נונע בית הפיצה ברמת ישי, פינת חמד בעמק יזרעאל, פיצות ופסטות בעבודת יד

נונע בית הפיצה ברמת ישי, פינת חמד בעמק יזרעאל, פיצות ופסטות בעבודת יד

מוצ"ש בערב אחרי שביליתי את הסופ"ש אצל אמי בקריות קפצתי עם חבר לנונע בית הפיצה ברמת ישי. בנונע, מבחר פיצות שף מגוונות ופיצות קלאסיותבייצור מקומי, מגוון של פיצותיוצאות דופן מחומריגלם איכותיים וטריים.בנוסף יש גם פסטות בעבודת יד ,סלטים טריים ומרקים בנגיעה אישית בהשראה איטלקית. מהרגע שנכנסתי למקום נשביתי בקסמו, מקום משפחתי בעיצוב חמים,הרגשה של קפיצה קטנה לאיטליה, תפריט עשיר ומגוון והאווירה בו נהדרת.בו

בתפריטפיצות שף אישיות ומשפחתיות עם תוספות לבחירה כמוהיווניה עם אנטיפסטי וגבינת פטה,ראגו פטריות פורטובלו ובצל ביין מרסלה וטימין,4 גבינות בנגיעות פסטו בזיליקום,איטלקיה לבנה, ארטישוק קרעי מורצלה על רוטב שמנת ועוד מגוון פיצות שונות וישגם פיצה טבעונית ללא גבינה כמובן. כמו כן תמצאו בתפריט גםפוקאצ'ות ומטבלים ומבחר קלאצונה במילויים שונים.

באופן כללי כדאי לדעת שבנונע ישנה אופציה לשנות את הקמח לפיצה: לקמח מלא אורגני (מנחת הארץ) ונטול גלוטן. אנחנו בחרנו בפיצה ספינצ'ונה בנוסח סיצליה, רוטב עגבניות, מוצרלה טרייה ומגורדת, אנשובי, בצל סגול, טפנד זיתים שחורים, פרוסות צ'ילי ועלי רוקולה טריים. בצק הפיצה היה דק וקריספי והקראסט היה תפוח אוורירי וקליל. רוטב העגבניות היה טעים ובתיבול עדין שהדגיש את טעמן הטבעי של העגבניות ללא איזה תיבול דומיננטי. כמות הגבינה הייתה נדיבה ושילוב האנשובי לצד טפנד הזיתים שחורים היה מצוין כי שניהם תיבלו את הפיצה במליחות טובה. פיצה מצוינת שחוסלה חיש קל !

כמו כן הזמנו פיצה פולנטה, ביאנקה על רוטב קרם פרש ושמנת, עלי תרד, כפתורי ניוקי פולנטה, פורטובלו, מוצרלה טרייה ופרמז'ן. פיצה בסגנון ביאנקה ללא רוטב עגבניות אלא על בסיס של רוטב קרם פרש ושמנת עשיר עם עלי תרד טריים, פטריות פורטבולו בשרניות, עם עיגולי פולנטה מתקתקים ושפע של גבינות: מוצרלה טרייה ופרמז'ן. פיצה טובה , טעמים עדינים לחובבי הזאנ'ר של רוטב השמנת.

בתפריט מבחר סלטים כמו סלט קפרזה, סלט עגבניות, פלפלים בצבעים עם רוקט וגבינת פטה מעדנת, סלט פנצנלה וסלט קיסר.אנחנו הזמנו את הסלט קיסר לצד שתי הפיצות.סלט קיסר עם עלי חסה ואורוגולה טריים ברוטב וינגרט, תפוח אדמה מהמדורה, ארטישוק ופרוסות צנון דקיקות מעוטר בשקדים מולבנים ופרמז'ן. הסלט היה נדיב בגודלו ועשוי מירקות טריים, חסה ואורוגולה בשילוב תפוח אדמה מהמדורה רך בתיבול סומק בטעמי מדורה שאנחנו כ"כ אוהבים ( היופי שבפשטות) עם פרוסות של בצל סגול מתקתק, צנונית שפרוסה דק ,שקדם ולבנים קראנצ'יים ופרמז'ן מגורר.

כמו ישנן פסטות בהרכבה עצמית עם פסטה ורטבים לבחירה: פנה / ספגטי / רדיאטורה. כמו כן יש פטוצ'יני טרי בעבודת יד בנוסח קפרזה, פפרדלה ברוטב שמנת עם פטריות פורטובלו ושמפניון ביין מרסלה וטימין, רביולי גבינות בקרם ערמונים, פפרדלה מלנזנה עם חצילים בתנור, פלפלים קלויים ועגבניות ועוד.

לסיכום, כשאתם בצפון תעשו לעצמכם טובה ותעצרו בנונע בית הפיצה ברמת ישי, מקום של אוכל טעים ואנשים חמים וחייכנים, מקום מקסים ובמחירים ידידותיים.
מתאים גם לטבעוניים וללא גלוטן.נונע בית הפיצה
רחוב האקליפטוס 3 רמת ישי.טלפון: 04-8881551

לינק לאתר של נונע בית הפיצה:http://www.nonna.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *