"ירק השדה" בשת"פ עם "משק רמי קנטור" ברמת השרון מציעים לכם חוויה כייפית לכל המשפחה בחג החנוכה בטבע

"ירק השדה" בשת"פ עם "משק רמי קנטור" ברמת השרון מציעים לכם חוויה כייפית לכל המשפחה בחג החנוכה בטבע

והפעם המלצה בבלוג על חוויה כייפית בטבע, שבחנוכה נראה לי אידאלי ללכת עם הילדים וכל המשפחה. אנחנו הגענו מספר חברות למשק קנטור ברמת השרון לקטיף פלפלים בכל הצבעים.

פלפלונים מתוקים בכל מיני צבעים שקטפנו:

חברת "ירק השדה" בשיתוף פעולה עם "משק רמי קנטור" ברמת השרון, יוצאים בסדרת פעילויות לחג החנוכה, הכוללים שעת סיפור, פינת יצירה, סיורי הדרכה חקלאית וקטיף עצמי והכל בהשראת הקונספט של ספר הילדים החדש "אורי אוריקון וכח הירקות". בתאריכים ה- 25/12 וה- 27/12 תארח חברת 'ירק השדה' בין החממות והמטעים את הסופרת והדיאטנית נטע קיילר, מחברת הספר 'אורי אוריקון וכח הירקות', מתוך רצון משותף לעודד את ילדי ישראל, לצרוך יותר ירקות בצלחת.

בתאריכים ה- 25/12 (יום ד') בין השעות 12:00-14:00 ובתאריך ה- 27/12 (יום ו') בין השעות10:00-12:00 תתקיים שעת סיפור ובו תקריא את ספרה החדש, במקביל תתקיים פינת יצירה לטובת הילדים עם צביעה של ציורי ירקות ובסיום הפעילות כל ילד יקבל תעודת אומץ על אכילת ירקות.

הספר נכתב בהשראת האחיין שלה, אורי, שמידי ערב היה מסרב לאכול ירקות, נושא טעון וכאוב אצל הורים רבים מול ילדיהם. כשנטע החלה לחרוז לו חרוזים סביב הירקות, החסמים החלו לרדת ואורי התחיל לטעום . תחושת המשמעות והשליחות הפכה את אורי לדמות הראשית, גיבור הסיפור, סיפור שמבליט את מה שטוב בירקות שאנו אוכלים ומסית את תשומת הלב מהעקשנות סביב הסירוב. מרעיון לחרוז , מחרוז לדמות , כך ראה אור הספר אורי אוריקון וכוח הירקות, עבור ילדים רבים אחרים ככלי לעידוד אכילת ירקות (בעיקר גילאי 3-7).

במקביל לפעילות זו תקיים חברת 'ירק השדה' קטיף עצמי למשפחות, צנונית, שמיר, כוסברה וראשי סלרי וכן של פרחי נורית צבעוניים, בעלות סמלית. שיתוף פעולה ייחודי בין אלי כהן, חקלאי וותיק מאזור כרם שלום בעוטף עזה ושני בניו, גיא וניר, יחד עם רמי קנטור הבעלים של משק קנטור ברמת השרון, הוליד את אחד משווקי האיכרים שקיבל את הכינוי 'אי ירוק בעיר', המעניינים ביותר לתוצרת חקלאית מגוונת, טרייה, הישר מהשדה ללקוח, בלב השדות של רמת השרון.אנחנו סיירנו כמו כן במטע של המלפפונים וקיבלנו הסברים מאלי כהן:

פריחה יפיפיה של כלניות סגולות:

קיבלנו הסברים על סוגי השעועיות בין היתר על שעועית תיאלנדית, חצילונים ואפונה מאלי כהן שהסביר לנו בסבלנות ויקח גם אתכם משפחות וילדים לסיור וקטיף בחממות "ירק השדה":

ויש גם שעועית ארוכה:

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Adi Ezra‎‏ ו‏‎Hadar Oknin‎‏‏, ‏אנשים מחייכים‏‏‏

מידי בוקר אלי כהן קוטף תוצרת חקלאית טרייה בעוטף עזה ומשנע אותה לרמת השרון למשק קנטור. התוצרת הטרייה נמכרת במחירים אטרקטיביים במיוחד, אשר אליה מגיעים אלפי אנשים מכל רחבי גוש דן והשרון. לאחרונה בעקבות הצלחת שוק האיכרים, משפחת כהן החליטה להרחיב את עסקיה והשיקה זה עתה אתר אינטרנט בשם 'ירק השדה', המציע סחורה חקלאית מגוונת, אשר מגיעה עם משלוח ישירות עד בית הלקוח.

לבסוף כבשנו מלפפוני ביייבי בצנצנת. כל שצריך לעשות הוא לשטוף ידיים, להכניס מלפפוני בייבי של "ירק השדה" לתוך צנצנת ריקה,גבעולי שמיר, פלחי לימון, שיני שום, פלפלונים קטנים חריפים ומי מלח.

אחרי 6 ימים אכלתי והתענגתי על המללפונים היישר מהצנצנת – טעים !

אז אם גם לכם בא לצאת מהעיר ולהגיע אל הטבע, בהחלט מוזמנים להגיע, לראות, להריח, לקטוף ולטעום ולהראותלילדים שלכם כמה ירקות זה בריא וגם כייפי אז פשוט תגיעו למשק רמי קנטור ברמת השרון.חובה להירשם מראש בטלפון 050-8134444
עלות השתתפות בסיור 25 ₪ שבמהלכו ניתן יהיה לקטוף פלפלים באריזה אחת לכל המשפחה.
קליק אחד ואתם באתר ש משק קנטור:http://meshek.co.il/
במקביל לפעילות זו תקיים חברת 'ירק השדה' קטיף עצמי למשפחות, צנונית, שמיר, כוסברה וראשי סלרי וכן של פרחי נורית צבעוניים, בעלות סמלית. שיתוף פעולה ייחודי בין אלי כהן, חקלאי וותיק מאזור כרם שלום בעוטף עזה ושני בניו, גיא וניר, יחד עם רמי קנטור הבעלים של משק קנטור ברמת השרון, הוליד את אחד משווקי האיכרים שקיבל את הכינוי 'אי ירוק בעיר', המעניינים ביותר לתוצרת חקלאית מגוונת, טרייה, הישר מהשדה ללקוח, בלב השדות של רמת השרון.

כמה יפה פה בטבע, כמה טרי ובריא:

ד"ש מאלו שעובדים על שדה הכלניות והנוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *