שווארמת סבאח- שווארמה מעולה שכדאי להכיר ולא לפספס,עצירת חובה בחיפה

שווארמת סבאח- שווארמה מעולה שכדאי להכיר ולא לפספס,עצירת חובה בחיפה

שווארמה טובה זה מסוג האוכל השווה שאפשר למצוא רק בחיפה שאותנטי וטעים יש שווארמיות רבות בתל אביב אבל לרב מסחריות ואין את השווארמה שגדלתי עליה בחיפה שיש שם מקומות שווים אשר מוכרים שווארמה טובה. כל ביקור שלי אצל אמי שבקריות זה בגדר עצירת חובה באיזו שווארמיה טובה בעיר. אני לא טיפוס של שווארמת הודו או פרגיות אני אוהבת ב-ש-ר בקר וכבש שומני כמה שיותר נוטף ומלכלך. אז כשאני בחיפה זו הזדמנות טובה לאכול עם החברים באיזור ואני תמיד בחיפוש אחר פנינות קולינריות מעניינות ושוות. הפעם נפל הפור על שווארמת סבאח בוואדי ניסנאס אשר קיימים כבר 30 שנה.

שווארמה סבאח כבר למעלה מ-30 שנים פועלת ברחוב אלנבי שבוואדי ניסנאס שבחיפה. את המקום ייסד בשנת 1987 תאופיק סבאח עם מתכון תיבול מיוחד וסודי לבשר שרקח בעצמו. המקום מנוהל כבר 20 שנים על ידי בנו נזהר שממשיך את המסורת המשפחתית. בתמונה שיפוד גדול של בשר עגל וכבש בתיבול מיוחד:

בסבאח ניתן ליהנות משווארמה עגל וכבש המתובלת בתערובת מיוחדת שכאמור עוברת בירושה. בנוסף,ישנו גם רוטב ייחודי למקום על בסיס רסק פלפל ותערובת תבלינים להדגשת טעם הבשר.

את השווארמה ניתן לאכול בפיתה טרייה בעלות 30 ₪ ,בלאפה 34 ₪ ובצלחת 45 ₪. בחרנו לקחת את מנת השווארמה בפיתה שהגיעה בתוך פיתה גדולה,טריה ואוורירית שהכילה בגבורה את כל כמות הבשר והיה בה הרבה בשר ממש ברוחב לב (משהו שלא נהוג לצערי במדינת תל אביב). השווארמה אצל סבאח היא מנתחי בשר עגל וכבש אשר מתובלת בתערובת מיוחדת של המקום ששומר על הטעם והמסורת מזה כ30 שנה. התענגנו על מנת השווארמה שהייתה עסיסית ומלאת טעם.

הוספתי לשווארמה הרבה טחינה,חריף ועמבה:

כמו כן הזמנו שווארמה בצלחת שמגיעה בליווי סלטי הבית וחמוצים המיוצרים כולם במקום ב-45 ש"ח. שווארמת כבש ועגל עסיסית וטעימה, כמובן שביקשה עם הרבה שומן כי אני מכורה לזה. את החמוצים,כרובית וגזר-תוצרת בית מעולים,מעט חריפים וממכרים!

במקום ישנם סוגים של רטבים,רוטב הפלפלים שמעשיר את טעמי השווארמה, שום,חריף ירוק ואדום:

בנוסף הזמנו את "מנת הבית" שזו שווארמה אליה מוסיפים עגבנייה ובצל צלויים עם רוטב הבית,רוטב שום,חריף ביתי ופטרוזיליה טריה. כמות השומן בצלחת היא בכוונה תחילה מאחר ואני זו שבחרתי והתעקשתי שישים לי המון שומן כבש ג'וסי שאני כ"כ אוהבת, הכל נוטף ומלא בשמן מטףטף על כל הבשר, משוגעת זו אני נעים להכיר (:  מה ששונה במנת הבית שמעבר לאותה שווארמה מצוינת שמוגשת אליה מתווסף רוטב חריף עם שום,עגבניה טריה ובצל צלויים שספגו את הטעמים של השווארמה כי הם היו בתחתית השיפוד.

בנוסף הזמנו לצד השווארמה מנת חומוס במרקם חלק וקרמי אשר מוכנת כל בוקר במטבח המקום לצד צ'יפס טרי ופריך.

המקום רחב ידיים ומאד נקי, כייף לשבת שם ולזלול את השווארמה המדהימה במקום. ממליצה בחום לנסות את מנת הבית שווארמה עם חריף, שום,עגבניה ובצל צליוים ולא לוותר על החמוצים החריפים! הבנוס – לגמרי המחיר , 30 ש"ח למנת שווארמה איכותית מעגל וכבש ! 

שווארמה סבאח
אלנבי 37, חיפה
טלפון 04-8535450
שעות פעילות: א'-ש' 10:00-22:00
לינק עמוד הבית של סבאח :https://www.facebook.com/ShawarmaSabbah/
* יש גם משלוחים חינם באיזור העיר והעיר התחתית בחיפה.
מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/adi.e.ezra.3
לאינסטגרם שלי:https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *