Roza -מעדניית גבינות ויין, קפיצה קטנה לחו"ל

Roza -מעדניית גבינות ויין, קפיצה קטנה לחו"ל

לא מזמן קראתי על מעדניה חדשה שנפתחה בנתניה ובתור פודית גרגרנית הגעתי לבדוק את המטעמים והפינוקים מקרוב. גם ככה אני נפגשת בנתניה אחת לשבוע עם החברים אז מצאתי לי עוד סיבה טובה להגיע ולבדוק גם את הקולינריה באיזור,נתניה Here i come.

מעדניית רוזה מעוצבת בשיק,מאד אסטטית ומסודרת,חווית קנייה אירופאית באווירה משפחתית חמה ונעימה.החנות בעלת קסם אישי ביופייה עם אנשים מקסימים.

מעדנייה איכותית כמו רוזה זהו חלומה הרטוב של כל פודית מצויה,נוחה בטירוףלעצלניות כמוני והופכות את המקרר הביתי למפנק הרבה יותר.מסוגהדברים שהופכים אותי למאושרת זה למצואאוצרות במעדניהמאז חיי הפכו לקלים יותר כשבא לי לארח ולפנק וכשנמאס לי לבשל.

מעדניית רוזה מציעה לכם כ-100 סוגי גבינות מכל העולם,שמן זית איטלקי ויווני,ממרחים מיובאים,פסטות טריות ויבשות,מבחר יינות בוטיק מהארץ כי בתכ'לס יש לנו יינות מעולים בארץ,חומצים שונים,רטבים
ושוקלדים,הכלבאווירה מעולה ובמחירים נוחים לכל כיס!מעדנייה לאניני טעם ולכאלו שאוהבים להתפנק עם מוצרי איכות,דליקטסיםוחומרי גלם ייחודיים מהארץ ומהעולם.

המעדנייה בבעלות הילה קליינמן,אישה מקסימה,יסודית ומתוקתקת בעלת סבלנות עד בלי קץ שמסבירה ומדברת על המוצרים באהבה ובתשוקה רבה. הילה מספרת שבחרה את המוצרים המיובאים בקפדנות ובפיצנטה,מוצרים שהיא אוהבת ומאמינה בהם,דברים מיוחדים שאין בכל המקומות.

במעדניה מבחר מרשים של מוצרי גורמה מיובאים מהעולם,גבינות מעולות ומיוחדות שאת חלקן טעמתי לפני הרכישה הביתה.

טעמתי את גבינת הבריאה סאוורן,גבינה רכה טריפל קרים שמנתית מאד עם עובש לבן מבחוץ ופס של כמהין שחורות באמצע,גבינה חלומית במרקם שמנת עשיר ופס באמצע עם טעם של כמהין דומיננטי וחלומי !

תמצאו פה מוצר מדהים,מרמלדת חבושים רכה ומתוקה שמשתלבת נהדר עם גבינות מיושנות, שילוב של מליחות הגבינה ומתיקות המרמלדה הוא מושלם:

ממשיכה בטעימות עם הגבינות הכחולות:

מחירים אטרקטיביים לגבינות: פרמג׳יאנו רג׳יאנו ב-10.50 ש״ח,גאודה בקר צעירה ב-5 ש״ח,גאודה עיזים צעירה ב-9 ש״ח,צ׳דר אנגלי ב-9 ש״ח.* כל המחירים הם ל-100 גרם.

עוד במעדניה,מגוון של רטבי חומץ בלסמי בטעמים ב-27 ש״ח ויש אפילו בלסמי לבן שטעמו גן עדן,טיפה ממנו על הסלט ומשדרג את הסלט לפלאים, תגרפו מחמאות רבות. 

שמן זית איכותי כש-1 ליטר שמן זית יווני מזיתי קלמטה 3% חומציות מתומחר ב-46 ש״ח ופח שמן זית 5 ליטר ב-220 ש״ח. הילה נתנה לי לטעום אותו עם כפית והמרקם שלו חלק ונטול טעם חזק, השמן זית מחליק בגרון ולא השאיר טעם לוואי בחך היה פשוט מעדן ונראה כמו זהב נוזלי.

ומהארץ יינות מקומיים איכותיים:

בנוסף מבחר של יוגורטים יוונים איכותיים וחמאות נהדרות מצרפת:

פסטות איטלקיות טריות ויבשות:

ובשולחן ההפתעות עוד פרודוקטים איכותיים שגם הם נבחרו בקפידה כמו פרי היבסקוס מספק בארץ במילוי גבינה עשירה,ביס מהפרח בשילוב עם הגבינה הוא מושלם ולזה אני קוראת פינוק של הביוקר:

מבחר של זיתים:

ארטישוק אה לא רומנה: 

דובדבני אמרנה:

צימוקי עגבניות מיובשות בשמן זית ופסטו שום:

סוגי חרדל מובחרים שבה את ליבי זה עם הקוניאק:  

שוקולד בוטיק איכותי של רונן אפללו:

בנוסף למגוון המסחרר במקרר הגבינות מכל העולם תמצאו פה גם מגוון חמוצים מעניינים,אנשובי,טונה איכותית מחו"ל.

רוזה,קפיצה קטנה לחו"ל,מעדנייה קלאסית ייחודית,טעים וכייף פה ברמות עם מגוון מוצרים מיוחדים שלא תמצאו במקום אחר. מומלץ להגיע ולרכוש גבינות,תחילה לטעום ולהתרשם ולהצטייד בפינוקים הביתה. השירות פה מדהים,אינפורמטיבי ועם הרבה סבלנות ואהבה.
להיות בנתניה ולהרגיש כמו בחו"ל.

השלל שרכשתי הביתה לפינוקים לשבת בבוקר:



רוזה

האומנות 5 נתניה

076-8617856

050-4768144

לינק לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/RozaCheese/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *