Pozza- בר פיצה חדש בהרצליה,פיצות מוגזמות ומושחתות

Pozza- בר פיצה חדש בהרצליה,פיצות מוגזמות ומושחתות

שיגעון הפיצות בכל מקום ולא מזמן כתבתי אצלי בבלוג על מספר פיצריות חדשות ומדליקות שנפתחו והפעם תורה של הרצליה להתחדש עם פיצריית שף שנפתחה לפני מספר שבועות.המקום בבעלות שותפים צעירים שבעלותם ה"דולי פרטון" בר שכונתי שמח בהרצליה. פיצה ואלכוהול זהו השילוב המושלם בעיני להעביר ערב בכייף. פיצהPozza מקום בילוי קליל,אידאלילתושבי ולבלייני העי ולחבר'ה צעירים באווירה של בר עםתפריט אלכוהול מפנק וגם מקום מפלט להורים עם ילדים.

המקום בסגנון האייטיז,פקמן הנוסטלגי מככב אפילו בלוגו המקום,סוג של מנהרת הזמן גם בעיצוב המקום וגם בסגנון המוזיקה.

רב מקומות הישיבה הם ברחבה של המסעדה שבחוץ וגם בפנים בתוך החלל הממוזג.

מדובר בפיצה עמוסת תוספות המשלבת מרכיבים לא שגרתיים ומפתיעים ביותר. כשחושבים על פיצה חושבים על ג'אנק פוד אבל פה ב-Pozza העלו את הרמה של הפיצה בזכות תוספות גורמה לא שגרתיות למעמד פיצת שף. כאמור מדובר על פיצות מושחתות עמוסות פרודוקטים איכותיים שמעלים את הרף לפיצות הרגילות שהכרנו עד כה. רענן נוסל יועץ קולינרי ופיציולוג מגיל 3,אחד הטובים בתחומו ושופט בינלאומי בתחרויות בעולם הוא זה שאחראי על הייעוץ הקולינרי של פיצה Pozza .בתפריט תמצאו מגוון פיצות בנגיעת שףבפיתוחו של נוסל עם יותר מ-40 תוספות מטריפות ולא שגרתיות כמו Mac & Cheese,בוראטה,צ'ילי מקורמל ומייפל ויש גם פיצה מתוקה דוגמת פיצת קינדר בוואנולצד פיצות ספיישל שיככבו מעת לעת.

מה בתפריט? מנות ראשונות: פוקאצ'ה בתנור עם מטבלים,כרובית חמה ברוטב קיסר,ניוקי כמהין ,סלט קיסר, קרפצ'יו בקר פוזה קפרזה- בסיס פיצה עם רוטב עגבניות בתנור ומעליו סלט קפרזה קריר ומרענן וסלט בוראטה ועגבניות שרי צבעוניות. תפריט הפיצות בפיתוחו של רענן נוסל: מרגריטה קלאסית כמובן במתכון עליו זכה רענן נוסל באליפות העולם לפיצות,פוזה הרצליינית-רוטב עגבניות,גבינה בולגרית ביצה קשה,תירס ופסטו,פוזה חריפה- מוצרלה,צ'ילי מקורמל,חלפניו וטיפטוף מייפל,
פוזה בצלים-רוטב עגבניות,מוצרלה,בצל מקורמל,בצל ירוק,סגול ובצלצלי שאלוט,Mac & Cheese פסטה עם צד'ר ואמנטל ופיצה עם עגבניות שרי ובוראטה עסיסית. ניתן להוסיף לפיצות שבתפריט מתוך מגוון האפשרויות כמו: אננס,מוצרלה בייבי,
אנשובי,שום קונפי,אספרגוס,בוראטה,בצל מקורמל, ארטישוק אלה רומנה ועוד.

לצד הפיצות ישנו תפריט אלכוהולי קליל וכייפי,קוקטיילים על בסיס אפרול או ג'ין,בירות מהחבית ויין.

אז בחרנו תחילה בקוקטייל על בסיס ג'ין ולימונים ואפרול שפריץ,שניהם היו קלילים וטעימים. 

בחרנו בשתי מנות ראשונות,האחת-סלט קיסר,עלי חסה קריספיים,קרוטונים,רוטב קיסר וארטישוק אלה רומנה. סלט עם עלי חסה טריים ורעננים,הסלט היה גדול והוגש בנדיבות עם שפע של רוטב קיסר טעים וגבינת פרמז'ן מגוררת,התחלה טובה כך אמרתי לעצמי. מנה ראשונה נוספת-סלט בוראטה,עגבניות שרי צבעוניות,עגבניות מיובשות,קרם סלסה ורדה ובורטה עסיסית מעל. סלט צבעוני עם עגבניות שרי טריות לצד עגבניות מיובשות שלהן יש טעם דומיננטי ואהוב עם גבינת בוראטה רכה בזיגוג בלסמי מעל.

המשכנו עם הפנים לפיצות כמובן: 

רענן נוסל הנחשב לפציולו המוביל בתחומו הביא את כל הנסיון שלו לפיצתPozza בעבור הפיצה המושלמת. בצק הפיצה מקבל מנוחה של 72 שעות על מנת להיות חזק ולעמוד בעומס התוספות. תחילה בחרנו בפוזה לבנה,רוטב שמנת,פטריות יער עם כמהין,בטטה מתוקה פרמז'ן ומוצרלה. בצק הפיצה כוסה ברוטב שמנת עם פטריות אשר כלל פטריות יער וכמהין אמיתיות שנטחנו לרוטב במרקם קרמי ועשיר בטעמו. מעל כל זה פוזרו מוצרלה ופרמז'ן בנדיבות.המוצרלה אגב נקרעת ביד מכדור טרי של מחלבות עברי.אנחנו ביקשנו להחליף את הבטטה באספרגוס שנראה לי מתאים וראוי יותר להיות בשילוב רוטב שמנת ופטריות כמהין. הפיצה הייתה טעימה,עשירה בגבינות ובטעמים עדינים ומאוזנים. בפיצה Pozza הבצק נמצא במצב ביניים בין הדק לעבה. רב בסיס הפיצה דק והשוליים יחסית עבים,בצק שתפח 72 שעות במקרר ונפתח ידנית.

אני כאמור הגעתי לפיצה Pozza לאחר שראיתי באיזה עמוד בפייסבוק פרסום שלהם עם פיצה עם Mac & Cheese נשמע מושחת ביותר אז ברור שנזמין אותו. Mac & cheese,רוטב עגבניות,גבינה מגורדת ופסטה מבושלת עם גבינת צ'דר ואמנטל מעל. הפסטה הייתה מושחתת ומוגזמת בקטע טוב,הרי שMac & Cheese זהו טראש אמריקאי אהוב עלי ולשלב אותו על בצק פיצה הוא גאוני ומיוחד! ראשית הפיצה הייתה מפוצצת בגבינות,בצק הפיצה אמנם דק אבל החזיק בגאון את הפסטה והגבינות המוקרמות מעל,לא עניין של מה בכך. רוטב העגבניות בPozza ופיצה הנ"ל הוא רוטבקלאסי עשוי מעגבניות תמר טחונות ותבלינים הנשמרים בסוד. פיצה טעימה במיוחד שופעת גבינות !

בגזרת הקינוחים שוב בצק פיצה אלא מה עם הפתעות מתוקות. פוזה קינדר,בצק פריך בתנור,נוטלה,שוקולדים של קינדר וקרם קינדר בואנו. בצק פריך אשרנמרח בשוקולד נוטלה עם קוביות שוקולד קינדר,שוקולד חלב ושוקולד לבן שפוזרו מעל ובזילוףקרם קינדר אשר הוכן מאצבעות קינדר בואנו. סיום מתוק ומעולה לערב כייפי וטעים בPozza. הקינוח אכן היה מתוק אבל לא מוגזם כפי שחשבתי שיהיה, קוביות הקינדר פוזרו יחסית בעדינות ובכמות לא גדולה כך שלא נוצר עומס של שלל הפתעות מתוקות מעל. המנה נראתה עדינה והיא כן מומלצת לחלוקה בין חברים בכ"ז lets face it כבר היינו אחרי ארוחה דשנה ומרובת פחמימות אז לסיים את זה יהיה מאד מאתגר !

לסיכום,מקום מדהים באווירה ובסטייל תל אביבי ,אחלה מוזיקה,וייב טוב ותפריט פיצות משוגעות ומשודרגות ברמה גבוהה. פשוט לבוא עם חברים והמשפחה וליהנות מכל העולמות! ממליצה בחום לנסות את פיצת פוזה הלבנה וה- Mac & Cheese המטורפת!פיצה Pozza

בן גוריון 33 הרצליה

09-8908050

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *