חברת שר Schär משיקה לחמים חדשים ללא גלוטן וחטיף Chocolix בסגנון "טוויקס" ללא גלוטן.

חברת שר Schär משיקה לחמים חדשים ללא גלוטן וחטיף Chocolix בסגנון "טוויקס" ללא גלוטן.

חברת שר (Schär) משיקה לחמים חדשים ללא גלוטן מוכנים לאכילה ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים.
המותג מספר 1 באירופה בתחום הללא גלוטן משיק לחמים טריים חדשים ללא גלוטן וללא צורך בהקפאה בהם לחם "פאן מולטיגראנו"–לחם טרי, עשיר בטעמים ובמגוון זרעים.במקביל משיקה שר את לחמי "רוסטיקו" ו"פאן בלנקו" במתכון משופר,פחות נתרן, פחות שומן, ללא שמן דקל ויותר סיבים תזונתיים. כל הלחמים מגיעים באריזה חדשנית השומרת על טריות הלחמים, מונעת את הצורך בהקפאה ומבטיחה טעם, מרקם וריח נפלא של לחם אמיתי.נבחרת הלחמים החדשה של שר כוללת:
לחם פאן מולטיגראנו–לחם טרי עשיר בטעמים ובמגוון זרעים, זהה בטעמו לטעם של לחם אמיתי.לחם פאן בלנקו – לחם טרי בעל מרקם עדין, מתאים במיוחד לילדים, נפלא לשימוש לכריכים לגן או לבית הספר.לחם פאן רוסטיקו – לחם טרי כפרי, מועשר בזרעי פשתן, חמנייה ודוחן. מתאים במיוחד לכריכים ולטוסטים, משתלב מצוין עם כל ממרח.כחלק ממדיניות החברה לספק מוצרים איכותיים ללא גלוטן שיהיו גם מזינים וגם טעימים, שוקדת החברה כל הזמן על שיפור המתכונים הקיימים. אחד האתגרים הגדולים היום בקרב הנמנעים מגלוטן הוא צריכת מזון בריא ומזין. הלחמים החדשים מזינים יותר,בריאים יותר וטעימים יותר.כמו כן, אריזת הטריות מהווה – פתרון נפלא למטיילים בארץ ובחו"ל. האריזה הקומפקטית נכנסת לכל תיק ומאפשרת לשמור על אורח חיים ספונטני.בישראל משווקים מוצרי חברת "שר" על ידי חברת "ליב" המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז וגלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.



• כל הלחמים גם טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב, ביצים וחומרים משמרים.
כשר פרווה אפיית ישראל בהשגחת הרבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪ לאריזת 250 גרם.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות הטבע הפרטיות.

חברת Schär משיקה חטיף Chocolix –ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב.
חברת שר (Schär) המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן מרחיבה את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ומשיקה בישראל חטיף פינוק חדש ללא גלוטן ובטעם ממכר, חטיף בסגנון "טוויקס"-Chocolix – ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב.הביסקויט מכיל 32% שוקולד חלב ו-30% קרם בטעם קרמל, מצופה בשכבה עשירה של שוקולד חלב, ללא גלוטן כמובן.חטיף Chocolix ללא גלוטן בעל טעם וחוויה כמו של מוצר רגיל ועונה על צורך של פינוק מתוק שאינו מכיל גלוטן, באיכות נפלאה ובזמינות בכל ימות השנה. לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "אנו שמחים להרחיב את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ולהציע מגוון רחב יותר של אפשרויות. מהיום ילדים צליאקים יכולים להרגיש ממש כמו כולם וליהנות מחטיפים מפנקים, בבילוי עם משפחה או עם חברים.נפלא כחטיף ביניים, כנשנוש לצד הקפה ולמשלוחי מנות לפורים ללא גלוטן.השוקוליסט מעולה כמנת לאחה"צ, כנשנוש לצד הקפה וכן לשילוב במארזי משלוחי מנות ללא גלוטן לפורים.כשר חלבי בהשגחת הרבנות פררה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25.90 ₪ לאריזת 5 יחידות (110 גרם).להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות טיב-טעם, אניס, סטופ מרקט, PM: AM ומרכז מזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *