Roger's Pizza ה-פיצה שאתם חייבים להכיר ביפו !

Roger's Pizza ה-פיצה שאתם חייבים להכיר ביפו !

כחובבת פיצה אני חייבת לפרגן לפיצה טעימה ושווה,Roger's Pizza שמה. פיצריה אשר ממוקמת ביפו והיא לגמרי מתחת לראדר של כל הפודיז. דבר מאד תמוה כי מדובר בפיצה מאד איכותית,מהז'אנר של הבצק הדק והאיכותי וקראסט עבה עם תוספות מגוונות ומפתיעות. המקוםבבעלות השף רוג'ר בחור צעיר כבן 20 שכבר הספיק ללמוד את רזי המקצוע באיטליה ולעבוד שם ולהתמחות באוכל איטלקי מקומי.מקומות הישיבה אצל Roger's Pizza הם על ספות נוחות בתוך חלל המסעדה הממוזג אשר צופה על טאבון גדול שבמרכז המסעדה. כמו כן ישנם מקומות ישיבה ברחבה בחוץ כשעציצים ופרי נוי צבעוניים מעטרים אותה ברחובלואי פסטר שהוא רחוב מאד מתוייר,אפשר לשבת בכייף ולהנות מהבריזה מהים ומההמולה סביב.

התפריט מחולק למנות פתיחה ועיקריות. במנות פתיחה תמצאו: קפרזה, פרמז'יאנה-גבינת מוצרלה עטופה בחציל צרוב על מצע רוטב עגבניות,פוקאצ'ה מטבלים, פוקאצ'ה פרימברה עם עגבניות שרי ובייבי מוצרלה,פלחי צ'יפס מזוקיני או תפוח אדמה או מיקס המשלב את שניהם. סלטים: סלט יער מעלים ירוקים,פנזנלה- עגבניות שרי,בייבי מוצרלה,זיתי קלמטה,קרוטנים ועלי בזיליקום,סלט פסטה-עגבניות שרי,פלפלים,זיתי קלמטה,עגבניות מיובשות,בייבי מוצרלה ועלי בזיליקום. יש גם פסטות עם רוטב אליו אוליו ורוטב פופמדרו (עגבניות).

כאמור הגענו אחרי העבודה והייתי קצת מעט עייפה אחרי יום ארוך אז הזמנתי לחברה שלי קפה קר,טעים ומעורר !

ראשית הזמנו קפרזה,מנה ראשונה קלאסית בביצוע פשוט וטוב. פרוסות עגבניה טריה,גבינת מוצרלה טרייה וזילוף של רוטב בלסמי ועלי רוקט.

יחד עם הקפרזה נהננו מפוקאצ'ה חמה ופריכה שזה עתה יצאה מהתנור שקיבלנו על חשבון הבית.הפוקאצ'ה נמרחה בשמן זית והוגשהעם מטבלים-רוטב עגבניות המורכב מעגבניות טריות ואורגנו מעל,חמאה,שמן זית עם בלסמי ופסטוטעים במיוחד.

המשכנו עםסלטפנזנלה,עגבניות שרי,בייבי מוצרלה,זיתי קלמטה,קרוטנים ועלי בזיליקום. סלט טרי שרובו הורכב מעלי רוקט ועגבניות שרי עם בייבי מוצרלה, זיתים וגילופי פרמז'ן בתיבול של חומץ בלסמי.הסלט הוגש עם רטבים:פסטו,שבבי בצל קראנצ'ים ושמן זית עם בלסמי.

בתפריט הפיצות תמצאו שני גדלים של פיצות,אישית ומשפחתית והמחיר בהתאם: פיצה מרגריטה קלאסית,נפולי-עם אנשובי וצלפים,פונגי מיסטי עם מיקס פטריות יער ורוקפור,מלנזאנה-חצילים ופרמזן, סלינה-זוקיני זיתי קלמטה ועגבניות שרי,פטאטה – תפוחי אדמה חזה אווז וחלפניו,דיאבולה-פפרוני עגבניות שרי ועוד.

תוספות להרכבה עצמית: שמן פטריות כמהין,זיתי קלמטה,חציל צרוב,זוקיני אפוי, עגבניות שרי, ארטישוק,אנדיב,תפוח אדמה אפוי,צלפים,שום, פפרוני, חזה אווז, אנשובי,רוקפור,פקורינו כבשים,פרמז'ן גרנה פדנו וגבינת בוראטה.

המשכנו עם קוקטייל שמתבסס על וודקה, לימונצ'לו וסאן פלגרינו לימון,קוקטייל קליל ומשכר קלות.

כל הפיצות ברוג'רס מבוססת על 100% רוטב עגבניות סאן מרציאנו,גבינת מוצרלה טרייה,עלי בזיליקום ושמן זית מעולה.

אנחנו בחרנו בפיצה בוראטה-מרגריטה עם כדור מוצרלה טרי ממולא בשמנת חמאתית מתפרצת. הפיצה מהז'אנר של הבצק הדק עם שוליים יחסית עבים ובקראסט טוב. הפיצה נמרחה ברוטב עגבניות עשיר וטעים אשר עשוי מנטו עגבניות ובתיבול טוב ובתוספת גבינת מוצרלה. מעל הכל הונחה גבינת בוראטה אשר נראית בצורת כדור עם קשר בראשה. זו גבינהטרייה עשויה מחלב בקר וטומנת בתוכה הפתעה בדמות שמנת טרייה וברגע שנוגסים בגבינה כל התוכן הנוזלי נשפך החוצה כמו לבה של הר געש . 

רוג'ר בפעולה:

ביתה של חברתי חשקה במשהו מתוק אז בחרנו בקלצונה מתוקה,בצק מגולגל במילוי עשיר של שוקולד.

Roger's Pizza

לואי פסטר 3 יפו תל אביב

073-7286919

לינק עמוד לפייסבוק

https://www.facebook.com/Rogers-Pizza-2490328884525065/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *