Urban Kitchen אורבן קיטשן, בר מסעדה שכונתי ושוקק חיים בגבעתיים

Urban Kitchen אורבן קיטשן, בר מסעדה שכונתי ושוקק חיים בגבעתיים

ראשון בערב קבעתי עם חבר באורבן קיטשן, בר מסעדה בניחוח אורבני אשר שוכן במיקום מרכזי ורגוע ברחוב וייצמן,אחד משני הרחובות המרכזיים בגבעתיים (יחד עם כצנלסון), רחוב אשר מתעורר לחיים בשעת ערב. בשעות הערבהמקום מתפקד כבר רחב ידיים בוייב צעיר ושוקק חיים, הכי מומלץ להזמין איזה קוקטייל טוב או בירה ולהנות ממגוון מנות פתיחה ראשונות ליד, הרי שחייבים לרפד את הקיבה גם עם איזה קוקטייל או צ'ייסר קטן ליד להעלאת המורל ולהשתחרר מיום העבודה שהיה.

מקומות הישיבה הם בפנים סביב שולחנות ווכסאות ומקומות על הבר באווירה אינטימית ואורות עמומיםמול קירות עם לבנים בסגנון ניו-יורקבתוך החלל הממוזגומקומות ישיבה נוספים רבים בחוץ על המדרכה, חלל מלא בצמחייה ירוקה בסגנון אורבני נעים.

התפריט הוא כזה שפונה לכולם, מנות בניחוח אסייתי, פסטות טריות ופיצות מהמטבח האיטלקי, מבחר סלטים טריים ומגוונים כמו סלט ים תיכוני, סלט קיסר, סלט טאבולה, המבורגר אמריקאי, שניצל ביתי ועוד. פתחתי את הערב עם קוקטייל IRISH BEE ויסקי אירי, דבש, לימון, תפוז וג'ינג'ר אייל, קוקטייל טעים, חמצמץ וקליל למראית עין אבל הייתה בו כמות יפה של ויסקי שעשתה כזה ראש טוב.

מהמנות הראשונות הזמנו סביח בנגיעות עמבה, חציל על האש, ביצה קשה, עגבניות, בצל, מלפפון חמוץ, פטרוזיליה, טחינה ונגיעות עמבה, מוגש עם טוסוטונים. מנה נדיבה בגודלה שהכילה חציל על האש קלוי עם סלט עגבניות חתוך גס בשילוב בצל סגול ופטרוזליה ובנגיעות טחינה ועמבה ושני חצאים של ביצה קשה.


בנוסף, סלט בייג'ינג קראנץ', כרוב סגול, גזר, מלפפון, צנונית, בצל ירוק, נבטים, כוסברה ובוטנים, מוגש ברוטב סויה שומשום עם שניצל עוף או טופו לבחירה. סלט בסגנון אסייתי עם ירקות טריים וקראנצ'ים שלוו ברוטב סויה שומשום עם שניצל עוף מטוגן וקריספי. הסלט
טרי וטעים, די נדיב בגודלו, מנה בסגנון אסייתי קלילה ומוצלחת שנהנינו לאכול אותה בליווי האלכוהול.

במנות העיקריות בחרנו בספייסי ביף, אטריות אורז ובשר בקר מוקפצים ברוטב סצ'ואן ביתי, ג'ינג'ר, שום, פטריות, גזר, בצל ירוק וסגל, ברוקולי, פלפלים.מנה טובה מהמטבח האסייתי שהוא מאד טרנדי ומאד מבוקש היום, וניתן לומר שהביצוע היה מאד טעים ולא מבייש מסעדה אסייתית באשר היא, גם אפילו שהמקום לא הוגדר כמסעדה אסייתית. באופן אישי אני מתה על המרקם של אטריות האורז שהיו רכות ונעימות בפה שהשתלבו נהדר עם הירקות, בשר בקר ורוטב חריף ומתקתק.את המנה אפשר להגיש במידת החריפות לבחירה ויש גם אופציה טבעונית עם טופו.

כמו כן הזמנו שיפודי פרגית וירקות על האש, שיפודי פרגית בתיבול מזרחי ושיפוד ירקות על הגריל, מוגש עם כרוב סגול כבוש, בצל סומק, טחינה ופיתה. מנה פשוטה אבל בהחלט הפתיעה לטובה. שיפודי הפרגית נצלו על הגריל, שיפודים טעימים ועסיסיים בעלי סימני חריכה מהגריל שאני כ"כ את הטעם הזה של החריכה. הם לוו במנת אורז עם שום, שיפוד עם ירקות צלויים: גמבה, בצל סגול ועגבניה והוגשו עם סלט כרוב סגול כבוש, בצל סומק ופנכה עם טחינה.

המנות פה הן די גדולות ועדיין דגדג לנו משהו מתוק לסיום הארוחה ורק אחרי שהזמנו הבנו כמה גדול הקינוח שהזמנו. קינוח בשם שחיתות- קערית מרנג וניל מלאה בקרם פטיסייר, מוס שוקולד, גלידת וניל ומעל שברי עוגיות אוריאו ורוטב קרמל מלוח. כשמו כן הוא קינוח שחיתות כהלכתו המכיל מרנג ענקי ממולא בקרם פטיסייר, מוס שוקולד, שברי עוגיות אוריאו מתוקות וקראנצ'יות ורוטב קרמל מלוח שמאזן את כל המתוק שבצלחת. בקושי אכלנו חצי ממנו, זוהי מנה נדיבה בגודלה שמתאימה לאיזה 4 אנשים בשקט.

לסיכום, האוכל באורבן קיטשן הוא די מגוון וכל אחד יכול למצוא את המנה האהובה עליו, בין אם זה מנות פסטה טריות שנעשות במקום, מנות ראשונות ליד הבירה, המבורגר איכותי, שניצל ביתי ומנות אסייתיות,המנות פה גדולות ונדיבות ובמחיר שפוי.שירות חייכניוהכל די באיזי גוינג,יופי של מסעדה.
אורבן קיטשן
רחוב וייצמן 45, גבעתיים.
טלפון להזמנות: 03-571-1733.
לינק לאתר: https://urbankitchen.co.il/he/about
שעות פתיחה:ראשון – רביעי: 01:30-18:00
חמישי: 03:00-18:00
שישי-שבת: 02:30-10:00
Happy Hour:
ראשון-חמישי: 18:00-20:00 30% על כל תפריט אוכל 1+1 קוקטיילים בירות יין.

שישי-שבת: 16:00-18:00 1+1 קוקטיילים בירות יין.
כמו כן מוגשות ארוחות בוקר בשישי/שבת אשר מוגשות עד השעה 14:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *