פזנדה Fazenda – חגיגת בשרים מעושנים בחוות סוסים ברמת השרון

פזנדה Fazenda – חגיגת בשרים מעושנים בחוות סוסים ברמת השרון

חמישי בערב במוד קרניבורי במיוחד הגעתי עם חברה למקום חדש ששמעתי שנפתח לא מזמן, פזנדה Fazenda שמו אשר נמצא בתוך חוות סוסים נדירה במתחם במרכז הטניס ברמת השרון.מקום עם מעשנת גדולה ומפוארת בתוך פינה מושלמת עם בר מעוצב ומוזיקה סקסית ברקע שמלווה את כל אירוע הבשרים להשלמת האווירה. זהו המקום החדש של ניסן אלקיים הבעלים של "המעשנת של ניסן".

את ניסן מכירים מהאירועים הרבים שאליהם והוא מצטרף יחד עם המעשנת שלו כאטרקציה קרניבורית לכל ארוע. בנוסף ניתן לפגוש אותו בימי שישי בשפיים שם הוא מגיש מבחר בשרים מהמעשנה, חותך במקום ומגיש בשרים המיועדים לאכילה במקום או לקחת הביתה.

המקום פועל בימי רביעי וחמישי בערב, מקומות ישיבה רבים על ספות מפנקות וסביב שולחנות שמפוזרים או בישיבה על הבר עם תפריט אלכוהול שכולל בירות ויינות.

התפריט כתוב בגיר ובו מגוון נתחי בשר והתמחור לפי משקל, מגיעים ומקבלים כרטיס לניקוב כל מה שאכלתם ובסוף עושים את החשבון.

נתחי הבשר יצאו מהמעשנה ונצלים על גריל ברזילאי ענק עם רשת, גריל על גחלים אשר מעורר השתאות וניסן אלקיים עומד מאחורי שולחן הגשה גדול ועושה מה שהוא הכי טוב בו – וזה בשר מעושן.בתפריט פרגיות, צ'וריסוס,אסאדו וחזה אווז, 300 גרם ב-98 ש"ח כולל תוספות.ספריבס, חזה טלה וסינטה,300 גרם בשר ב-119 ש"ח כולל תוספות.  

ישנה עמדה של חבית ברזל הפוכה שמהווה כפלנצ'ה רותחת להכנת בשרים שיכנסו לתוך סנדוויץ' עסיסי בליווי רטבים וירקות טריים. כל כריך מיוצר על חבית הפוכה, הבשרים הם מניפת חזה טלה ופרגית עם מטבלים, ירקות אשר נכנסים לתוך לחמנייה עסיסית ומושחתת !* המחיר עבור כריך עומד על 79 ש"ח.

תחילה שתינו בירה מקסיקאנית צוננת שהייתה טיפה מתקתקה וממש אהבנו אותה:

הזמנו מיקס של בשרים שכלל חזה אווז עסיסי ונימוך שנמס בפה: 

אסאדו -נתח שומני בעישון ארוך שאיך אפשר לא לאהוב אותו,עסיסי וטעים, ספירבס טלה שומני ועז טעם, פרגיות שהפתיעו לטובה בטעמם וברכות שלהן וצ'וריסוס חרפרף:

עם הבשרים ישנה עמדת בופה על שולחן גדול עם תוספות ללא תשלום בריפיל חופשי. אנטיפסטי ממבחר ירקות, חצילים מטוגנים בטמפורה מעולים, תפוחי אדמה מעוכים שהיו טעימים, סירות בטטה, גזרים, פלפלים רגילים וחריפים ורטבים שונים כמו צ'ימיצ'ורי, איולי וחרדל.כל הערב ממלאים מחדש את השולחן ללא הרף.

המקום בוויב תוסס המשלב כמויות של בשר מצויין מהמעשנה אשר נצלה אח"כ על רשת גריל.מקום אידיאלי למפגשים עם המשפחה המורחבת או עם החב'רה. חוויה קריניבורית לכל אוהבי הבשר !אין מלצרים ,הכל באווירה משוחררת עם מוזיקה ברקע. 

Fazenda
חוות הסוסיםכתובת:דרך הטניס 6 רמת השרון, 054-6650144לינק לעמוד הפייסבוק של השף ניסן אלקייםhttps://www.facebook.com/nisan.elkayam

לינק למעשנת של ניסן: https://www.facebook.com/Hameashenet.nissan/?eid=ARAQAfyAC-vGcKalFCDilwZiQm_5QyGXGynaGp1AAtk7PsK1yq4ID-V4NCXgHtSnCi1g3MZPAPsexkzl&timeline_context_item_type=intro_card_work&timeline_context_item_source=692753418&fref=tag

שעות פתיחה: 

ראשון-שלישי משעה 18:00 מוגש רק כריך עם בשרים.

רביעי וחמישי מ-24:00-18:00 גריל בשר.

שישי מ- 15:00-11:00 בראנץ' קרניבורים.

* חלק מהתמונות הן מהעמוד של השף ניסן אלקיים וגם שלי, תהנו (: 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *