Frida bar ,בר מקסיקאני כשר בגבעתיים

Frida bar ,בר מקסיקאני כשר בגבעתיים

במוד לאוכל מקסיקאני הגענו לפרידה קאלו, בר שנפתח לשנה בגבעתיים לערך והוא ממוקם על גבול גבעתיים תל אביב. פרידה קאלו הוא עסק נוסף שמתווסף להתעוררותה של העיר גבעתיים בין כל המסעדות והברים שנפתחו שם לאחרונה.הבר קרוי על שמהשל פרידה קאלו שהייתה ציירת מקסיקנית, שנודעה בעיקר בזכות הדיוקנים העצמיים שלה.

הבר המקסיקאני עם מקומות ישיבה רבים תחת כיפת השמיים,עיצוב צבעוני ושמח כאשרציורים מקסיקאנים מעטרים את הקירות והמקום כולו מעוטר באביזרים מקוריים היישר ממקסיקו סיטי. יש כאןבר משקאות עשירומוזיקה לטינית ברקע להשלמת האווירה.

תפריט האלכוהול רחב והוא כולל יינות, מבחר קוקטיילים ובירות, ובירה מיוחדת בשם "פרידה" שמיוצרת במיוחד למקום.תפריט האוכל בפרידה קאלו בהשראה מקסיקאנית לצד השפעות ישראליות, תמצאו פה מנות בטעמים ישראלים כמו טחינה וזעטרשמתאימות לקהל הישראלי. התפריט בניצוחו של השף אלעד לוי,מנות נשנוש כמו נאצ'וס עם מטבלים,צ'יפס מקסיקאני עם איולי חלפניו,טאקו עם נתחי עוף, פיצה מקסיקאנית עם רוטב עגבניות ובשר ואףפלטת בשרים שכוללת קבבונים, צ'וריסו, מניפת סינטה וירקות צלויים ויש גם מנה טבעונית.

פתחנו את הערב עם קוקטיילים שהיו מצוינים MAGARITA DE AMOR, טקילה, קוונטרו, רימון וסאוור. מרגריטה קלאסית עם כתר מלח ועם רימון שהעניק לה את הצבע האדום הבוהק. החבר שאיתי בחר ב-CARAMBA, וודקה, פסיפלורה, מנגו, לימון ונגיעת צ'ילי, קוקטייל טעים, פירותי ומתקתק שהכיל ספירות של פירות שמתצפצות בפה. הקוקטיילים היו קלילים וטעימים עם כמות יפה של אלכוהול שגורמת לך להשתחרר ולחייך לכל עבר.

פתחנו את הערב עם נאצ'וס, מנה מקסיקאנית קלאסית שהולכת טוב עם הקוקטיילים.נאצ'וס, חלפניו, גווקאמולי וסלסה פיקו דה גאיו. מנה נדיבה בגודלה שכללה נאצ'וס פריכים, גווקאמלי, סלסה פיקנטית ופלפל חלפניו כבוש. קיבלנו ריפיל למטבלים ונענינו בחיוב.

המשכנו עם טאקו קאלו, נתחוני עוף, חסה, כוסברה, פריחולה, סלסה ורדה ואיולי מקסיקאני. טאקו להרכבה עצמית,על מגש עגול הונחו כל התוספות להרכבת הטאקו: נתחי עוף מתובלים, חסה, כוסברה, סלסה וורדה, איולי מקסיקאני ופנכה עםפריחולה, שעועית מבושלת ברוטב פיקנטי.

המלצרית הביאה לנו טעימה מהבירה בשם פרידה שמיוצרת במיוחד למקום, בירה חזקה בטעמה.

הרי שאי אפשר בלי איזו מנת בשר הגונה אז הזמנו את הפלטה קליאנטה, קבבונים, צ'וריסוס, מניפת סינטה, ירקות שרופים וטחינה. את מיקס הבשרים קיבלנו על מגש מתכתלוהט. היו שם קבבונים עסיסים וטעימים, צ'וריסוס, מניפת סינטה,בשר טרי, אדום ורך. הופתעתי מאד לטובה מפלטת הבשרים, ניכר שמישהו שם מקצועי ויודע את העבודה עם הבשרים על הגריל כי פלטת הבשרים הייתה טעימה ועסיסית.

קינחנו עם קוקולידה עם סורבה פסיפלורה, קינוח שעובד על משחק טעמים ומרקמים בין מתיקות ופריכות העוגיה לחמיצות הפספילורה.

פרידה בר – בר מסעדה בסגנון מקסיקני
עליית הנוער 39 גבעתיים.טלפון להזמנת מקום : 054-7232316שעות הפתיחה – בימים א – ה 18.00 – אחרון הלקוחות,במוצאי שבת כשעה וחצי לאחר צאת השבת, ביום שישי המקום סגור.בתפריט מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות.חנייה: חינמית בסביבה.לינק לעמוד פייסבוק: https://www.facebook.com/fridabar39/photos/? tab=album&album_id=497906064052646

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *