בראנץ' מהאגדות ב-Bellboy בר קוקטיילים מסוגנן ויוקרתי, אסקפיזם מושלם מהמולת היום יום וסיבה מצוינת לצאת מהשגרה.

בראנץ' מהאגדות ב-Bellboy בר קוקטיילים מסוגנן ויוקרתי, אסקפיזם מושלם מהמולת היום יום וסיבה מצוינת לצאת מהשגרה.

שישי בצהריים בסוף יולי הגענו סוף סוף לבראנץ’ המיוחל ב-Bellboy שהואהכי רחוק מבראנץ' שגרתי שאפשר להעלות על הדעת ונמצאבאחד מברי הקוקטייליים המדוברים בתל אביב.הבר של Bellboyנמצא בקומת הקרקע של מלון הבוטיק ברדיצ'בסקי שסמוך לשדרות רוטשילד בתל אביב. ברמגניב למי שאוהב קוקטיילים מיוחדים ומחפש מקום עם אווירה יוצאת דופן.

הגענו בשעת צהריים ובחוץ השמש הכתה בנו חזק אבל ברגע שנכנסנו למלון ודרכו לבר אפלולי ,מארחת עם זר פרחים על הראש כיוונה אותנו לשולחן שלנו ופשוטכאילו נכנסנו למימד אחר. מקום בעיצוב מהאגדות, הכי צבעוני ומוגזם, מוזיקה קברטית ברקע ועם זאת כ"כ יפה וקסום.

המקום סופר מושקע ורואים שחשבו פה על כל פרט ופרט.הקירות צבועים בשחור דרמטי וגותי, האווירה בסגנון קברט צבעוני ומוגזם עםתפאורת תאטרון בשילוב שנדלירים וריהוט וינטאג'שכולל ספות עם ריפוד קטיפה.הכלבסטייל ה50'S,שפע של פרחיםופרפרים מסתובבים על חוטים ומלצרים שלבושים כמו רוקחים וצ'ייסרים שמוגשים בתוך צדפה ומונחים בעגלת תינוק ישנה ורעועה, בקיצוראוווירה של חו"ל. הבר יפיפיה ומסוגנן באווירה אינטימית ורומנטית, בריחה מהמציאותומהמולת החוץ.

אפילו בשירותים חשבו מחוץ לקופסא וחשבו על כל הפרטים, השירותים חשוכים ויש רק נר אחד שבוער, ברקע יש קולות של ינשופים וחריקות של דלתות ותמונה של כומר, קצת ספוקי ואפל. תחושה של סרט אימה, שמישהו הולך להרצח פה, מלחיץ משהו ומרתק בו זמנית (:

ידוע ש ב-Bellboyמגישים את הקוקטיילים הכי טובים והמקוריים בארץ, מקום אסטטי וברובו FUN. הבראנץ'בימישישי ושבת מגניבה במיוחד, תפריט צבעוני ומיוחד וקוקטיילים מסקרנים. הארוחה עולה 120 שקלים לסועד והיא כוללת מגדל לחם וחמישה מטבלים וסלטונים קטנים וקוקטייל בוקר שכלול במחיר הנ"ל. הקוקטיילים מיוחדים למקום והם מורכבים מאוסף חליטות, תמציות וסירופים ביתיים. אחרי שכר התיישבנו והתרשמנו מהאווירה במקוםאז מן הראוי שנשתה איזה שיכר טוב ביום שישי בצהריים ונשכח מכל הצרות (:שנינו בחרנו בפונץ' שהתגלה כבחירה טובה, פונץ' קליל ומרענן על בסיס וודקה שהוגש לנו על ידי מלצר מעונב.בנוסף ישנו תפריט קוקטיילים בתשלום שמוצעים לבראנץ'.

המלצר הגיח לשולחנינו ומזג לתוך צלחת לבנהמרק וישיסואז –מרק תפוחי אדמה וכרישה, מרק צרפתי קלאסי שנראה כמו חלב עם קופסא אישית של קורנפלקס מעושן פרייביט לייבל של המקום שהוגש בצד, מוזר אבל זה עובד באופן מפתיע. המרק היה קרמי ועשיר בטעמו והקורנפלקס היו קראנצ'ים וזה היה מן שילוב מעניין.

הסלטים שהוגשו לפני מנות הביצים היו נהדרים. מה שבלט בפתיחים היה גרבלקס עם רוטב חרדל ודבש בצד, סלט תפוחי אדמה עם עשבי תיבול ונגיעות גבינה בולגרית, סלט ביצים עם איולי כמהין לבנות,גבינת שמנת מתובלת עשבים ושחלות עגבניה כמאמר אייל שני, גרבלקס סלמון שהיה מצוין וזכינו לריפיל מבלי שביקשנו,טונה עם כורכום שהייתה סתמית, חמאה רכה וריבה. עם הפתיחים קיבלנולחמניות עם אוכמניות אשר הוגשו על על שיפוד. אהבתי שמבלי לבקש החליפו לנו את הפתיחים בחדשים ומזגו לנו מים קרים.

בתפריטמבחר מנות עיקריות מיוחדות ולא קונבנציונאליות כמו האש בראון עם סלמון מעושן, שמנת וקוויאר וורסטרשייר, ביצים עלומות ובטן חזיר, סלט עם קונפי שוק אווז מפורק, מגדל פנקייקס מדלעת עם בננה, בייקון ודבש קינמון, steak & eggs ועוד.החבר שאיתי בחר ב-Pumpkin Pancakes, פנקייק דלעת, בייקון, בננה דבש קינמון ולבנדר, קרם פרש. קיבלנו מגדל של פנקייקס עשויים דלעת במתיקות מעודנת שהשתלבו נהדר עם רצועות בייקון עסיסיות בטעם מעושן, עם בננה דבש וקינמון ולבנדר מתוק ובמרקם של חמאה רכה וקרם פרש מרענן. מנה מצוינת, החבר לא הפסיק לגלגל עיניים מרב אושר.

אני בחרתי ב-Corned Cod, פילה קוד אפוי, לחם צרוב בחמאה, ביצה עלומה, אספרגוס, קרם תירס וביצי סלמון (בתוספת 20 ש"ח). על צלחת אובלית שקופה הונח נתח של פילה קודבשרני צרוב בשמיכת קרם תירס מתקתקה. הדג הותקן כהלכה, העור שלו היה קריספי, דג בשרני , לבן ורך. לצד הדג הוגש לחם צרוב בחמאה, אספרגוס נגיס, ביצה עלומה שהוכנה כהלכה כאשר החלמון היה נוזלי ומתפרץ וביצי דגים. מנה נדיבה בגודלה וטעימה, חששתי מריבוי המרכיבים שלא נראים כ"כ קשורים אבל באופן מפתיע זה עבד.

לסיכום, לפי התמונות והפרסומים חשבתי שמדובר בגימיק והכל FUN כזה צבעוני ומוגזם אבל בעיני היה פשוט מושלם, מהודק ומקצועי.תפריט מנות לא שגרתיות ומוגזמותבשילוב טעמים נועזים וקוקטיילים מפתיעיםאשר מתכתבים עם האווירה המיוחדת והאפלולית שלא תמצאו בשום מקום אחר בעיצוב יפיפיה בהשראת פריז.*השירות אדיב ויעיל.מקום מגניב למי שאוהב קוקטיילים ורוצה מקום עם אווירה יוצאת דופן.

Bellboy
מלון בדיצ’בסקי,ברדיצ’בסקי 14 תל אביב.
טלפון: 03-728-9213
לינק לאתר בלבוי
לינק לפייסבוק בלבוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *