בתי קפה וברים בסמטאות העיר התחתית שבחיפה. חיפה של הערב היא סטודניטאלית ושוקקת חיים בשונה מחיפה המנומנמת של הבוקר. ביום שישי האחרון הגעתי לאמי שמתגוררת בקריותוקבעתי לאכול ארוחת מהריים קלילה עם חבר ב-El burgery לאחר שראיתי אינספור תמונות צבעוניות וסופר מגרות באינסטגרם של חברים פודיז מהאיזור. תמונות של המבורגר עם גבינת צ'דר זרחנית מעל והכלנראה כ"כ טעים שהייתי פשוט חייבת להגיע.El burgery ממוקמת ברחוב הנמל 43 בחיפה.

ההזמנה נעשית בקופה ומקבלים זמזם וברגע שההזמנה מוכנה הוא מצפצף. הצוות פה די אדיב,יעיל וזריז.
מקומות הישיבה הם ברחבה החיצונית המוצלת,בכסאות בר גבוהים שצמודים לדלפק בסמוך למקום ההזמנה ומקומות נוספים בקומת גלריה ממוזגת מעל.


מה בתפריט? דיל ארוחה שכולל קציצה בלחמניה+שתייה ותוספת צד לבחירה בפיקס פרייס.
המבורגר מבקר,טלה,עוף צלוי,קריספי צ'יקן וצמחוני-פורטבלו.
תוספות ב5 ₪ מעל ההמבורגר: ביצת עין,אבוקדו,בצל מטוגן ופטריות.
תוספת ב8 ₪: אווז ובייקון. תוספות צד שהן ממש נדיבות פה: צ'יפס,כדורי פירה וסלט אישי.

תחילה הזמנתי 1/3בירה היינקין קרירה מהחבית בזמן שהמתנתי להזמנה של האוכל שלנו.

בחרנו 6 יח' כנפיים קריספיות כמנה ראשונה שהזכירו במראה ובטעמם את KFC האגדיות! העוף היה רך מבפנים הציפוי קראנצ'י וטעים.כן קיוויתי שהכנפיים יהיו חריפות וממכרות כמו שלKFC והוספתי לאלו שפה רוטב סריריצ'ה חרפרף וזה היה נהדר.

קיבלנו את שתי הארוחות באריזת קלקר לבנה שהזכירה את סוסו אנד סאן מתל אביב.

אני בחרתי בדיל המבורגר בקר עם טופינג בתוספת של בייקון וגבינת צ'דר. לחמניית ההמבורגר הייתה קלילה,אוורירית ורכה שספגה את כל הטעמים לתוכה ולא התפרקה וזה לא עניין של מה בכך. אחת הלחמניות המבורגר היותר טובות שאכלתי! ההמבורגר הגיע במידת עשייה וול דאן,מסתבר שזו מידת העשייה במקום אלא אם כן אתה מציין אחרת. דבר שאני פספסתי וחבל מאחר ואני מ-א-ד אוהבת את הקציצה שלי במידת עשייה מידיום,אדומה
ועסיסית. בפועל,קיבלנו קציצת המבורגר עם טעמי בשר דומיננטיים,בייקון קריספי מעל בטעמים מעושנים שמשדרג את קציצת ההמבורגר וגבינת צ'דר בנדיבות שהותכה מעל.
המבורגר מושחת וטעים כפי שאני אוהבת!

חברי הזמין קריספי צ'יקן שהגיע בלחמנייה קלילה אף היא מרוחה במיונז וירקות טריים. חזה העוף במנה הזו היה רך מבפנים ובציפוי טוב וקראנצ'י מבחוץ.

נהננו מתוספות צד בדמותצ'יפס עם תערובת תיבול טעימה וכדורי פירה רכים וטעימים במיוחד!

לסיכום, היה כייף וטעים ב-El burgery, מדובר על פאסט פוד מושחת וממכר. שילוב של בשר טעים ותוספות מושחתות כמו בייקון וצ'דר שמשדרגות כל המבורגר בתוך לחמניה אוורירית וחלומית. הצוות פה שירותי ויעיל, מחכה כבר לבוא שוב בביקורי הבא בחיפה!
El burgery
הנמל 43 חיפה
077-5428746
לינק לעמוד בפייסבוק: https://www.facebook.com/elburgery/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *