טאקו סלאש מקסיקאנית מ-א-ד מומלצת בעיר התחתית בחיפה * המקום נסגר *

טאקו סלאש מקסיקאנית מ-א-ד מומלצת בעיר התחתית בחיפה * המקום נסגר *

כבר מלא זמן שאני רוצה ללכת ולטעום את האוכל המקסיקאני בטאקו סלאש שבחיפה כי אוכל מקסיקאני זו החולשה שלי. אני מתה על על השילוב של בשר עם אבוקדו,שמנת חמוצה,גבינות מוקרמות ורוטב חריף ויש גם איזה זסט ליים חמצמץ שתמיד מוסיפים מעל בקיצור סוג של חגיגת טעמים בפה, אני מתה על זה!!! טאקו סלאש-מזללת טאקוס עם בר אלכוהול המגישה תפריט אוכל מקסיקני בסגנון קליפורני,בהחלט שינוי מבורך ותוספת נהדרת לאוכל מקסיקאני בחיפה שהרי אין כמעט או מספיק ממנו בעיר. המזללה ממוקמת בעיר התחתית שבחיפה, איזור שהתפתח הרבה לאחרונה וצמחו בו מסעדות וברים רבים והפך למוקד בילוי מאד מרכזי בעיר.

הקסם בטאקו סלאש הוא בפשטות,בנראות המקום ובתפריט אוכל מצומצם יחסית.ישנו חלל ישיבה ממוזג וקטן בפנים,רואים שם קיר אשר מעוטר עם הרבה עטיפות אלבומים ומבחר תקליטים למכירה מסודרים בקופסאויש גם בר ועמדת די ג'יי שמרימה את המקום בערבים. כשהתיישבנומוזיקה אלטרנטיבית מתנגנת ברקע היה את ג'וי דיווישן – לא זוכרת מתי התרגשתי ככה לשמוע מוזיקה כזו במקום שמגישים בו אוכל ולא באיזה מועדון אפל. מקומות ישיבה נוספים ברחבה החיצונית שהיא יחסית גדולה ומכילה עשרות מקומות.במקוםמתקיימותהופעות חיות כך ראיתי על הפוסטרים שתלוים על הקיר וגם בעמוד הפייסבוק שלהם. אני אוהבת מקומות שיש להם ערך מוסף לאוכל מצוין,הם כבר קיבלו אצלי אקסטרא ניקוד.

בתפריט מנות מקסיקאניות קלאסיות כמו טאקוס ובוריטו שמכינים אותם במטבח מאפס יחד עם הירקות שמוחמצים במקום,,סלסות למינהן
,הסלטים,מרינדות ורטבים. אז מה בתפריט? קסדיה,נאצ'וס עם גבינה מותכת,חלפיניו כבוש,פיקו דה גאיו,שמנת חמוצה,גוואקמולה וסלסה רוחה,סלט וואחאקו עם גבינת וואחאקו מקסיקנית,טאקו עם עוף אורגני מפורק צלוי או טאקו צמחוני,בוריטו עם עוף אורגני או עם תבשיל כתף חזיר בבישול ארוך עם אורז אדוםושעועית שחורה.
לצד האוכל ישנו תפריט אלכוהול מגניב באווירה מקסיקנית צוהלת ושמחה: בירות,מרגריטות וחליטת היביסקוס מקסיקאני בשם "חמייקה" שאפשר להוסיף לזה אלכוהול.

התפריט יחסית מצמוצם בסגנון טקס- מקס,שילוב מטבחים של מכסיקו וטקסס,האוכל שהוגש לנו די זריז עלי לציין נראה טרי, צבעוני ואקזוטי. מתוך תפריט האלכוהול בחרתי במרגריטה ( קל!) מרגריטה אפרסק שמכינים אותה במקום, הייתה במתקתקות קלילה וכתר של מלח עיטר את הכוס בה הוגשה.

הזמנו מנה ראשונה שחלקנו אותה ביחד,נאצ'וס,טורטייה צ'יפס אפויה בתנור עם גבינה מותכת, חלפיניו כבוש, פיקו דה גאיו,שמנת חמוצה, גוואקמולה וסלסה רוחה. נאצ'וס הום מיידדקים וקריספיםלא מהסוג הקנוי. הוגש עם ממרח גווקואמלי מצוין מעל,שמנת חמוצה,פיקו דה גאיו-סלסת עגבניות מקסיקאנית,סלסה רוחה וגבינה מותכת מעל,הרבה בצל ירוק וכוסברהטריים שעיטרו את המנה בססגוניות והוסיפו מרקם טרי ורענן.נישנוש מקסיקאני קלאסי וטעים ליד האלוכהול.

אני בחרתי למנה עיקרית בטאקו עם עוף אורגני מפורק צלוי במוחו די אחו -רוטב המבוסס בעיקר על שום, פיקו דה גאיו שנקצץ במקום, סלסה אדומה ושום כבוש. מנה צבעונית,מלאת תשוקה,ניואנסים וחריפות. 2 טורטיות עם חתיכות עוף צלוי מפורק ברוטב מוחו די אחו-רוטב מלא שום ועז טעם, סלט פיקו דה גאיו מצוין,סלסה אדומה ושום שהוא אף נכבש במקום. מנה סופר עסיסית וטעימה שדי מלכלכת אותי ואת כל הסביבה כי היא שופעת ברוטב ובטעמים. אהבתי !

עם המנות קיבלנו רטבים חריפים הום מייד לצד רטבים אחרים מיובאים בבקבוקים קטנים עם דרגות חריפות שונות. ניסיתי את כולם וזה פשוט מוסיף הרבה אש תרתי משמע לאוכל. היה לי מאד טעים בלי והיה לי סופר טעים עם.הרטבים בבקבוק היו כ"כ חריפים שהחלתי לגהק במיידית, חצי מהפה שלי נימול, שתיתי מלא מים ודמעתי קלות ועדיין המשכתי לשים עוד קצת וקצת מהרוטב כי זה פשוט טעים וממכר בטירוף !

ידידי הזמין את הבוריטו הצמחוני וטעמתי ממנו קצת אם כי הייתי מעדיפה את הבוריטו בשרי. אני בד"כ פחות אוהבת להזמין בוריטו כי איכשהו ברב המקומות שאכלתי היחס בין האורז לשאר המרכיבים נוראי וזה תמיד מרגיש לי שאני אוכלת טורטיה עם אורז בעיקר ועוד קצת מרכיבים אחרים שנבלעים באורז ואני תמיד אבל תמיד מתבעסת מזה. אך לא פה,היחס פה הוא נהדר בין המרכיבים לאורז. הבוריטו היה סופר עסיסי וג'וסי,הוא מולא באורז, שעועית שחורה, גווקומלי ופיקו דה גאיו מפוצץ בטעם ומטפטף בקטע טוב כי הרטבים והטעמים מאד מוצלחים.היה פשוט תענוג לנגוס בזה וזו בהחלט הפתעה לטובה – אז תודה לכם ששיניתם את דעתי על בוריטו !

הרטבים החריפים OHHHHH MYYYY

לסיכום, שמחה ששמרתי בפלאפון שלי את ההמלצות על המקום הזה כי הן אכן מהמוצדקות שיש, הופתעתי פה ממש לטובה. האוכל טרי,צבעוני,מלא בתשוקה ובטעמים ובתמחור שפוי. מקום קטן,פשוט אבל לוהט בטעם ! ממליצה בחום על הבוריטו או אחד מהטאקוס עם הבשר.

טאקו סלאש

שער פלמר 2 חיפה

04-634-0799

שעות פתיחה:

ראשון-חמישי 01:00-18:00

שישי-שבת 03:00-18:00, לא כשר

לינק לעמוד הפייס:https://www.facebook.com/tacoslashaifa/

לינק לאתר: https://tacoslash.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *