Emilia -גלידריה שכונתית עם גלידות וקינוחים בייצור עצמי וטעמים משובחים לצד פסטות ופיצות לכל המשפחה

Emilia -גלידריה שכונתית עם גלידות וקינוחים בייצור עצמי וטעמים משובחים לצד פסטות ופיצות לכל המשפחה

שבת בבוקר נסעתי עם חבריי לטיול ביום חורף שמשי לוואדי ניסנס בחיפה. אחרי שאכלנו שם פלאפל טוב וקנינו כל מיני מתוקים ערביים מסורתיים עלינו לכרמל אחרי שזכרתי שאכלתי ב"אמיליה" גלידה משובחת בייצור עצמי. אמיליה היא לא רק גלידריה איטלקית מתוקה ומיוחדת אלא אחלה מקום קליל שמגישים בו גם מנות פסטה ופיצות טעימות במחיר שפוי שמתאים לכל המשפחה.

על הדרך קבלו בונוס אם יש יום יפה תבחרו לשבת במרפסת להתענג על הנוף הירוק של הר הכרמל:

"אמיליה" ממוקמת בציר מרכזי על רחוב מוריה שבכרמל. לצד הגלידות הממכרות,"אמיליה" היא גם יוגורטיה מענגת לא פחות, עם יוגורט BIO במגוון טעמים ותוספות,שוקולד, עוגיות, פירות ועוד שאפשר לקחת הביתה. וכאילו כל הטוב הזה אינו מספיק תמצאו פה גם קרפ או וופל בלגי נוטף שוקולד ושלל הפתעות.

מה שמאפיין את המטבח האיטלקי אחרי הפיצה זו הגלידה המשובחת כמובן.אחת מהגלידות הטובות נמצאת בחיפה ב"אמיליה" כאשר הגלידות פה הן הום מייד-בייצור עצמי.גלידה איטלקית עשירה בטעם ובמרקם קטיפתי ויש פה מבחר טעמים שעושים כיף בפה.הגלידות ב"אמיליה" טריות ומיוצרות במקום ולכן מגוון הטעמים עלול להשתנות.
טעמי גלידה לבחירה על בסיס שמנת: וניל תות, שוקולד בלגי, מסקרפונה ותאנים, קרם שניט, לימונצ'לו, מנטה צ'יפ, יוגורט פירות יער, פררו רושה, לואקר, קינדר בואנו, לואקר, ביצת קינדר, רום צימוקים, קפוצ'ינו, פיסטוק, עוגיות אוראו, וופל מייפל, קרמינו, דובדבני אמרנה, בזוקה, היער השחור, אלפחורס, באונטי.

טעמתי למשל גלידה קרמית וטעימה בטעם עגבניות שרי שהיה לה טעם של מרמדלת עגבניות שרי מתוקה וטעימה להפליא:

ויש גם סורבה:תות, פירות יער, לימונענע, מנגו פסיפלורה, מלון, אננס, אשכולית קמפרי:

תמצאו פה גם מבחר סוגי יוגורט לבחירה: יוגורט טבעי / יוגורט תות / יוגורט חלב בקר /יוגורט חלב עיזים נטול לקטוז / יוגורט ללא סוכר / יוגורט מלון /יוגורט החודש – כל חודש טעם אחר. 

פירות לבחירה: בננה, אננס, מלון, תפוח, פירות יער, פסיפלורה, פירות העונה.* כל מגוון הפירות הינו טרי ולכן המגוון עלול להשתנות עפ'י העונה.

מתוקים לבחירה:קליק, עוגיות מצופות שוקולד חום / לבן, מקופלת חומה / לבנה, קשיו מקורמל, גרנולה, קוקוס קלוי, מטבעות שוקולד מצופות סוכריות, עדשים, דובונים, סוכריות צבעוניות, סוכריות שוקולד, מרשמלו.

סירופים לבחירה: מייפל, סילאן, דבש, תות, ליים, טחינה גולמית, ריבת חלב, פסיפלורה, פירות יער, שוקולד, תפוז סיני, וויסקי, שוקולד חם,שוקולד פררו רושה.למרות שהיה מאד מפתה להתחיל פה עם גלידה משובחת היינו רעבים אז בחרנו במנות פסטה ופיצה. בתפריט פיצה איטלקית קלאסית עם תוספות לבחירה: זיתים, בצל, עגבניות, תירס, פטריות, חצילים,בולגרית, טונה, ארטישוק. ויש גם פסטות עם תוספות לבחירה: פטריות,חצילים,גבינת עיזים,ארטישוק,סלמון,טונה.

היינו ארבעה ובחרנו ב-3 סוגים שונים של פסטות: ריגטוני ברוטב אלפרדו,שמנת ופטריות לילדה,רביולי גבינות ברוטב רוזה,שמנת ועגבניות– אני ביקשתי שיעשה אותו מעט פיקנטי וחריף. והיה גם רדיאטורי בטטה אה-לה טוסקנה,שמנת ובטטה שהיה טעים במיוחד עם רוטב שמנת בטטה קרמי טעים ונגיעות של גבינת עזים רכה. כל המנות היו גדולות ונדיבות,הפסטות הוגשו עם הרבה רוטב שהיה טעים וטעמים מאוזנים. לא היה חסר תבלינים וכ'. במנות הפסטה הורגשו מאוד איכות החומרים והטריות שלהם. המנות משביעות ובתמחור סביר שמתאים לארוחה משפחתית מבלי לצאת בנזק בכיס.

בנוסף בחרנו בפיצה איטלקית קלאסית עם תוספת של חצילים,בצל ובולגרית. הפיצה הוגשה עם שפע של רוטב עגבניות טעים, גבינה בשפע,חצילים,בצל ובולגרית. הפיצה היא דקה והקצוות שלה קראנציים.

בחרנו לסיים את הארוחה עם קינוח חדש ומפנק,פנקייקים פבלובה סטייל,על צלחת הגשה מלבנית קיבלנו מעין "עוגת פנקייקים" שמולאה בין שכבות הפנקייקים בתותים וסירופ מפנק ומתוק. לצד הפנקייקים קיבלנו קצפת אוורירית מעולה וטעימה שהייתה במתיקות מאוזנת וטובה, לא כזו שמתוקה מדי ומכבידה. בנוסף המנה לוותה ב-2 כדוריגלידה איטלקית משובחת בייצור עצמי שמכינים כמובן במקום. הגלידה מדהימה וקשה היה להפסיק לאכול אותה ! הגלידה בטעם קטיפתי עםהרקצפת ושלל תוספות שיצרו חוויה מענגת,משמחת ומושחתת !

וכך זה נראה לאחר נעיצת הסכין בפנקייקים,PORN FOOD:

לסיכום,יצאנו שבעים ומחויכים מ"אמיליה" גלידריה שכונתית שמשאירה בפה טעם מתוק של ג'לטו משובח. הגלידה פה היא העיקר ולא רק. הגלידה כאמור מעולה והמבחר המתוק הנלווה הוא עצום והמחירים הוגנים.ממליצה בחום לאכול במקום או אפשר ורצוי גם לקחת בT.A את הטעמים של איטליה הביתה.ויש גם אחלה פסטות ופיצה במחירים הוגנים שיסדרו ארוחה זולה ובכייף עם המשפחה.

אמיליה Emilia
שד' מוריה 120 חיפהטלפון 04-8289181שעות הפעילות:א – ש 09:00 – עד הלקוח האחרוןלינק עמוד הפייסבוק:https://www.facebook.com/haifaemilia/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *