ארוחת ברבריות בNG לנשים שמבינות בבשר

ארוחת ברבריות בNG לנשים שמבינות בבשר

הפעם חברותיי ואני בחרנו להגיע למשתה של ברבריות אשר נערך בNG-מסעדת בשרים תל אביבית וותיקה וטובה שממוקמת בנווה צדק ולא מזמן חגגה 15 שנים להיווסדה,עניין לא מה בכך בענף המסעדנות. בפעם האחרונה שהייתי במסעדה זה היה לפני כחודשיים עם ידיד שלי שיחד בחרנו לחלוק נתח "פורטר האוס"-סינטה ופילה כי הוא מעדיף לאכול בשר בריא יותר ממני. אם זה היה תלוי בי אני תמיד בוחרת באנטריקוט וצלעות טלה עם מלא שומן,כזו אני חיה על הקצה תמיד מוכנה לצינתור on the spot (: אז הפעם לא מן הנמנע שהגעתי לארוחה שקלוריות כרגע זה לא האישיו אלא תאוות בשרים נטו. עוד יבואו בהמשך נתחי בשר פרא שלמים מיוחדים אשר מוגשים לשולחן עם גרזנים ונאכלים בידיים אז שכחנו מנימוסי השולחן והשארנו בבית את הגינונים של מלכת אנגליה והפשלנו שרוולים ובאנו לאכול ב-ש-ר עם הידיים!

מי מאיתנו לא דמיינה את עצמה יושבת במשתה כמו מלכה מסביב לשולחן אבירים ארוך עם מכובדים ומכובדות מהאצולה כשהאוכל זורם לשולחן בכמויות עם נתחי בשר גדולים ועסיסיים אשר מוגשים למרכז השולחן על מגשי עץ ענקיים והיין נמזג כמו מים. אז כזו היא ארוחת הברבריות של NG שחיתות קווים לדמותה, הכניסה לנשים בלבד ! הארוחה מתקיימת סביב שולחן אבירים גדול או שמא נאמר אבירות (: על הכסאות חיכו לנו סינרים וכמו כן היו גם קסדות עם קרניים ויקינגי סטייל,אי אפשר להתבלבל שהרי שהגעתם למשתה מושחת !

התפריט כולל מנות ברבריות בהגשה מרכזית לשולחן: בגטים חמים ומהבילים אשריוצאים מהתנור,קרעי חסות אייסברג ברוטב קיסר, תירסים בחמאת אזוב,בשר בשפע: בשר מהמעשנה,ברווזים שלמים,שוק טלה ופילה בקר לצדירקות שלמים צלויים ורטבים שונים.התפריט כולל שתייה, יין הבית ובירה מחבית ללא הגבלה.לפני הכל הורו עלינו המלצרים לרחוץ את הידיים,קצת הסתכלתי עליהם בתימהון אבל זרמתי עם הדרישה כי אוכלים בידיים והייתה המלצה בנוסף גם ללבוש את הסינר מניילון כי ולכים
לי להתלכך פה. כמה חבל כי השקעתי בלבוש מהודר ועכשיו לשים על זה סינר ולהסתיר את בגדיי היפים? נו שווין נכנעתי ולבשתי את הסינר בכ"ז רציתי לשמור על האאוטפיט שלי.סביבשולחן מרובע גדול נסובו רק נשים כאמור מדובר על ארוחות ברבריות. על השולחן מונחים קנקני חרס גדולים מלאים ביין אדום ויש גם לבן,אין כוסות זכוכית מהודרות רק ספלי חרס גסים כמו של פעם מימי הביניים.

יחד עם היין המלצר הביא לנובגטים טרייםוחמים שאותם בוצעים בידיים ומנגבים עם הרבה חמאה.

הארוחה מתחילה,ראשית קיבלנו סלט קיסר, עלי חסות גדולות,רוטב קיסר נפלא וגילוחי פרמז'ן גסים מעל, כאמור אין סכו"ם אז אוכלים את הסלט בידיים.

נשנשנו בידיים כמובן עם בשר מהמעשנה שהוגש עם סלט עלי רוקט חמצמץ וטעים.

אח"כ קיבלנו מנתזנב שור צלוי ברוטב יין,טימין וערמונים,שוב אמור אין סכו"ם ואין צלחות,פשוט קורעים את הבשר מהעצם בידיים ואוכלים שהכל מטפטף ומלכלך את כל הסביבה שזה השולחן ואתי בעיקר, כל הנוזלים ניגרו על השפתיים והידיים. בשר הזנב שור שעבר בישול ארך ביין היה רך ומתמסר בכל ביס וביס.

מנשנשותקלחי תירס בחמאה, עם הרבה חמאה תיקון קל עלי לציין , דבר שאני אישית מאד אוהבת.

עכשיו הגיע אל השולחן ברווז צלוי בפפריקה ספרדית מעושנת ונענע כשהעור שלו מעט קריספי עטוף בפפריקה ספרדית,
דבש ונענע טרייה. כל אחת מהגרגרניות לקחה חתיכה עסיסית מהברווז שנחתך עם גרזן מתכת מאסיבי ואכלה בידיים כמובן

שוק טלה שלם במייפל בירה ורוזמרין נישא אחר כבוד אל השולחן על קרש עץ גדול. טלה זו החולשה שלי, אני ניגשת אל המגש ופשוט תולשת את הבשר ביד מהעצם, לוקחת לי חתיכות של בשר עם שומן וחוזרת לי באלגנטיות למקומי לאכול בצלחת oh well אין סכו"ם אז גם את זה נאכל בידיים. זללתי הכל במהירות ובהנאה רבה,הכל די משפריץ לי על הסינר, צדקו שהגישו לנו את הסינרים,יש להם כבר נסיון ויודעים מה נכון .שוק טלה שלם מושרה בבירת IPA טרייה ומייפל וארומת רוזמרין מעושן, נתח הטלה שומני ועסיסי ופשוט שאכלנו אותו ברעבתנות, מיצי הבשר ניגרים על סנטרי,יש בזה משהו כ"כ יצרי וסקסי ואני כולה מכוסה בשומן.

יחד עם הבשר מקבלים גרזנים בלבד לחיתוך הבשר שמגיע כנתחים על פלטות מעץ ענקיות,ברבריות כבר אמרנו? לא לבעלות לב חלש. אחרי הטלה העסיסי והשומני ואחרי שבדקתי לעצמי את הדופק שטרם מתתי מהתקף לב המשכנו לפילה פראי שלם הברבריות שועטות קדימה עם הגרזנים עם רעב בעיניים,חבורת נשים צוהלות למול מגשים של בשרים שמגיע כנתחים גדולים ופראיים וצריך לחתוך אותם עם גרזן אכן מדובר באקט ברברי.

נתחי הפילה הפראי הוגש במידת עשייה מידיוםהיה אדום עסיסי רך וטעים בטירוף.

וכך הוא נראה בעת החיתוך, אדום ועסיסי:

תבלינים בדמות מלח גס ופלפל שחור גרוס פוזרו על השולחן כך שכל אחת יכולה לתבל כראות עיניה והיין נמזג מכדי החרס ללא הפסקה. פה בתמונה אפשר לראות חתיכת פילה בקר עסיסית עם פנכה של חמאה מזוקקת שאני ביקשתי כתוספת ליד כי אם כבר צינתור אז עד הסוף (:

המלצרים הביאו לנו מפיות,מגבונים לחים וקערות מים עם פרוסות לימון בכדי לנקות את הידיים ולהמשיך בארוחה.

היו גם ירקות צלויים: סלקים,בטטות,לפתות וגזרים לצד תפוחי אדמה מדורה. גילוי נאות לא יצא לי אפילו לטעום מהירקות אני פשוט הייתי עסוקה בלזלול בשר,כמה פליאו of me.

ולקינוח לא נראה שנשאר מקום אבל אולי בכל זאת איזה ביס קטן איזה סיום מתוק אחרי ארוחה מושחתת כזו חשבתי לעצמי אולי אסאדו? אוקי לא , קיבלנופונדו שוקולד בפוייקה ומגוון פירות העונה: תפוח,אגס,נקטרינה ותפוז אין סכו"ם אוכלות בידיים זוכרות? בקיצור, מגש מלא בפירות חתוכים אשר טובלים אותם בתוך ים של שוקולד חם – מה כבר יכול להיות גרוע בזה?

אחרי שרב הנשים מהארוחה כבר חתכו הביתה אני ושתי הגרגרניות שאיתי נשארו עוד מעט במסעדה,דיברנו רבות ועיכלנו את כל כמות הבשר והתענגו על קראק פאי משובח עם קצפת במרקם קליל ולא מתוק שאיזנה את הקראק פאי,עכשיו באמת כבר מפוצצות!

שבעות ומדושנות עונג אחרי ארוחה מושחתת שליקננו את האצבעות ליטרלי לא רק כי כי טעים כי אין גם סכו"םפרשנו אל הלילה השקט ברחובות בנווה צדק הציורית.

ארוחת הברבריות במסעדת NG
אחד העם 6, נווה צדק תל-אביב
03-5167888

*ארוחת ברבריות כזו בNG תעלה כ-370 ש"ח למשתתפת מחיר אשר כולל יין הבית ובירה מחבית ללא הגבלה.

לינק לאתר של NG:http://www.ngrestaurant.co.il/#barbars

מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי:https://www.facebook.com/adi.e.ezra.3לאינסטגרם שלי:https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *