פיצה רוסטיקו בשרונה מרקט מתחדשת בטעמי פיצה חדשים, עסקיות ומשלוחים

פיצה רוסטיקו בשרונה מרקט מתחדשת בטעמי פיצה חדשים, עסקיות ומשלוחים

אחרי העבודה נפגשתי עם חבר במתחם שרונה מרקט בתל אביב והפעם אכלנו בקז'ואל ב"פיצה רוסטיקו".לרגל ציון 4 שנים להקמתה של חנות הפיצות האהובה מבית קבוצת רוסטיקו היאמתחדשת במיתוג חדש, פיצות בטעמים חדשים, עסקיות משודרגות ושירות משלוחים חדש בשת"פ עם WOLT שמאפשר עכשיו להנות ממגוון הפיצות גם בבית.

פיצה רוסטיקו מציעה מגוון פיצות אשר עשויות מרכיבים איכותיים. הפיצות נאפות בתנור ייחודי ומאופיינותבצורתן המלבנית ובטעמים ייחודיים כמו זוקיני, תפו"א, סביח ועוד כאשר המחיר הינו לפי המשקל.
כעת מתווספים טעמים חדשים וייחודיים:פיצה אמריקנו-גבינת קשקבלו עשירה, תפו"א נימוח, פסטרמה אווז, רוטב קיסר ועירית על הבצק.פיצה מלנזנה– פרוסות דקיקות של חציל, רוטב עגבניות, פרמז'ן, מוצרלה ובזיליקום על הבצק.פיצה פוטנסקה– רוטב עגבניות, זיתי קלמטה, אנשובי, עגבניות וגבינת מוצרלה, , על הבצק.

פיצה פפרוני ובצל– רוטב עגבניות, מוצרלה, פפרוני עגל, בצל ופלפלים חריפים על הבצק.

בנוסף, לראשונה מציעה קבוצת רוסטיקו אפשרות למשלוחים ומאפשרת לתושבי ת"א המתגורריםברדיוס של עד 4 ק"מ להנות ממגוון הפיצות מבלי לצאת מהבית.המשלוחים יוצאים לפועל אודות לחבירה לאפליקציית WOLT – אפליקציית משלוחי אוכלהמאפשרת הזמנת משלוחים ממסעדותפופולאריות ביותר שרובן לא סיפקו שירות משלוחיםעד היום.הפלטפורמה מחברת בין מסעדות, לקוחות ושליחים המפוזרים בעיר ומאפשרים משלוח עם זמןהגעה ממוצע של 35 דקות.

מרבית המשלוחים מתבצעים על גבי אופניים חשמליים או רגילים.המשלוחים מתבצעים עד למרחק של 4 ק"מ על מנת לאפשר משלוחים איכותיים ומהירים ולשמורעל האוכל במיטבו ולאפשר לסועדים חוויה מקסימלית מלאת טעמים והנאה.

בחרנו מגוון פיצות לפי משקל, הכי אהבתי את זה עם הפטריות ו4 הגבינות ואת הפפרוני שהייתה מעט חריפה. עם הפיצות הזמנו בירה,הוא בחר בבירת קרלסברג קרה וצוננת מהחבית ואני בחרתי בבירה-סטלה אראוטה.

כמו כן בפיצה רוסטיקו העסקיות גם הן מתחדשות ומעתה ניתן יהיה לבחור לארוחת צהריים:
פיצה 300 גרם + סלט או מרק ב 43 ש"ח או פסטה מהתנור+ סלט או מרק ב-49 ש"ח.המשלוחים מפיצה רוסטיקו זמינים באמצע השבוע בין השעות 12:00 ל-22:00
בימי שישימ11:00עד 16:00. העלות הינה 10 שקלים למשלוח.פיצה רוסטיקו

שרונה מרקטתל אביב
ראשון-חמישי
שבת 23:00-11:00
שישי 16:00-11:00
לא כשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *