Nyx BURGER מסעדת המבורגרים חדשה שפועלת בבר המסעדה של מלון Nyx בתל אביב

Nyx BURGER מסעדת המבורגרים חדשה שפועלת בבר המסעדה של מלון Nyx בתל אביב

הפעם קבעתי להפגש אחרי העבודה עם חברה במקום חדש שמגישים המבורגרים מושחתים ואני מדברת על בר המסעדה של מלון Nyx בתל אביב. המלון ממוקם ברחוב הרכבת במיקום שמציב אתכם מרחק קצר מהמקומות הכי חמים בתל אביב, דוגמת שדרות רוטשילד, שכונת נווה צדק, רחוב יהודה הלוי, מתחם שרונה, תיאטרון הבימה, מרכז עזריאלי ועוד.

מלון Nyx הינו מלון קונספט מבית פתאל למי שמחפש חופשה רומנטית במלון בוטיק יוקרתי. המלון מוקם בלב הדאונטאון המתחדש של תל אביב המוכר בזכות חיי לילה תוססים ומציע המשך טבעי לקצב המסעיר של העיר. במלון מרפסת Chill Out על רחבת הגג, חדרי ישיבות, חדר כושר,טרקלין עסקים ובר מסעדה. מלון הבוטיק בעיצוב אורבני מעורר השראה בניצוחו של ארי שאלתיאל עם ריהוט אקלקטי המצית את הדמיון ובצבעים חזקים.

המסעדה החדשה מעוצבת בסטייל ניו יורקי, ונכון שמגישים המבורגרים שזה פאסט פוד אבל פה מדובר על המבורגרים עסיסיים שיצר שף המלון במיוחד למסעדה. שף ירון גיל שעבד במסעדת הרברט סמואל אצל יונתן רושפלד.

המסעדה פועלת במתכונת של תפריט עסקיות אשר מוגש בימי א' – ה' משעה 12:00-17:00
העסקית מורכבת ממנת המבורגר ותוספת.ראשית בוחרים את מנת הבשר: בקר 220 גרם, בשר ואגיו, תרנוגלת ויש גם טבעוני.
* ישנה אופציה לשדרג לדאבל קציצה ב20 ש"ח.
בוחרים את סוג הלחמניה: לחם לבן, ללא גלוטן או בלי לחמניה בכלל !
תוספות אחת לצד ההמבורגר לבחירה: צ'יפס אמריקאי, כדורי פירה מטוגנים, סלט ירקות גס.בתפריט מבחר סוגים של המבורגרים כמו המבורגר עם כבד קצוץ, סביח בורגר- עם סטייק חציל סלט תפוחי אדמה וביצת עין, המבורגר שחיתות – עם בייקון טלה, חמאת בוטנים, מייפל ואננס טרי ועוד.על ההמבוגר אפשר להוסיף בתוספת תשלום בצל מקורמל, ביצת עין, בייקון טלה, צ'דר.
תחילה הזמנו בירה מכבי 7.9% קרה וצוננת מהחבית:

מתוך תפריט ההמבורגרים בחרנו בשני המבורגרים, האחד- מאק & צ'יז בורגר, חסה, עגבניה, בצל סגול ומאק & צ'יז. המנות הגיעו במהרה לשולחיננו כאשר ההמבורגר הגיע ארוז בתוף קופסא שחורה מקרטון, אריזה אלגנטית ואסטטית למראה יחד עם כפפות שחורות בכדי שלא נתלכלך מכל בליסת ההמבורגר.

בין שתי לחמניות רכות הונחה קציצת המבורגר 220 גרם מבשר טרי, ביקשנו את ההמבורגר במידת עשייה מידיום וזה אכן איך שקיבלנו אותו. הקציצה הייתה עסיסית ומלאת טעם ומעליה הונח מאק אנד צ'יז בטמפורה כשברגע שחתכנו את ההמבורגר לשניים נגלה כל המראה המגרה של פסטה עם שמנת וגבינה שנמסו והוסיפו טעמים רבים לקציצת ההמבורגר. המנה גדולה, סופר טעימה ומומלצת !

כך נראה ההמבורגר לאחר שנחצה ל-2:

ההמבורגר השני היה – סמוקי טקסס, חסה, עגבניה, בצל סגול, ספייר ריבס טלה ורוטב BBQ.  בין שתי לחמניות הונחה קציצת המבורגר 220 גרם שהייתה גם כן במידת עשייה של מידיום והותקנה כראוי כך שהקציצה הייתה רכה, עסיסית, אדומה מבפנים ונוטפת טעם ומיצים. מעל הקציצה הונח וספיריבס טלה שומניים ועסיסיים מלאי טעם ברוטב ברביקיו הום מייד. המבורגר מצוין ומושחת שאסור לפספס אותו אם אתם במקום !

וכך ההמבורגר נראה אחרי שנחצה ל2 – ניתן לראות את הספירבס טלה השומניים מלאי הטעם:
(פייר נהייתי רעבה שוב רק מלהתבונן על התמונה אני כבר מרגישה את מיצי הקיבה מתחילים לעבוד חזק)

מתוך התוספות בתפריט העסקיות לצד ההמבורגר בחרנו בצ'יפס אמריקאי שהיה פרוס דק דק שהיה קראנצ'י וטעים לצד כדורי פירה מטוגנים.

לסיכום, המבורגרים מעולים מבשר טרי עם תוספות יצירתיות, שני ההמבורגרים שאכלנו היו מצוינים.
שירות אדיב, האוכל הגיע במהרה ופונקנו בצ'ייסרים של ערק בזמן שהמתנו לאוכל – כייף !
ממליצה בחום !

Nyx Burger
מנחם בגין 46 תל אביב.
לינק ל- עמוד המלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *