YAMA -בר מסעדה בלוקיישן מושלם מול הים בחוף הרצליה

YAMA -בר מסעדה בלוקיישן מושלם מול הים בחוף הרצליה

ביום שני האחרון החלטנו לצאת ממדינת תל אביב (: והגענו ל-YAMA בהרצליה, בר מסעדה אשר ממוקםעל חוף הים בהרצליה. מקום המשלב אווירה ים תיכונית יחד עם הארומה הייחודית של האזור. מקום אידאלי לחגוג בו אירועים עם המשפחה אוסתם לבוא ולבלות ערב נעים בלוקיישן מושלםעם נוף לים בחוף השרון בהרצליה. האוירה פה כייפית,נוף פתוח ליםלחווית ניקוי ראש מושלמת.

YAMAהינו מקום בעל סטייל ועיצוב ייחודי,המתחם מתהדר בקונספט מודרני ונקי,דק עץ מרהיב,אזורי ישיבה נוחים ומפנקים,משולחנות לחבורות עם נוף לים, או ישיבה סביב בר שוקק חיים ועד לספות נוחות לרביצה בבריזה של הים.הבריזה הנעימה מהים ורחש הגלים הפכו את הערב שלי לחוויה מענגת, התפאורה לגמרי רומנטית ומרהיבה באווירה קסומה. הגענו למקוםבין ערביים וזכינו להצצה בשקיעה מרהיבה ממרפסת הדק של המקום, ברקע התנגנה מוזיקה נעימה. המקום משדר אווירה כיפית כבר מהרגע בו נכנסים אליו !

YAMA הינו פאב יוקרתי שהושק ב2013, המקום משמש כמוקד בילוי באווירה כייפית בערבי הקיץ עם אפשרות של הזמנת מקום לארועים פרטיים ועסקיים.
המקום הוקם על ידי אושיות מתחום חיי הלילה, מסעדות, ברים והפקות האירועים.

במקום תפריט משקאות מגוון ומכיל מבחר גדול מאד של משקאות אלכוהוליים, בירות,יינות, קוקטיילים ועוד. ב-YAMA שילוב מנצח של לוקיישן עם נוף לים מרהיב, קוקטיילים נהדרים ואוכל שכייף לנשנש אותו עם האלכוהול להשלמת האוירה. התפריט בניצוחם של השף ליאור קדוש ("סיטרה" "וויולט") ושל השל השף אבולפיה ("בני הדייג") שבנו תפריט המחבר מנות של בשר, דגים ומנות צמחוניות. בתפריט מנות חלוקה כמו בייגל ירושלמי עם סלט עגבניות, סיגרים במילוי טלה וטחינת סחוג, שרימפס עם קרם גבינות, קלאמרי קריספי וברוסקטה עם אסאדו. מהשוק , יש סלטים: אייסברג עם גבינה כחולה, סלט עשבים עם חמוציות ולאבנה, סלט קיסר, כרובית קריספית ועוד. תחילה הזמנו שתייה, הוא בחר בבירה קרה וצוננת מהחבית ואני בחרתי ב-Apple mojito , בקרדי, תפוחים, חמיצות עדינה, קוקטייל מתקתק, קליל וטעים. למעשה התייב עליו בול בסוף יום העבודה, ישבתי ברוגע על הכסא וצפיתי בשקיעה ובגלים המתנפצים.

בחרנו לחלוק מנות ראשונות ביחד- קלאמרי קריספי איולי זעתר, טבעות קלאמרי מטוגנות שהוגשו עם איולי זעתר, נשנוש אידאלי, מועדף עלי וטעים לצד הדרינק. ברוסקטה אסאדו, חלה, איולי סרירצ'ה, נבטוטי גינה, 3 פרוסות חלה טריה עם בשר אסאדו בבישול ארוך, איולי סרירצ'ה בחריפות קלה עם עלי רוקט ועגבניות שרי מתקתקות מעל. מנה מצוינת !

בחרנו במנת שוק מהתפריט –סלט עשבים קייצי עם לאבנה, פיסטוק, חמוציות ורבעי פיתה -זעתר. כשמו כן הוא, סלט קייצי ומרענן אשר מורכב מעשבי תיבול קצוצים עם פיסטוק וחמוציות אשר הונחו על מצע של לאבנה סמיכה ובליווי של קרעי פיתה עם זעתר. סלט טרי, מאד קליל ומרענן, עשיר בטעמים.

בתפריט העיקריות תמצאו מנות מהים כמו שווארמת דג בפיתה, פילה לברק בציפוי טמפורה עם צ'יפס.
מנות מהיבשה: עראיס, המבורגר וכריך יפואי עם קבב.אנחנו בחרנובשווארמת דג ים,זוג מיני פיתות, טחינה, שיפקה ופטרוזילה טריה. בתוך זוג מיני פיתות קיבלנו כמות יפה של שווארמת דג בתיבול מזרחי כיאה לשווארמה,עם טחינה, פלפלי שיפקה חריפים ופטרוזילה טריה שמרעננת את המנה. עם שווארמת הדג קיבלנו סלט כרוב סגול טרי וטחינה סמיכה.

קינחנו עםקסטה שוקולד לבן עם כדור טראפלס שהייתי מתוקה וכייפית ווסושי בננות, קרם בננות עטוף בקרמבל עם שיערות חלבה ורוטב טופי, סיום מתוק לערב משגע מול הים.

לסיכום, העברנו ערב קייצי קליל וכייפי ב-YAMA מקום טרופי בלוקיישן על הים באווירה צעירה.במקוםישנו גם מתחם אירועים המקיים אירועים קטנים עד 150 אורחים,מסיבות חתונה ,בר/בת מצווה ,ברית/ה, ימי הולדת, אירועים עסקיים, כנסים, ימי גיבוש, ערב מחלקות ועוד.המקום יכול לאכלס עד כ-250 אנשים באירועים, זאת על מנת ליצור מרווח ונוחות לאורחים ולשוהים בו.*המקום מקורה בחורף.

YAMA בר קולינרי
רחוב רמות ים 6, הרצליה פיתוח.
טלפון: 09-7998870
קישור לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Yamaherzliya
ימים ושעות פעילות:א-ה 18:30 עד אחרון הלקוחות.
מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי:https://www.facebook.com/adi.e.ezra.3
לאינסטגרם שלי:https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *