ארוחת בשרים משובחת במרינדו עין גב, עצירת חובה בצפון

ארוחת בשרים משובחת במרינדו עין גב, עצירת חובה בצפון

הגענו למרינדו שבעין גבבמזרח הכנרתבצהרי יום שבת לאחר טיולון בצפון וטבילה בכנרת.את מסעדת מרינדו אני מכירה כבר הרבה זמן, אכלתי עם חברים בקיץ שעבר בסניף מרינדו עין גבסטייקים מעולים שהוכנועל הגריל מתוצרת מקומיתובפעמים נוספות אכלתי המבורגרים מעולים במרינדו אקספרס בשרונה מרקט בתל אביב.מרינדו עין גב זומסעדת בשרים שיש בה גםקצבייה עם בשר טרי לקנייה הביתה וחנות מעדנים ענקית עםיינות, רטבים תבלינים ושפע מעדנים.מרינדו היא אחת המסעדות הראשונות המובילות בכל הקשור לגידול בקר מקומי איכותי ובתנאים טובים. המסעדה היא חלק מתחם שכולל גם את מפעל הבשר של הטלאים והעגלים שגדלים במושב כנף הסמוך. למרינדו 5 חנויות ומסעדות ברחבי הארץ ובהן נמכרים יינות בוטיק ובירות שמיוצרים במיוחד בעבורם, שמנים,בשרים טריים מהקצבייה, מעדנים וכלים מקצועיים למטבח.

תחילה בחרתי להתרענן עם אפרול שפריץ אפרול, קאווה ומונין פסיפלורה:

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מבחר בשרים עשויים על הגריל מתוצרת מקומית, סטייקים מבקר, מבחר המבורגרים, מנות טלה, עוף ועוד. פתחנו את הארוחה עם 2 מנות ראשונות, האחת –פטה כבד עוף (עם חמאה), מוגש עם ריבת בצל וטוסוטונים.פטה כבד טעים ומנחם במרקם קטיפתי,השתלב נהדר עם ריבת הבצל ונגיעות קינמון.

צלחת חטיפים (250 גרם), נתחי טלה ואסאדו עגל דקיקים צלויים על הגריל ומתובלים במלח אטלנטי ופלפל גרוס. כשמם כן הם, חטיפי בשר שומניים וקריספיים בעלי טעם גריל חרוך וריח מהגריל משכר שפותח את כל בלוטות הרעב, מעדן – פשוט ללקק את האצבעות. אין צורך בגינוני שולחן אפשר ורצוי לאכול בידיים (:

נעבור למנות העיקריות כי לשם זאת התכנסנו כאן. הבשר במרינדו מנתחים מובחרים, בשר טרי מגידולי הבקר שלהם שעבר יישון ולבסוף נצלה על הגריל.כל הבשרים מוגשים על מחבת ברזל חמה לצד תוספת לבחירה ורטבים לבחירה: צ'מיצורי, שמנת פלפלת,רוטב יין אדום.החבר שאיתי הזמין טלה וטליה – מנה המשלבת צלעות וטיבון טלה (300 גרם) צלוים על הגריל לצד תוספת לבחירה. הבשר טרי,עסיסי וטעמו משובח,מלא מיצים, רך כחמאה ונמס בפה.

אני בחרתי בפריים ריב 500 גרם, אנטריקוט על העצם (סטייק רמת הגולן על העצם).
מנה די מכובדת בגודלה ש30% מהמנה זה בעצם העצם. האנטריקוט הוגש על מחבת לוהטת במידת עשייה מידיום טובה, עשוי מדוייק. הסטייק טרי, צבעו אדום, בשרני במיוחד ,עסיסי ומלא בטעמים.יש בזה משהו מרגש לראות את המלצרית מגיעה עם המנה שלי כשהיא אוחזת בידה מחבת ברזל לוהטת ושומעים את רחשי הבשר ממשיך להצלות על המחבות והריחות של האנטירקוט מגרים בטירוף את בלוטות החך.

המנות העיקריות מוגשות עם תוספות לבחירה: צ'יפס / תפוח אדמה / שעועית ירוקה / סלט / פירה חלבי.
אנחנו בחרנו בפירה חלבי במרקם קטיפתי ותפוחי אדמה ברוטב קייג'ון, רוטב בעל טעם פיקנטי מכיל לרב פפריקה ופלפל קאיין.

קינחנו עם קראק פאי, פאי קראנצ'י של גרנולה (שיבולת שועל), טופי קרמל וניל, מוגש עם כדור גלידת וניל. העוגה הייתה נימוכה ומתוקה, סיום מושלם לארוחת בשרים מעולה נוספת במרינדו !

הגיע הזמן לנסוע הביתה ודי קשה לעזוב את מרינדו אחרי ארוחה כ"כ דשנה טעימה ומספקת, הבשר פה מדהים ! אז אם אתם מגיעים לכנרת או לאיזור רמת הגולן שווה להכנס למרינדו להצטייד בפינוקים מהמעדנייה או לאכול במסעדה, בשר טוב ובמחיר משתלם.מרינדו עין גב
בכניסה לעין גב.
טלפון 04-6658555
לינק ל- אתר מרינדו
מוזמנים להצטרף לעמוד ה- פייסבוק ADI EZRA
לינק ל- עדי עזרא אינסטגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *