Lager & Ale רשת ברים לונדונית חדשה במתחם שרונה,אלכוהול במחיר ובאווירה כמו בחו"ל

Lager & Ale רשת ברים לונדונית חדשה במתחם שרונה,אלכוהול במחיר ובאווירה כמו בחו"ל

Lager & Ale רשת חדשה של ברים אשר מציעה קונספט חדש של בילוי והופכת את הבירה לחוויה זמינה יותר במחירים כמו בחו"ל. רן דור חי יזם ותיק והבעלים והמייסד של רשת הברים אוסקר ווילד ושל וויסקי בר מוזיאון בשרונה פועל מחוץ לקופסה בעולם הברים הישראלי ואחראי למספר קונספטים ייחודיים, פורצי דרך בתחום הבילוי בישראל שפועלים באופן יציב כבר שנים רבות מביא לארץ קונספט חדש ועדכני בדמות רשת ברים לונדונית שמאפשרת לכל אחד ואחת ליהנות משתיית אלכוהול במחירים נגישים כמו בחו"ל כ- 4 פאונד לכוס בירה ובאווירה של חו״ל.

הסניף הראשון של Lager & Ale, נפתח בשרונה תל אביב ומשלב בין האווירה הפסטורלית של המתחם לאווירה האורבנית של נתיבי איילון שחולפים בנוף של המקום. הסניף השני של הבר שעתיד להפוך לרשת, צפוי לקום בארנה בהרצליה בעוד שלושה חודשים, ואותו ימשיך הסניף השלישי שיפתח בחודשים לאחר מכן ברובע בראשון לציון. על פי התוכניות של דור חי, בשנה הבאה יהיו כבר בין חמישה לשבעה סניפים חדשים לרשת הצומחת.

המקום מעוצב כמו בלונדון ומתנהל כמו בלונדון כאשר הרעיון המרכזי הוא העצמת חווית השתייה על ידי קשר בלתי אמצעי בין הלקוח לברמן כך שהלקוח מזמין משקאות ישירות מהברמן המקצועי בעמדת הבר וחווה את תהליך ההכנה ללא תיווך של מלצרים. הברמן הוא זה שמבצע את ההזמנה והוא זה שמוזג לך את הבירה ואתה יושב איפה שפנוי.

בבר 30 סוגי בירות מהבקבוק בנוסף על אלו מהחבית,מחירי בירות לדוגמא: גינס מהחבית ב-15 ₪ לשליש ו22 ₪ לחצי, טובורג 12 ₪ לשליש ו-16 ₪ לחצי, סטלה 14 ₪ לשליש ו-18 ₪ לחצי וכד'. בנוסף תמצאו משקאות אלכוהוליים נוספים כמו ויסקי, וודקה וכ' לצד קוקטיילים,סנגריות,סיידר אלכוהולי,יינות ומשקאות קלילים.

תפריט אוכל יצירתי בהובלת השף יאיר פיינברג אשר מבוסס על טרנדים מובילים מקטגורית אוכל רחוב עולמי. מה בתפריט? צלחת נקניקים, צלחת גבינות,סנדוויץ' קורנביף,טוסט גבינה צהובה וצ'אטני ,נאצוס' עם גבינה כחולה, פטאטאס ברוואס-קוביות תפוחי אדמה עם איולי ציפוטלה.

אז פתחתי את הערב עם בירת דובדבנים מהחבית,קרה,צוננת ומתקתקה כי לא הייתי במוד לבירה מרה וכבדה,זה מאד התאים לי למוד הקליל בו הייתי ו-OLIV MIX זיתים שחורים, זיתים ירוקים,עגבניות שמש וכדורי מוצרלה.

אכלנו גם נאצ'וס מוקרם עם גבינה כחולה,צד'ר, סלסת עגבניות וחלפניו. נאצ'וס פריכים שהוגשו על נייר עיתון לא מהסוג הקנוי והתעשייתי עם גבינה כחולה מוקרמת וסלסת עגבניות בצד.

עיינו שוב בתפריט המגוון של הבירות:

הזמנו בקופה בבר מהברמן סנדוויצים עם בשר שליוו את הצ'ייסרים של הויסקי שהזמנו ואת הבירות ששתינו כמו ימאי בחופשה (: בזמן שהתרווחנו על הספה ראינו את החבר'ה שם במין פוד טראק כזה מכינים לנו את האוכל שהזמנו:

אכלנוסנדוויץ' קורנדביף,קורנדביף, חרדל דבש וכרוב כבוש.לחם טרי בעל קראסט מצוין שמתפצפץ בפה,מריחת חרדל וכמות נדיבה של קורנדביף מצוין. לצד המנה קיבלנו בצלצלי שאלוט כבושים. והזמנו גם את ה-CUBANO SANDWITCHכתף בקר מעושנת,חזה עוף בדבש וחרדל,חרדל אנגלי, איולי שום ומלפפון כבוש. בגט טרי וקראנצ'י עם 2 סוגי בשרים, בקר ועוף, מריחה נדיבה של איולי שום וחרדל , הוגש עם קורנישונים.

FATATAS BRAVAS קוביות תפוח אדמה באיולי צ'יפוטלה. קוביות תפוחי אדמה נימוכות עם רוטב איולי ציפוטלי -רוטב חרפרף,טעים וממכר ביותר. נישנוש שהולך יד ביד עם אלכהול !

צ'ייסרים של ויסקי להעלאת המורל (:

סאלוט

Lager & Ale, בירה במחירים נגישים כמו בלונדון באווירת חו"ל וללא שירות של מלצרים. אז אפשר לחגוג וליהנות עם דרינק בכל רגע ביום באווירה של חו״ל ובמחירים של חו"ל.

* בין התאריכים 22.09-07.10.18 יתקיים פסטיבל הבירה העולמיOCTOBERFEST CELEBRATION ובו כל יום תוגש בירה חופשית בין השעות 14:00 – 15:00 וגם ב-19:00 – 20:00

Lager & Ale
רחוב דוד אלעזר 27 שרונה תל אביבצמוד לוויסקי בר מוזיאוןטלפון: 050-3585358פתוח בכל ימות השבוע החל מהשעה 14:00 ועד 01:00 בלילהביום שישי החל מהשעה 12:00* לא כשררב התמונות הן שלי וחלקן של הצלם אנטולי מיכאלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *