מנסורה-מסעדת שף מצוינת בדרום תל אביב

מנסורה-מסעדת שף מצוינת בדרום תל אביב

ארוחת ערב שלישית במספר במנסורה, מסעדה שכבשה לי את הלב כבר בארוחה הראשונה. מדובר עלבר מסעדהברחוב סלמה בדרום תל-אביב, באיזור מוסכים לא סקסי ומזמין בעליל. עיצוב המסעדה תעשייתי ובסגנון רטרו,חלל המסעדה מרווח ונעים, התאורה עמומה והמוזיקה עדכנית בווליום טוב שמאפשר לקיים שיחה מבלי לצעוק.בנוסף יש פהבר גדול ומקומות ישיבה בחוץ.הזמנו מקומות על הבר שמשקיף על חלל המטבח הפתוח שם הקסם נעשה.

שפים ,אלעד דגן וטל סוחמי, דגש על דגים נאים ופירות ים אבל יש גם מנות אחרות.
תחילה הזמנו בקבוק יין לבן קר וצונן,לה קצ'יאטורה פינו גריג'יו. יין איטלקי,לבן יבש ואלגנטי בעל גוף קל, המופק מענבי פינו גריג'ו, ארומות פירותיות ורעננות בהן ניתן לחוש בתווים של תפוח ירוק אופייני.

פתחנו את הארוחה עם סלסלת לחמים קטנה מצוינת ומטבלים ובה שתי פרוסות לחםכהה טרי עם מעטה קראנצ'י ולחמניות בצל עגולות ורכות אשר הוגשו עם פנכת סלסת עגבניות שרופות.

טרטר פילה בקר, חלמון, צלפים, חרדל, טרטר מצוין שאכלתי אותו כבר בעבר פה. תערובת בשר רך, מתובל טוב, לווה בסלט ז'רז'יר טרי ורענן.
טרין לשון בקר, צנון מוחמץ, חרדל חזרת, תשכחו מהאימג' של לשון בקר בצלחת. כאן הוא הוגש בדמותפטה-ממרח בשר עשיר בטעמים שלווה עם צנון מוחמץ וחרדל חזרת חרפרף במידה.

השפים פה כאמור יוצאי שילה אז מן הסתם תהיינה פה מנות מהים:
קרפצ'יו שרימפס קריסטל, עגבניות שרי, חומץ שרי, שקדי וזעתר. מנה חביבה שמורכבת מחומרי גלם טריים אבל היה חסר איזה משהו שירים את המנה, אולי רוטב חמצמץ אולי משהו אחר. המנה היחידה שקצת לא ריגשה.
קלמרי, פולנטה, עגבניות, בזיליקום, קלמרי טרי שנצרב על הגריל עשוי ללא דופי, הוגש מעל פולנטה קריספית ותלולית של קרם עגבניות עדין, מנה טובה.
תמנון על הגריל, רושטי, עגבניות, פול לאבנה.
משום מה אכלתי תמנונים בכל מיני מקומות שהיו קצת צמיגיים וחוליים, פה במנסורה זרועות התמנון היו רכים והשתלבו נהדר עם הרושטי והלאבנה החמצמץ.

ממשיכים עם המנה הכי טובה בעיני במנסורה שזה ספגטיני עם בשר סרטנים טריים, חמאה, לימון ציר עוף, אז ברור שהזמנו שתי מנות. זכרתי מביקורים קודמים כמה זה טעים והמנה לא גדולה ! מדובר על אטריות דקיקות ונגיסות עם בשר סרטנים בטעם ובריח משכר מהים יחד עם הרבה רוטב חמאתי חמצמץ ומשגע עם עירית קצוצה מעל. מנה מעולה !

מתוך געגוע לארוחה בצרפת "קינחנו" עם גבינות איכותיות של משק שוורץ ודבש מהגליל וביסקוטי.

לקינוח מתוק -בחרנו בברד פודינג, חלה מטוגנת עם גלידת וניל ורוטב טופי, קינוח שאכלתי פה בעבר ואהבתי. רוטב הטופי מתוק, סמיך ומשגע, סיום מושלם לארוחה טובה.

לסיכום, ארוחה נוספת מצוינת במנסורה, ניכר שיש פה יד טובה במטבח,המנות לא גדולות, האווירה פה קלילה ונעימה.
עד הפעם הבאה הייתי אני עדי

מנסורה.
דרך שלמה 13, תל אביב יפו.
טלפון 03-9446556
קליק אחד ואתם בעמוד של מסעדת מנסורה: https://www.facebook.com/mansurarest/

מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי:  https://www.facebook.com/adi.e.ezra.3
לאינסטגרם שלי:  https://www.instagram.com/adi_ezra_aaaa/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *