חגיגת בשרים במרינדו בשרונה מרקט עם בשר טרי מהגולן לצד המבורגרים מושחתים שיקחו אתכם לאקסטרים !

חגיגת בשרים במרינדו בשרונה מרקט עם בשר טרי מהגולן לצד המבורגרים מושחתים שיקחו אתכם לאקסטרים !

את מסעדת מרינדו אני מכירה כבר הרבה זמן, אכלתי עם חברים בקיץ בסניף מרינדו עין גבמול הכניסה לקיבוץ עין גב במזרח הכנרת. אכלנו שם סטייים מעוליםעשויים על הגריל מתוצרת מקומית כמובן. במרינדו עין גבמסעדת בשרים שיש שם גםקצבייה עם בשר טרי לקנייה הביתה וחנות מעדנים ענקית עםיינות,רטבים תבלינים ושפע מעדנים.מרינדו אחת המסעדות הראשונות המובילות בכל הקשור לגידול בקר מקומי איכותי ובתנאים טובים. המסעדה היא חלק מתחם שכולל גם את מפעל הבשר של הטלאים והעגלים שגדלים במושב כנף הסמוך. למרינדו 5 חנויות ומסעדות ברחבי הארץ ובהן נמכרים יינות בוטיק ובירות שמיוצרים במיוחד בעבורם, שמנים,בשרים טריים מהקצבייה, מעדנים וכלים מקצועיים למטבח.בנוסף ביקרתי מספר פעמים בסניף מרינדו אקספרס שלהם בשרונה מרקט כי יש להם אחלה דיל של המבורגר 1+1, דיל שווה ביותר אז לא נבוא?

אז הפעם הגעתי בעקבות הפרסום שלהם על המבורגר 380 גרם מושחת ביותר לשרונה מרקט,שוק אוכל מקורה , אופנתי חמים ונעים ומה גם שהוא קל"ב, כייף !מרינדו שרונה מרקט הוא הסניף השישי במספר לרשת הבשרים והקצביות מרינדו, ממוקם בלב המרקט. במקום תפריט של כריכי בשר ותבשילים שניתן לאכול על הבר או לקחת ב-Take Away.

במרינדו פועלים במקצועיות להגשמת החלומות הקולינריים של הלקוחות. בתוך הויטרינה תמצאו פה נתחי בשר איכותי וטרי שכל קרינבור יאהב ואפשר לרכוש ולהביא למטבח הביתי הפרטי , בשר איכותי של של מרינדו.
(אני כזו שמנמנה קניתי כמה צלעות טלה הביתה, לא יכולתי להתאפק).

הבשר האיכותי במסעדה ובקצבייה של מרינדו בשרונה מרקט מגיע כאמור מרמת הגולן לתל אביב. התפריט במקום מושתת על טהרת הבשר המעולה שלהם על הצלחת או בסנדוויץ' מפנק והמבורגרים מפתים. חובבי הבירות ימצאו בתפריט את בירה מרינדו אייל בבקבוק של 750 מ"ל, בירה משובחת ממבשלת הגולן (בירה בזלת) במתכון ייחודי למרינדו.בירה טריה לא מפוסטרת בטעם עשיר במיוחד ווניתן להשיגה בחנויות מרינדו בלבד.

בחרנו תחילה מנת בשר קלילה שתזרום לנו עם הבירות לפני המנות העיקריות (בכ"ז מדובר בשתי בנות רעבות שהגיעו אחרי יום עבודה).
הזמנו חטיפי אסאדו,אסאדו פרוס דק צלוי על הגריל בתיבול מלח אטלנטי ופלפל שחור גרוס.כשמם כן הם, חטיפי בשר שומניים וקריספיים בעלי טעם גריל חרוך וריח מהגריל משכר שפותח את כל בלוטות הרעב, מעדן
– פשוט ללקק את האצבעות. חטיפי האסאדו הוגשו על מגש מקרש עץ, עם נגיעות של חרדל ורוטב צ'ימיצ'ורי מצוין שהכיל כמות יפה של שום שאני כ"כ אוהבת (:

מיד עברנו למנות העיקריות כי לשם זאת התכנסנו כאן. לאחר עיון קצר בתפריט הרחב אשר כלל סטייקים מרמת הגולן לבחירה מהווטירינה: נתח קצבים, אנטריקוט ,סינטה, פריים ריב, פורטר האוס,סטייק ניו יורק וצלעות טלה.הבשר במרינדו כאמור מנתחים מובחרים, בשר טרי מגידולי הבקר שלהם שעבר יישון ולבסוף נצלה על הגריל. הבחירה הייתה קלה מאחר ונטיית ליבי תמיד לכיוון בשר כבש או טלה.החלטנו לחלוק שתי מנות, האחת צלעות טלה חשופות שהוגשו על מגש קרש עץ עגול,בשר רך ועסיסי,שומני כי זה טלה ,מלא מיצים ,רך כחמאה ונמס בפה כפי שציפיתי שיהיה פשוט אושר גדול וטעם משובח !אין דבר יותר מגרה מהריח של בשר הטלה שנצלה על הגריל מגרה בטירוף את בלוטות החך. גם המנה הזו לוותה בצ'ימוצרי מצויין עשיר בשום, מלח גס ופלפל שחור גרוס על הקרש מעץ.

המנה השניה שחלקנו הייתה מנת המבורגר מט(ו)רף – Smokey Cheddar, 380 גרם תערובת בשר עגל, גבינת צ'דר, בייקון טלה ובצלקריספי.המבורגר, קציצה של 380 גרם בשר עגל המדהים של מרינדו- המבורג ענק עם שלושה טופיניג נדיבים: גבינת צ'דר, בייקון טלה ובצל קריספי. הרמוניית טעמים שליוו את ההמבורגר והפכו אותו למושחת יותר , עסיסי יותר ויצרו את הביס המושלם.ביקשנו את הקציצה במידת עשייה של מידיום וכך קיבלנו אות , בשר העגל היה אדום, עסיסי בטירוף ומלא טעמים. התוספות העשירו את הטעמים, הבייקון טלה היה קריספי והוסיף טעמים מעושנים יחד עםהבצל הקראנצ'י וגבינת הצ'דרנמסה מעל הכל ועטפה את הכל, שחיתות למופת – קווים לדמותה !

וכך ההמבורגר המעושן נראה ממבט קרוב ומפתה, הכי PORN FOOD להנתאתכם:

המנות העיקריות הוגשו עם תוספות לבחירה: צ'יפס / סלט / תפוח אדמה מדורה עם בצל מטוגן.
אנחנו בחרנו בסלט ירוק ומרענן שהכיל חסה, עלי רוקט טריים ורעננים וחתיכות עגבניה בתיבול של רוטב וינגרט וגם תפוחי אדמה נימוכים עם הרבה שיני שום ובצל שהוסיפו הרבה טעם.חיסלנו את הכל וחשבנו כבר להזמין עוד מתפוחי האדמה הנפלאים האלו !

הרטבים שליוו את כל הארוחה הנהדרת הזו:

לסיכום, כמו תמיד אני ממליצה בחום על הבשר של מרינדו – מקום בו תהנו מבשר טרי ואיכותי מהגולן.
מרינדו שרונה מרקט
קלמן מגן 3, תל אביב.
טלפון: 03-5106431.
* לא כשר.
שעות פעילות: א'-ה' 09:00-22:00
ו' 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת.
ש' 09:00-23:00

.

בכל סניפי הרשת ובמשלוחים עד הבית נמכרים מוצרי הבשר שתוכלו להנות מהם גם בבית במטבח הפרטי לצד יינות ושמן זית.
התוצרת החקלאית של מרינדו הינה תנובתה של רמת הגולן ,תוצרת משובחת ואיכותית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *