רשת אגדיר מתחדשת עם תפריט ספיישלים מושחת ומפתה ביותר

רשת אגדיר מתחדשת עם תפריט ספיישלים מושחת ומפתה ביותר

את ההמבורגר של אגאדיר אני מכירה ואוהבת כבר שנים שרק פתחו בנחלת בנימין תל אביב (לפני 21 שנה),זהו סניף הדגל הראשון של רשת אגאדיר שזכה לאהדה רבה מצד מספר הסועדים הרב שפוקד את המקום מידי יום או את אלו שמזמינים משלוח. מאז ועד היום רשת אגאדיר צמחה והתרחבה ברחבי הארץ.

בתקופה האחרונה רוברט קלוגר הוא השף שאמון על התפריט של הרשת הוא גם פיתח ויצר מנות קולינריות חדשות ויצירתיות. ההמבורגר מוכן באגדיר מחומרי גלם איכותיים וברמה גבוהה, מבשר בקר משובח וטרי שנטחן במקום וירקות שמגיעים טריים יום יום היישר מהשווקים. תפריט הרשת מציעה מגוון רחב ועשיר של המבורגרים: ג'וניור 160 ג', מקסי 220 ג', אגאדיר 330 ג', אנגוס 250 ג' ,דיאנה 250 ג'-בשר בקר וטלה ולימון כבוש, בייבי אגאדיר-שלישיית מיני בורגר 70 ג' והמבורגר טבעוני מפטריות פורטובלו ושמפניון 180 ג'.

בנוסף יצא תפריט ספיישלים לאחרונה:

במנות הראשונותתמצאו ג'בטה סינייה,סלט ביצים ופלפלים קלויים ,מרק בצל עם גבינה, כרובית בציפוי פריך וטחינה,כנפיים פיקנטיות ,סיגרים מרוקאיים וקרפצ'יו בקר.לחובבי הבריאות יש מגווןסלטים:
סלט ירוק –עלי חסה סלנובה פריכה, אנדיב, עגבניות שרי, בצל סגול, צנונית ושקדים קלויים בויניגרט חרדל ודבש.
עגבניות -עגבניות שרי,בצל ירוק, ארוגולה, אורגנו טרי, שמן זית, חומץ בן יין וקרעי מוצרלה.קיסר -לבבות חסה, פילה עוף, פרמז'ן וקרוטונים ברוטב קיסר.אגאדיר -נתחי פלאנק סטייק על הפלנצ'ה, לבבות חסה, אבוקדו, ביצה, פרמז׳ן וקרוטונים.אפשר גם לשבת בכייף על הבר באגדיר ולהנות ממבחר אלכוהול:

תחילה בחרנו באלכוהול,הוא ב1/2 בירת וינשייפן קרה וצוננת מהחבית ואני בחרתי בקוקטייל גרין ג'ין,ג'ין, מיץ לימון, סמבוק אלדרברי ובזיליקום שהיה קליל ומרענן.

בחרנו לחלוק שתי מנות ראשונות, האחת – קרפצ'יו בקר, לחם קלוי ודברים טובים מעל. על צלחת עגולה לבנה קיבלנו קרפצ'יו שעשוי מפרוסות דקות של בשר בקר בליווי של שמן זית, גילופי פרמז'ן, שום קונפי, רצועות פלפל צ'ילי אדום חריף, נגיעות של חרדל ורוטב בלסמי מתקתק. כל המרכיבים והתוספות העשירו את טעם הבשר. הקרפצ'יו לווה עם טוסוטונים שהיה כייף לנגב איתם את כל הרוטב על הצלחת ביחד עם פרוסות הבקר.

כמו כן נהנינו מכנפיים‭ ‬פיקנטיות, כנפיים קריספיות שהיו מעט חרפרפות ומאד טעימות שהוגשו עם בצל ירוק מעל.

ההמבורגר באגאדיר עשויי מ- 100% בשר בקר מובחר, טרי וטחון במקום,מוגש בלחמניה ביתית / קמח מלא / ללא גלוטן. המבורגרים לבחירה: המבורגר מבשר אנטריקוט בגדלים שונים (160 ג' / 220 ג' / 330 ג'), דיאנא 250 ג' בשר בקר וטלה ולימון כבוש, בייבי אגאדיר וטבעוני 180 ג'.על ההמבורגר: בצל מטוגן ,אננס צ'ילי ,שמפיניון ,פורטובלו,גוואקמולה ,גאודה,צ'דר אמריקאית,סנט מור גבינת עזים,פלפלים קלויים (פיקנטי), ביצת עין ,סלט ביצים ,טלה פריך מעושן ,קורנדביף ,חזה אווז.מתוך תפריט הספיישלים בחרנו במקסי אסור זה מותר – 220 גרם, כבד אווז צרוב על הפלנצ'ה, ריבת בצל מתקתקה וירקות. מעל קציצת ההמבורגר הונח כבד אווז שהיה רך ונמס בפה כמו חמאה וריבת בצל מתקתקה. שחיתות במיטבה קווים לדמותה (:

הזמנו גם אתהאנגוס 250 גר' בשר אנטריקוט, חסה, עגבניה, בצל סגול ומלפפון חמוץ. מתוך רשימת התוספות המגוונות בחרתי בגבינת צ'דר אמריקאית וטלה פריך מעושן. ההמבורגר הוגש לפי בקשתינו במידת עשייה מידיום, אדום ועסיסי כפי שאני אוהבת. טלה הפריך הזכיר בטעמים את הקריספי בייקון והשתלב נהדר עם גבינת הצ'דר הצהובה שנמסה מעל, היה טעים במיוחד

בתפריט ליד ההמבורגר: חלת בצל, טבעות בצל,פירה תפו״א ,ירוקים מוקפצים, סלט ירוק ,קולסלאו.צ׳יפס: אגאדיר צ׳יפס ,צ׳יפס בטטה ,הום פרייז.
אנחנו בחרנו לחלוק יחד עם ההמבורגרים את החלת בצל המפורסמת של אגאדיר שהייתה קראנצ'ית,טעימה וממכרת במיוחד וצ'יפס פריך:

קינחנו בשטרוייזל ,פירורי עוגיות חמאה, קרם וניל, טופי, תותים, קצפת ומרנג,קינוח טעים ומפנק לסיום ארוחה טובה במקום.

אגאדיר

כתובת: נחלת בנימין 2, תל אביב יפוטלפון: 03-711-3333לינק אתר אגדיר: https://agadir.co.il/menu/main/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *