בושוויק -בר קוקטיילים טרנדי ומפוצץ בסקס אפיל של קבוצת האימפריאל

בושוויק -בר קוקטיילים טרנדי ומפוצץ בסקס אפיל של קבוצת האימפריאל

ביום שלשי האחרון קבעתי עם חבר שלא ראיתי הרבה זמן ב"בושוויק"-בר קוקטייליםעם הרבה סקס אפיל מבית קבוצת ה"אימפיריאל" אשר נמצא בתוך מלון הבוטיק "פבריק" על רחוב נחלת בנימין. קבוצת אימפריאל (למי שלא מכיר) עומדת מאחורי אחד מברי הקוקטיילים הטובים בעולם – האימפריאל בתל אביב. "בושוויק" מצטרף לגל המסעדות והברים אשר נפתחים בבתי מלון כמו קפה נורדוי במלון נורדוי, קפה פופולר במלון ג'ייקוב סמואל החדש ועוד. כבר הרבה זמן שרציתי להגיע ולבדוק מקרוב את הבר כי שמעתי המון המלצות מחברים ולא כ"כ יצא אז שמחתי שהתפנה לי מקום בלו"ז וקבעתי עם החבר. "בוושוייק" הוא בר טרנדי באווירה אורבנית ונעימה,הכניסה לבר היא דרך הלובי של בית המלון לתוך חלל רחב ידיים צבעוני ונעים הכולל ספות ישיבה מפנקות.

בשכונת בושוויק בברוקלין תמצאו הרבה גרפיטי, גלריות וחנויות יד שנייה וכך גם ניתן לראות כאן את ההשראה. אהבתי במיוחד את נראות המקום, החלל הפנימי בעיצוב אורבני והאווירה בו נינוחה ורגועה, שימוש בהרבה צבעים צבעונים ושמחים. תמצאו פה נישות אינטמיות מקסימות לישיבה בדייט זוגי לצד ספות מפנקות ויש גם חצר עשירה בצמחייה. המוזיקה שהתנגנה ברקע הייתה מה90'S להשלמת האווירה הכייפית והנעימה והשירות פה מוקפד.

על התפריט אמונה שפית אביבית פריאל ממסעדת אוזריה המצוינת שאני כה אוהבת בשוק לוינסקי תל אביב. אביבית יצרה תפריט ערב שיקי שמורכב ממנות קטנות עד בינוניות לחלוקה,מנות קלילות שיתאימו לצד הקוקטיילים הנפלאים של האימפריאל ועד ארוחת ערב שלמה.
מה בתפריט? סלט קטניות מונבטות עם עגבניות לחות ולבנה מקשיו,ברוסקטת מטיאס,קרפצ'יו שייטל עם קייל מטוגן ופרמז'ן ,ברד פודינג מלוח עם גבינת עזים וקייל,סנדויץ' קורנדביף,פפרדלה קרם קשיו וירוקים,נתחי שייטל על מסבחה לימה,המבורגר וצ'יפס כמהין ועוד. תפריט עם מנות צמחונות וטבעוניות לצד מנות בשר קרניבוריות.

הגענו ב18:00 בערב וזו הייתה שעת HAPPY HOUR שכל הקוקטיילים תומחרו ב29 ש"ח שזה אחלה דיל.
אחרי התייעצות עם המלצר שהיה מאד אינפורמטיבי ונחמד בחרתי בקוקטייל SWEET CAROLINE- ויסקי פיימוס בראוס,בנדקטין, קלבדוס,ליים, אבקת דומדמניות- מעושן ופרא. הקוקטייל היה עשיר באלכוהול ובטעמים חמוצים בזכות הדומדמניות שמאד אהבתי.

הקוקטיל שלו:

בחרנו לחלוק מספר מנות יחד:ברוסקטת מטיאס, שמנת חמוצה, צנוניות מוחמצות, שתי ברוסקטות לחובבי ז'אנר של הדגים המלוחים. הדג לווה עם שמנת חמוצה וצנוניות מוחמצות, אידאלי ליד דרינק אלכוהולי, מליחות הדג מתאימה בול לאכוהול – שידוך משמיים.

ברד פודינג מלוח, גבינת עזים,תרד וקייל, שילוב שלא חשבתי שיתאפשר הרי שאני מכירה ואוהבת הגרסה המתוקה. את הברד פודינג קיבלנו בתוך מחבת ברזל ואליו השתדכו תרד,קייל, גבינת עזים מלוחה וצנוברים קלויים. ברגע הראשון שראיתי את המנה נלחצתי כי נראה כי הקייל נשרף וארגיש בטעמים שרופים ולא טעימים במנה אבל שמחתי לגלות שזה לא פגם בטעם המנה ואם כי דווקא מאד אהבתי את הקייל שנשרף היה קראנצ'י וטעים. מנה הזכירה לי בטעמיה שילוב של פריטטה ופשטידה, מנה קלילה שדי אהבתי !

המשכנו עם מנה די פשוטה לכאורה שהם נאגטס עוף, איולי סריראצ'ה. חטיפוני העוף הוכנו כהלכה,העוף היה רך ובציפוי טמפורה מעולה. הם היו קראנצ'יים ועסיסים ולוו עם רוטב איולי סרירצ'ה טעים במיוחד. מנה פשוטה ביצוע טוב !

במחיר כזה מפתה של ה-HAPPY HOUR המשכנו עם סיבוב נוסף של קוקטיילים:

לסיום הזמנו סנדוויץ' קורנדביף בלחמניית פרעצל, חרדל חריף, איולי שום קונפי, קורנישינים. החוליה החלשה בסקשן מנות האוכל שהזמנו. הסנדוויץ' הוורכב מפרעצל טרי עם פרוסות קורנדביף שלא הוכן במקום (לאכזבתינו,מריחה קלה של חרדל ואיולי שום. מנה מאכזבת במקצת, לא היה מספיק רוטב,היה חסר משהו שירים את הסנדוויץ' גבהים של סנדויץ' פשוט וטעים או בלתי נשכח,היה סנדוויץ' שגרתי למדי.

לסיכום,all in all העברנו ערב מקסים בבושוויק,האווירה במקום נוטפת סקס אפיל, הקוקטיילים נפלאים.רב מה שאכלנו היה טעים,המנות טובות,היד של אביב לגמרי נוכחת ומורגשת באוכל,יש את הטוויסט והייחוד משלה.המוזיקה שהתנגנה מה90'S עשתה לי נעים בלב.אני אהבתי -בהחלט אחזור שוב.

בושוויק
נחלת בנימין 28 תל אביב
לא כשר.
טלפון: 03-5678006
שעות פתיחה:
יום ראשון 1:00-12:00
יום שני 1:00-12:00
יום שלישי 1:00-12:00
יום רביעי 1:00-12:00
יום חמישי 1:00-12:00
יום שישי 1:00-12:00
שבת 1:00-12:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *