Wine & More- חינאוי בפיתה, מנות בשר על גריל וספיישלים משתנים של נתחי בשר מהאיטליז

Wine & More- חינאוי בפיתה, מנות בשר על גריל וספיישלים משתנים של נתחי בשר מהאיטליז

משפחת חינאווי, מבעלי רשת חינאווי Wine & More ואנוטקה מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה את חינאווי בפיתה בסניף קרליבך בתל-אביב עם גריל בר שיציע בשרים טריים ואיכותיים היישר מהקצביה הידועה במקום.
הגריל בר החדש נמצא בתוך החנות של wine & more בסניף קרליבך.
גריל בר שיציע בשרים טריים ואיכותיים היישר מהקצביה לגריל לצד אלכוהול מובחר,מבחר עשיר במיוחד של יינות, בירות ואלכוהול במחירים אטרקטיביים.ליד הפיתה, היצע רחב של משקאות אלכוהוליים איכותיים במחירים מוזלים, בירה סן מיגל שמייבאת אנוטקה, חברת הייבוא של משפחת חינאווי ב-15 ₪ בלבד ומגוון יינות מובחרים לבחירה בתמחור של 15 ₪ לכוס.

על עמדת הגריל של "חינאווי בפיתה" מופקד גרילמן דרום אמריקאי מקצועי עם תפריט מהודק ומדויק הכולל: פיתה עראייס, פיתה קבב הבית, פיתה מרגז, פיתה פרגית, פיתה מיקס פרגית ומרגז, פיתה שיפוד אנטריקוט, פיתה נתח קצבים ופיתה פילה. ב"פיתה של חינאווי" הבשר נמצא בפרונט, As Is, ללא תוספות דומיננטיות שישתלטו על הטעמים של הבשר המובחר.
בנוסף, יוצעו מנות ספיישל מתחלפות בכל שבוע,נתחים שאפשר לבחור מהקצבייה הצמודה כמו 300 גרם סינטה ב-99 ש"ח,צלעות טלה, סטייק אנטריקוט, המבורגר, אסאדו ועוד לצד ספיישלים יומיים כמו פיתה עם שיפוד פילה אנטריקוט ב-59 שקלים.
אנחנו אכלנו דואט אנטריקוט 250 גרם, סטייק עסיסי במידת עשייה של מדיום במידת עשייה מדוייקת כך שהבשר נשאר רך וצלע טלה עסיסית שנצלתה על הגריל, הייתה טעימה ועסיסית אף היא.

וכך נראה הסטייק מבפנים:

מבחינת תוספות לא תמצאו פה צ'יפס, או גימיקים אחרים. הדגש הוא על תוספות ביתיות טריות שאינן מתחכמות, אך טעימות ומושקעות:
סלט מיוחד של חצילים על האש, צ'ימיצ'ורי דרום אמריקאי ביתי, טחינה טרייה במתכון בייתי סודי ועוד.
הקונספט החדש מאפשר ללקוח ליהנות מבשר טרי היישר מקצביית הפרימיום הממוקמת תחת אותה קורת גג,בה הוא הוא יוכל לבחור את המשקה האלכוהולי שחשקה נפשו וליהנות ממיטב הבשרים במקום.
בתמונה- פיקניה מעושנת פרוסה עם בצלצלי שאלוט מומחמצים וקורנישנים:

כל המנות הבשריות במקום מוצעות ב-29 ₪ בלבד, למעט מנת מיקס מרגז ופרגית, נתח קצבים ופיתה פילה המתומחרים במחיר 45 ₪ ו-59 ₪ בהתאמה.
בתמונות: פיתה עם קבב טחינה ועמבה, עראיס מושלם ופרגית עם מרגז:

הפיתות הרגילות ב-29 ש"ח מגיעות עם סלט חצילים שרופים, כרובית וטחינה-עמבה והגיעו חיש קל.
מדובר על פיתות עסיסיות עםבשר שנצלה על הגריל פחמים.בשר טרי וטעים,בשר חרוך בטעמי גריל שמגיע בתוך הפיתה עםטחינה סמיכה ועמבה, וכל הסיפור הזה עובד מצוין, ישר על מיצי הקיבה.
והמחיר?סופר אטרקטיבי שלא לדבר שזה בשר מאיטליז נחשב וידוע.

חינאווי בפיתה
רחוב קרליבך 25, תל אביב.
שעות הפתיחה: א'-ה ' בין 11-20
יום ו'- בין 9-16.
ניתן להזמין משלוחים דרך Wolt ותן ביס.
לינק לעמוד הפייסבוק של Wine&More – חינאווי ג'ורג' משקאות:
https://www.facebook.com/pg/WineMore-%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%92-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%90%D7%95%D7%AA-1360108840688165/reviews/?ref=page_internal

תגובה 1

comments user
ששת שצ

למה באתי בלילה לכאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *