Rhythm social לאונג' בר חדש ושוקק חיים בנתניה

Rhythm social לאונג' בר חדש ושוקק חיים בנתניה

בחמישי האחרון קבעתי עם חברותיי ב- Rhythm social,לאונג׳ בר חדש אשר ממוקם 2 דקות מפולג במרכז נתניה. קראתי המלצה עליו לא מזמן שזה לאונג' בר בוייב צעיר ובאווירה סקסית כמו בחו"ל אשר מספק תרבות בילוי מעודכנת לעיר בנתניה בדמות דרינקים,אוכל ומוזיקה,כל מה שהיה חסר בעיר והיה גורם לצאת לתל אביב. אפשר להתחיל פה את הערב מוקדם ברגוע עם מנות פינגר-פוד טעימות וקוקטיילים עשירים. בהמשך הערב כשהמקום מתמלא בצעירים ויפים האורות מתעמעמים והמוזיקה מתגברת ונהיית קצבית יותר והופכת בהמשך הלילה לחווית קלאבינג עכשווית עם עמדה שמארחת את מיטב הדיג'יים בארץ.

הלאונג' בר ממוקם על גג של בניין מגורים שנפתח ונסגר באמצעות שלט ,סגירתו של הגג בשעה 23:00 מאפשרת להגביר את הווליום עם מוזיקה אלקטרונית משובחת שמתחילה בגרוב, פאנק אר&בי ודיפ האוס ומתקדמת להאוס וטכנו איכותיים באווירה קלאבית וסקסית. הבר בעל שלושה מפלסים עם 120 מקומות ישיבה ויש בו מספר נישות כייפיות עם הרבה ירוק בעיניים בדמות עצים וחללים נסתרים וגם מתחם V.I.P מפנק.

על התפריט אמון השף סתיו נטע חיים והוא צמחוני מסיבות אידיאלוגיות,הוא מתבסס על פרודוקטים טריים,ירקות,גבינות ודגים. המנות הן בגודל בינוני בסגנון שרינג שכייף לחלוק עם החב'רה לצד הדרינקים. מנות כמו סשימי סלמון עם סלט שורשים אסייתי ירקות שורש,ירקות אפוים עם שמנת חמוצה,סלט עגבניות שרי וקרעי מוצרלה,סביח משודרג,fish & cheeps
,בורגר מדג סול עם איולי לימון בלחמניה,טאקוס עם דג ואיולי פלפל צ'ומה ועוד.

פתחנו את הערב עם קוקטייל מרענן,תפריט האוכל והאלכוהול במקום הוא מגוון. היינו חמישה ובחרנו לחלוק את כל המנות שכאמור הן בגודל שרינג והן מיועדות לחלוקה.

תחילה קיבלנו נאצ'וס הום מייד פריכים על חשבון הבית עם פנכה של איולי זעתר שהיה מלוח וממכר בטירוף שהלך די טוב עם הדרינק האלכוהולי הצונן וקר.

המלצרית החביבה החלה להגיש לנו את המנות הראשונות שהזמנו: לחם ומטבלים,פרנה,איולי זעתר וממרחי צ'ירשי שהיה טרי,חמים ואוורירי שלווה עם מטבל של צ'ירשי (דלעת ושום מהמטבח הטירופלטאי ויש הרבה טריפולטאים בנתניה (: שהיה חרפרף ואיולי זעתר,אותו אחד שהוגש לנו עם הנאצ'וס כמנת פתיחה שהוגשה על חשבון הבית לצד הדרינקים.



סשימי סלמון ,סלט שורשים אסייתי מוגש על סלמון טרי,בוטנים קלויים,שומשום,עלי כוסברה טריים,טבעות צ'ילי חריף ולימון טרי.מנה נהדרת והופתענו לדעת שגם מתומחרת יחסית זול. על צלחת עגולה קיבלנו פרוסות סלמון טריות חתוכות דק שלוו עם סלט אסייתי מעט חריף ובוטנים קראנצ'ים שהעניקו מן פריכות מתפצפצת בפה-מנה טעימה! חגיגת פרנה איטלקית,סלטון עגבניות איטליה סטייל מוגש על פרנה פרוסה קלויה עם קרעי מוצרלה. פראנה טרייה ואוורירית עם קרעי מוצרלה שנמסה וסלטון טרי מעל שהכיל עלי אורוגולה ועגבניות שרי בתיבול של שמן זית,לימון,מלח פלפל,כמה פשוט כמה טעים.

סביח עם סטייל,סטייק חציל,פסטו כוסברה,טחינה,עלי פטרוזילה,ביצה רכה,שקדים קלויים,מיץ לימון ושמן זית. סטייק חציל שזה למעשה סירת חציל קלויה עם זילופים של טחינה ופסטו כוסברה מצוין מעל,ביצה רכה וחמימה שעשויה כהלכה ושקדים פרוסים קראנצ'יים מעל. המשכנו עם מיקס אדמה,ירקות שורש לוהטים אפויים פחם מעט,מוגשים עם שמנת חמוצה, בצל ירוק שומשום שחור ושמן זית. מנה צבעונית בעלת ארומה משגעת של ירקות שורש,תפוח אדמה,בטטה וסלק שנצלו בתנור. הירקות היו חמים ורכים,הם הוגשו עם שמנת חמוצה,זילוף של שמן זית,בצל ירוק ושומשום שחור.מנה משגעת וטעימה שנטרפה בשניות.

כמו כן נהננו מסלט שרי בצבעים, שרי, טפנד זיתים,קרעי מוצרלה,עלי אורוגולה,צנוברים קלויים,בזיליקום,מיץ לימון טרי ושמן זית. הזמנו את הסלט בשביל המצפון והוא היה מסוג הסלטים הפשוטים אך עשיר בטעמים. הוא הורכב ממיקס של עגבניות שרי בשרניות וטריות,עלי אורוגולה רעננים,בזיליקום ,קרעי מוצרלה ובתיבול שמן זית לימון וטפנד זיתים שחורים שהוסיפו את המליחות שלהם לסלט. וצנוברים קלויים שהוסיפו מרקם קראנץ' בכל ביס וביס.

הגענו לחלק שאני באופן אישי מאד אוהבת הלא הוא סקשן הדגים ובגזרה הזו הזמנו: טאקו סושיאל סטייל,2 יח' טאקו, נתחי דג מוקפצים בטורטיות חיטה,גווקאומלי,סלסת עגבניות, איולי פלפל צ'ומה,כרוב סגול קצוץ,עלי כוסברה ומיץ לימון טרי. מנה צבעונית וטריה שהורכבה מ-2 טורטיות במילוי נתחי דג מוקפצים שהיו בשרניים ורכים אשר שולבו עם גווקומאלי,סלסת עגבניות, איולי פלפל צ'ומה חרפרף וירקות טריים כמו כרוב סגול קראנצ'י,עלי כוסברה שמרעננים את המנה וזסט לימון שמקפיץ את הטעמים. מנה מצוינת !

קריספי סושיאל בורגר,דג סול מצופה בטמפורה בלחמניית בורגר,איולי לימון כבוש,חסה רומית ואורוגולה,פרוסות עגבניה,קורנישונים ובצל סגול. לחמניית המבורגר עם דג בטמפורה ואיולי לימון כבוש שמאד החמיא בטעמיו הלימונים לדג. המנה לוותה בירקות טריים,עגבניה,בצל סגול וקורנישים.

המשכנו עם מנת ברים די קלאסית שתמיד תבוא עם בירה צוננת ליד הלא היא פיד פיש אנד צ'יפס אוסטרלי סטייל,דג קוד בבלילת בירה מוגש עם צ'יפס הבית.למראית עין חתיכות הדג נראו כמו שרימפסים אך המקום הוא כשר (ללא תעודה)
קיבלנו נתחוני דג קוד בבלילת בירה,בשר הדג היה רך והציפוי היה טוב. המנה לוותה פרוסות לימון טרי,רוטב טרטר וסירות צ'יפס בשרניות וקריספיות בתיבול שום ופטורזליה-מאד טעים וממכר.

קינחנו עם מלבי בכייף,מלבי בסירופ קלאסי וקראנץ' אגוזים קלויים,מלבי קרמי עשיר , פשוט וטעים ובנוסף נהננו מקדאיף לנשמה,דיסקיות קדאיף פריכות,קרם מסקרפונה, שוקולד לבן וקרם קולי פטל ואוכמניות שחורות. על מצע של שיערות קדאיף קראנצ'יות הונח קרם מסקרפונה עם שוקולד לבן עשיר במתיקות מאוזנת עם פיסטוקים קצוצים מעל וקולי פטל ואוכמניות שהיו בחמיצות מעודנת שהשתלבה נהדר עם טעמי שוקולד הלבן בקרם המסקרפונה. קינוח מעולה שהפתיע אותנו לטובה שהוא הוגש בבר ולא באיזו מסעדת שף ! 

Rhythm social,לאונג' בר קולינרי חדש עם אוכל מפתיע ששם את נתניה על המפה כי עכשיו כבר לא צריך לנסוע עד לתל אביב בשביל בילוי תוסס עם די ג'י במקום קוקטיילים ואוכל ליד. בסופי שבוע תמצאו פה מיטב הדי ג'ייז בארץ. בהמשך מבטיחים שמידי שישי יתקיימו כאן קבלות שבת, ובשבת בצהריים יערכו במקום אירועים פרטיים ומסיבות קונספט.

Rhythm social 

דוד המלך 2 נתניה054-5595050בימי שני ורביעי 22:30-20:30 יש כאן HAPPY HOUR שמעניק 25% הנחה על כל התפריט.
המקום פתוח בימי שני עד מוצ״ש (כולל) מ-20:30 משעות המוקדמות ועד איפשהו לקראת זריחה.שני-רביעי 2:00-20:30חמישי-מוצ"ש 5:00-20:30* כשר ללא תעודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *