GLOW CLINIC, קליניקה אסתטית לטיפולי יופי מקיפים ראשונה מסוגה בארץ

GLOW CLINIC, קליניקה אסתטית לטיפולי יופי מקיפים ראשונה מסוגה בארץ

הבלוג הפעם עוסק בטיפולי יופי, לא אשקר שאחרי גיל 40 מתחילים לראות שינוים בגמישות העור, בעיות פגמנטציה שצצו לי פתאום כך באמצע החיים וכל מיני דברים אחרים שאני מעדיפה לא לחשוב עליהם, אבל היי הם מופיעים מבלי לשאול אותי למרות שאני מורחת מקדמי הגנה וקרמים מזינים לעור הפנים. בהמלצה חמה שמתי פעמיי ל-'Glow Clinic' – קליניקה אסתטית לטיפולי יופי מקיפים שנפתחה לאחרונה מול חוף הים של תל אביב, לוקיישן מטריף על הטיילת של הרברט סמואל, מטרים ספורים מהים באווירה רגועה.

הקליניקה מביאה לארץ את בשורת הספא הרפואי, מקום אחד ובו טיפולים אסתטיים רפואיים, מכשור רפואי, טיפולי פנים קוסמטיים ועיסויים וגם טיפולים מיוחדים לספורטאים וטיפולים כירופרקטיים. שילוב של טיפולים רפואיים כגון הזרקות יחד עם טיפולים אסתטיים במכשור – הסרת שיער, טיפול בקמטים, צלקות ובכתמים עם תכשירים מתקדמים ונרגעים בסוף עם עיסוי מפנק. השילוב הייחודי הזה מניב תוצאות קליניות מעולות והופך את הטיפולים לאטרקטיביים ויעילים יותר.

כבר בכניסה של -GLOW CLINIC הרגשתי שהגעתי למקום איכותי וסופר מקצועי עם צוות מומחים בתחומם, באווירה נעימה ומשפחתית. מזל שיש אותם בכדי להטעין מצברים מחדש ולעשות ריסטארט. צוות הקליניקה הכולל צוות רפואי, קוסמטי וטיפולי, עם מעל לעשר שנות ניסיון בקליניקות מובילות, בונה עבור כל לקוח פרוטוקול טיפול מותאם אישית. pרוטוקולי הטיפול משולבים של פנים וגוף, שילובי מכשור ותכשירים וטיפולי ספורטאים שעדיין לא קיימים בארץ.

בעולם פזורים כבר מאות 'מדספאים' וכעת ליאור דראל הבעלים והיזם של GLOW CLINICהביא עכשיו את הבשורה לישראל.ליאור, בעל עבר מקצועי תעסוקתי בתחום הקוסמטיקה ועבר בחברת VENUS אשר אחראית על המכשירי בקליניקה. הוא עבד כמנכ"ל חברת "ונוס" שאחראית לחלק נכבד ממוצרי הטכנולוגיה המתקדמים שמשתמשים בהם לאסטתטיקה.

האווירה במתחם של "GLOW CLINIC” מרגישה יוקרתית וזוהרת עם צוות שירותי וסבלני באווירה רגועה, נעימה וסופר מקצועית.

נכנסתי לחדר טיפולים לבן , מואר וריחני עם ציוד חדשני ומיטת טיפולים מפנקת.

ולפינת התכלס, לאחר איבחון של העור ע"י אתי דמול המנהלת הקלינית הוחלט לטפל בפיגמנטציה ע"י ניקוי הפנים ופילינג והכנה של העור עם ידית Diamond RF. הידית בעזרת גלי הרדיו מגבירה את ייצור הקולגן והאלסטין בעור, כמו כן גם גורמת לזרימת דם מוגברת וחילוף חומרים מואץ באזור הטיפול. דבר שגורם לחידוש הקולגן בעור הפנים ובכך למראה אחיד ומוצק יותר. טכנולוגיה משולבת של גלי רדיו בטכנולוגיית מולטי פולר עם פולסים אלקטרומגנטים. טיפול בעל אפקטיביות קלינית מיידית, הודות לאחידות פיזור החום.

לאחר מכן הצטיידתי ב2 סוגים של חומצות שאותן אני מורחת כל בוקר וערב על פנים נקיות לתחזוקטיפולים המותאמות למצב העור שלי.

הקליניקה נמצאת כאמור בתל אביב ומעניקה שירותי אסתטיקה וקוסמטיקה עם המכשור הכי מתקדם ומקצועי שיש לטיפולי פנים וגוף מלא. הכל במקום אחד, טיפולים קוסמטיים, העלמת צלקות, טיפול בסימני מתיחה או מסאז' לספורטאים בקיצור זה המקום עבורכם.* יש גם מגוון טיפולים גם לגברים.

GLOW CLINIC ספא הרפואי הראשון בישראל.רחוב: קויפמן 2 ת"א.(מול חניון הדולפינריום צמוד לארומה על הטיילת).טלפון: 03-5162252שעות פעילות: א-ה 9:00 עד 20:00, ויום ו' 9:00 עד 16:00

קליק אחד לאתר:glowclinic.co.il קליק אחד לעמוד הפייסבוק:https://www.facebook.com/glowtlv
סוגי טיפולים בגלואו קליניק- Glow Clinicטיפולי פנים: טיפול פנים קלאסי (ניקוי, חידוש העור),מיצוק והידוק עור הפנים באמצעות מכשור מתקדם,הידרה פשיאל (HydraFacial) לניקוי עור הפנים.טיפול בצלקות.טיפול באקנה פעיל.טיפול פיגמנטציה.טיפולי גוף:טיפול בהצרת היקפים ומיצוק הגוף באיזורים: בטן, מותניים, ישבן, ירכיים, ידיים, קו חזייה.טיפול בצלוליט,טיפול בסימני מתיחה.הסרת שיער בלייזרלפי אזור או כל הגוף.הזרקות:הזרקת חומצה היאלורונית,הזרקת בוטוקס,חוטים נספגים.עיסויים:מגוון סוגי עיסויים (קלאסי, שוודי, רקמות עמוק, משולב וכד').טיפול בפציעות ספורט,טיפול כירופרקט,טיפול רפלקסולוגיה,טיפול כירו מסאז (עיסוי מקצועי של שעה בפנים).

מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי:https://www.facebook.com/adi.e.ezra.3
לאינסטגרם שלי:https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *